Nee, ik krijg de hele tijd van die meldingen. Die zijn irritant, maar krijg ze nog steedsquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gunt ons het gewoon niet dat wij de levels waar we bij vast zitten halen
zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een pokkespel!!
Wel met je handen in je zij of je armen over elkaar he!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zacht uitgedrukt
* LovelyLady stampvoet op de vloer
Mark Oh!quote:
uiteraard... dat deed ik vroeger alquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel met je handen in je zij of je armen over elkaar he!!
Voor extra dramatisch effect
Nice!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uiteraard... dat deed ik vroeger al
Nee want ik heb 2 jongens... alhoewel de oudste af en toe echt net een dramaqueen isquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice!!
Heb jij ook dat als je kinderen dat ook doen dat je dan denkt: hmm moeten ze nou juist DAT van mij overnemen? "(
Yordi heeft wel eens een leuke bui dan gaat ie een dramaqueen nadoen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik heb 2 jongens... alhoewel de oudste af en toe echt net een dramaqueen is
Meestal doe ik hem dan na en zeg ik dat ie zich gedraagt als zijn buurmeisje![]()
samenvatting van de kwalificatie jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.sport1.nl/programmagids/
Daar staat toch duidelijk dat de F1 om 22:45 uur begint?
Wanneer is die race dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
samenvatting van de kwalificatie ja
das niet de race zelf
Het klinkt alleen al grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi heeft wel eens een leuke bui dan gaat ie een dramaqueen nadoen.
Doet hij zn shirt veranderen in sexy topje, hand op zn heup en andere hand zo raar bewegen.
Dan kom ik niet meer bij, ik mag het alleen niet filmen van hem
Is het ookquote:
Ik ook nietquote:
Dan slaap ik hopelijkquote:
Awesomequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Hij doet het ook zo goed, hij kan makkelijk door voor dragqueen!!
Ga je voetballen ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |