quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik heb echt niets met het koningshuis dus dat nummer ken ik ook niet en verder doe ik er niets aan. Ik ben een republikein en heb een bloedhekel aan vorsten.
[..]
"Ze zouden eigenlijk deze gelegenheid aan moeten grijpen om het koningshuis af te schaffen."quote:
Alleen een leuke gelegenheid om bier te drinken.quote:
Fuck wat sneu.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen een leuke gelegenheid om bier te drinken.
Verder volledig eens met de klacht.Die overdreven berichtgeving van de NOS ook trouwens
[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.co(...)920325275649/photo/1
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef KingRoland het volgende:
geen OhGodNotThisShitAgain.jpg in dit topic
Dank dankquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goede site is dat trouwens in je UI.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Terechte klacht, al zeg ik het zelf.
Helemaal niet.quote:Qua tekst zal het in de tenenkrommende lijn van "Het land van" en "15 miljoen mensen" liggen, uitgevoerd in een "We are the world"-achtinge stijl.
Volkomen terecht. Je bent zelfs nog voorzichtig geweest. DE W VAN WILLEM 3 VINGERS IN DE LUCHT JAJA!!!!111!11!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Terechte klacht, al zeg ik het zelf.
Het lijkt wel net alsof we allemaal een stel kleine kinderen in dit land zijn die moeten luisteren naar wat de meester zegt, doe dit en doe dat, een sportdag met ontbijt en daarna hoppa, een vrolijk verantwoord musicalnummertje, het is de basisschooltijd all over againquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:23 schreef BMTH182 het volgende:
Wat een wegwerp teksten zeg, kon een kleuter nog schrijven.En dat rap stukje moet maar weer bewijzen hoe multicultureel we allemaal zijn.
Wacht ff, jij vindt het afschaffen van het koningshuis ouderwets en het afschaffen zou ons alleen maar geld kosten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
het konninghuis afschaffen is ouderwets en kost ons alleen maar geld.
Ja met ali Bquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet wel zeggen dat het lied echt Nederlands geworden is.
Nee, ik bedoel meer de Nederlandse knulligheid. Op de één of andere manier is het echt Nederlands dat dit het resultaat is. Het is lastig uit te leggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |