SVW FTWquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond Goud van Oud feestje in het centrum

quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het ook niet uit te houden. Mn woonkamer lijkt wel een sauna
It's mah bodehhhhhhh. It's meltingquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo warm ja? Valt hier wel mee.

Herkenbaar!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
It's mah bodehhhhhhh. It's melting

He bah.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
It's mah bodehhhhhhh. It's melting

Lijkt me heerlijk!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
Zo voel ik mij ook soms. Dan heb ik momenten, en ik zal niet teveel in details treden, maar dus kleine momenten waarop ik het liefst mijn Acer beeldbuis en HP pc door het raam gooi, zo teringhard naar beneden, dat zijn wel 2 verdiepingen he. Lekker hard gooien. En dan het liefst bijpassende HP toetsenbord en muis er achteraan. En dan die telefoon met die rare kopding ook lekker rondgooien of mensen mee wurgen. En dat allemaal op een regenachtige lentedag waarbij iedereen eigenlijk zo chagrijnig is dat dit een wondervolle gebeurtenis is die iedereen content maakt, met van die kleine tranen in de ooghoeken.

Pics :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
Zo voel ik mij ook soms. Dan heb ik momenten, en ik zal niet teveel in details treden, maar dus kleine momenten waarop ik het liefst mijn Acer beeldbuis en HP pc door het raam gooi, zo teringhard naar beneden, dat zijn wel 2 verdiepingen he. Lekker hard gooien. En dan het liefst bijpassende HP toetsenbord en muis er achteraan. En dan die telefoon met die rare kopding ook lekker rondgooien of mensen mee wurgen. En dat allemaal op een regenachtige lentedag waarbij iedereen eigenlijk zo chagrijnig is dat dit een wondervolle gebeurtenis is die iedereen content maakt, met van die kleine tranen in de ooghoeken.
Ja nee maar.. Koorts dus eigenlijk :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Woonkamer op het zuiden, zon er vol op. Het is nu al niet uit te houden hier ik heb angst voor de zomer

Koorts is gewoon je lichaam die druk is om ziektezooi uit je systeem te werkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pics :$
[..]
Ja nee maar.. Koorts dus eigenlijk :$

Ik las Tamashii.quote:

Ja I know, maar het komt nu even niet zo goed uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koorts is gewoon je lichaam die druk is om ziektezooi uit je systeem te werken![]()
Koorts is goed

quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:

Dat komt het nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja I know, maar het komt nu even niet zo goed uit

Ik had meer in details moeten treden. 'Door het grote vierkante raam, gemaakt van houten bruine kozijnen, op het moment dat mijn weelderige zwarte toetsenbord het gehavende glas raakte, vloog alles door de lucht. Honderden kleine stofdeeltjes en splinters van het spiksplinternieuwe glas, geplaatst vorig jaar mei.'quote:

WATquote:
Altijd tijd voor wijn. Want fijn.quote:

proost, broeder!quote:
wijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT
[..]
Altijd tijd voor wijn. Want fijn.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal

Die was gewoon online eerder vandaag hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand Koffie nog gesignaleerd vandaag, trouwens?

quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Knipoogsmileys
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstekend. Bedankt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gewoon online eerder vandaag hoorEmotionele exclusiviteit monogamie-adept

Die mag want .gif en Heathquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Uitstekend. Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |