Nee maar het leidt af van de daadwerkelijke klacht en mensen vinden je nogal een lul.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Misschien niet. En dan? Is het erger dat ik hun ras benoem, dan dat zij m'n pa bedreigen?
en een racist... Want dat is ie gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee maar het leidt af van de daadwerkelijke klacht en mensen vinden je nogal een lul.
''kuthollander maakt racistisch topic aan''quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
en een racist... Want dat is ie gewoon.
Je hebt het toch ook over Surinamers. Laten we de zaken niet omdraaien. Jij vindt de nationaliteit en/of ras blijkbaar belangrijk in je afweging.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijk man. Jij legt de nadruk er de hele tijd op dat ik het over suri's heb.
Wat valt er te onderzoeken danquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
Politie gaat de zaak onderzoeken trouwens
Jij vindt 'm slecht, maar dat maakt me geen moer uit. Veel plezier nog met klagen over mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:38 schreef pietje9k het volgende:
[..]
De presentatie van de klacht is bijzonder slecht omdat je de nadruk legt op de afkomst.
Als de klacht ''Bondkraagjes / Hangjongeren / Tuig die m'n pa bedreigen'' was zou dat heel anders overkomen. Nu komt de klacht behoorlijk racistisch over en nemen mensen de klacht minder serieus.
Wat wil je eraan doen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
en een racist... Want dat is ie gewoon.
Ik heb al gezegd dat de politie is gebeld, en ze gaan een bemiddelingsgesprek voorstellen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef Hierro het volgende:
[..]
Je hebt het toch ook over Surinamers. Laten we de zaken niet omdraaien. Jij vindt de nationaliteit en/of ras blijkbaar belangrijk in je afweging.
Maarruh, wat ga je doen tegen deze terreur? Zo kan het niet langer!
Dat jij nou een auti bent en alles wat ik zeg letterlijk neemt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat valt er te onderzoeken dan
Wanneer gebeurt dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat de politie is gebeld, en ze gaan een bemiddelingsgesprek voorstellen.
QFT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:57 schreef TNA het volgende:
Ik heb geen hond en heb nooit last van Surinamers!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
En hoe weet je dat het surinamers waren?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |