Tegen de tijd dat ik er ben is het natuurlijk al opquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat je lekker vind, soms kipfilet-pesto-kaas/tomaat
nu heb ik tomaat verse basilicum kaas en salami
Of chamignons ananas en kip

Als mensen willen blijven.eten melden ze dat vaak van te vorenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben is het natuurlijk al op

Spontane acties zijn veel leukerquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als mensen willen blijven.eten melden ze dat vaak van te voren

Dat is waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True maar in het kader van zelfgemaakte pizza neemt dat nogal wat tijd in beslag he

Niet geneukt in ieder gevalquote:

rustig zoals je zietquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet geneukt in ieder geval
Gezopen met m'n neef en teringlang geslapenGezien mijn awesome HTC Hero kan ik niet mobiel FOK!ken.
Hoe is het hier?

quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt
Heb je de Sonos al?

Ik heb er bijna geen woorden voor, het is simpel om te gebruiken, geluid is echt fokking niet normaal voor zijn grootte. En het is gewoon tof speelgoedquote:

Mooi zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er bijna geen woorden voor, het is simpel om te gebruiken, geluid is echt fokking niet normaal voor zijn grootte. En het is gewoon tof speelgoed

Hoe was je date?quote:

Vermoeiendquote:

Welk een dubbelzinnig antwoord.quote:

Goed hequote:

Was het lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |