Waarom zou je bellen. Hou er maar rekening mee dat het echt wel een week of 2/3 gaat duren hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, zo snel zijn ze niet. Zal van de week wel even bellen.
Salsa cookies!quote:
Don't sue youtube!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je bellen. Hou er maar rekening mee dat het echt wel een week of 2/3 gaat duren hoor
En die octopus in Noord Korea.quote:
Hij is gaaf hequote:
Absoluut één van de betere in zijn soort.quote:
Ik zag hem hoorde hem gisteren voor het eerst!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut één van de betere in zijn soort.Ik ken hem al een tijdje, maar hij blijft briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De seks was dus niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag hem hoorde hem gisteren voor het eerst!!
Tevens was dat zo'n beetje het hoogtepunt van de avond
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stop ermeeDat roep ik ook minstens 1x per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo zou je het ook kunnen omschrijven jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De seks was dus niet heel bijzonder.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat roep ik ook minstens 1x per dag
Zo slecht?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen omschrijven ja
Het is toch gewoon een pokkespel!!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stop ermeeIk ben ermee gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ook met levens geven dusquote:
Je gunt ons het gewoon niet dat wij de levels waar we bij vast zitten halenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nog een tijdje gedaan. Nu ben ik helemaal gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |