De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Stel je voor, hè..
Je koopt een keer een SUPER lekkere pizza (Turkish Style ofzo) voor jezelf, zo eentje waar je 's nachts je bed voor uit zou komen. Maarja, als je alleen een pizza voor jezelf koopt is dat een beetje lullig voor je vader, dus je belt hem op om te vragen welke pizza hij zou willen. Je vader kiest salami. Zo eindigen er 2 pizza's, één voor ieder, in de vriezer.
Je komt er wegens omstandigheden alleen niet aan toe om die 2 pizza's dezelfde avond op te eten, en daarna raken ze een beetje in de vergetelheid.
Nu kom je 's avonds vrij laat thuis na een lange, zware werkdag. Je maag rammelt van de honger, je hebt tenslotte nauwelijks iets gegeten vandaag. Je had op werk al bedacht dat je die Turkish Style pizza nog in de vriezer had liggen. Dus je kijkt al uit naar die SUPER lekkere pizza die je een tijdje terug voor jezelf hebt gekocht.
Je treft je vader in de huiskamer aan, en vraagt hem of hij al wat gegeten heeft. Je denkt 'tsja, dan kan ik gelijk zijn salami pizza erin doen als hij ook trek heeft'.
Vader antwoordt; "Ja, ik heb pizza gegeten."
Je adem stokt even.
"... Welke pizza?"
...
"Één of andere Turkish Style..."
....
........
...............
RRRAAAAAAAAGGGEEEEEEEEEE![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Kom maar even knuffelen hier dan.quote:
quote:Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom maar even knuffelen hier dan.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:![]()
Even klaarmaken voor werk.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
hoe random avonden kunnen zijn
opeens nam iedereen een halfje en werd het wel heel gezellig. voel me verbazingwekkend goed nu na zo'n lange nacht
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:47 schreef Studeur het volgende:
opeens nam iedereen een halfje en werd het wel heel gezellig. voel me verbazingwekkend goed nu na zo'n lange nacht
En nu lekker weer, beetje uitbrakken enzoBetere weekenden zijn dat.
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
Puike stonerplaat om te lachen als je lachkick hebt
Fuck the EBU.![]()
Whehe dat zijn altijd leuke dingen jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:47 schreef Studeur het volgende:
Fuck the EBU.![]()
hihi dat soort dingen zeg ik ook altijdquote:
Fuck the EBU.![]()
Weet je wat pas kut is ? Voor het weekend vanquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef Moira. het volgende:
Weet je wat naar is, als je 2 dagen moet teren op een halve pizza en wat chips
je studie getrapt worden. En geen recht hebben
op een WW of wat dan ook, omdat geen werk-
ervaring op dat gebied.Ook in moeilijke tijden.![]()
Waarom zou je van je studie getrapt worden dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet je wat pas kut is ? Voor het weekend van
je studie getrapt worden. En geen recht hebben
op een WW of wat dan ook, omdat geen werk-
ervaring op dat gebied.
En dan moet je gewoon een simpel bijbaantje vinden als tussenoplossing voor het inkomen
Fuck the EBU.![]()
Het ging niet zoals ik wilde en gepland had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou je van je studie getrapt worden dan?
En dan moet je gewoon een simpel bijbaantje vinden als tussenoplossing voor het inkomen
Vind dat maar eens in het hoge noorden.
Voor mijn SCW diploma is ook geen hol te vinden.Ook in moeilijke tijden.![]()
Lol een aantal jaar geleden had ik een website met advertenties en zat ik in een "clickring" waar iedereen op elkaars advertenties klikte. Ik deed dat echt elke dag een uurtje en verdiende zo'n 10 euro per dag. Ik zit nu terug te kijken naar het overzicht en ik heb er in totaal 776 euro mee verdiendGaat eigenlijk wel ver, pure fraude is het
maarja fuck google
Ga op zoek naar een andere studie (ergens anders dan in het hoge noorden) en neem tot die tijd genoegen met post bezorgen of vakkenvullen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het ging niet zoals ik wilde en gepland had.
Vind dat maar eens in het hoge noorden.
Voor mijn SCW diploma is ook geen hol te vinden.Fuck the EBU.![]()
Ik had er ooit een keer 2 jaar over gedaan om 10 euro te verdienen met euroclix (waar je een cent krijg voor elk mailtje dat je leest en op klikt, te veel moeitequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
Lol een aantal jaar geleden had ik een website met advertenties en zat ik in een "clickring" waar iedereen op elkaars advertenties klikte. Ik deed dat echt elke dag een uurtje en verdiende zo'n 10 euro per dag. Ik zit nu terug te kijken naar het overzicht en ik heb er in totaal 776 euro mee verdiendGaat eigenlijk wel ver, pure fraude is het
maarja fuck google
).
Fuck the EBU.![]()
Ik doe mee aan onderzoeken. Overal enquetes invullen voor bedrijven enzo.
Doe dat al een jaar of 2 en sta nu op en nabij de 100 euro. Kost me per week maar een kwartiertje, half uurtje.
Zal eens kijken hoe dat met uitbetalen zit.![]()
Ik kan heel heel heel misschien in een tabaksfabriek terecht voor de zomerperiodequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga op zoek naar een andere studie (ergens anders dan in het hoge noorden) en neem tot die tijd genoegen met post bezorgen of vakkenvullen.
Lolz. Moet nog effe informeren, maar het verdient wel goed voor zo'n baantje.
20 u / p in de maand, 1100 nettoOok in moeilijke tijden.![]()
Dan betaalt dit toch iets beterquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had er ooit een keer 2 jaar over gedaan om 10 euro te verdienen met euroclix (waar je een cent krijg voor elk mailtje dat je leest en op klikt, te veel moeite).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.37 cent per klik (lees; klik die je aan iemand anders geeft en die hij voor je terugdoet, kost een paar seconden werk)
Toen ik hieraan begon had ik echt nooit verwacht dat het zou werken maar hoe geniaal
Die ken ik wel. Alleen dat zijn tantoe irritante onderzoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe mee aan onderzoeken. Overal enquetes invullen voor bedrijven enzo.
Doe dat al een jaar of 2 en sta nu op en nabij de 100 euro. Kost me per week maar een kwartiertje, half uurtje.
Zal eens kijken hoe dat met uitbetalen zit.
Ik vul altijd in dat ik geen enkel merk ken. 1 euro voor een half uur
fucking 300% onder het minimumloon
Ook in moeilijke tijden.![]()
Er gaat echt groot geld om in klikfraude trouwens. Ik zat dan in een clickring met ongeveer 100 mensen maar er bestaan veel grotere, met mensen die kwaliteitsadvertenties hebben en makkelijk 100 euro per dag hier uit halen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wow, da's wel nice. Ik werk 12/16 uur in de week bij de Bristol en m'n afgelopen maandsalaris bedroeg 280quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik kan heel heel heel misschien in een tabaksfabriek terecht voor de zomerperiode
Lolz. Moet nog effe informeren, maar het verdient wel goed voor zo'n baantje.
20 u / p in de maand, 1100 nettogood luck paying the bills with that
Fuck the EBU.![]()
Haha de bristolquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
wow, da's wel nice. Ik werk 12/16 uur in de week bij de Bristol en m'n afgelopen maandsalaris bedroeg 280good luck paying the bills with that
Allemaal turken en tokkies
Ik moet eigenlijk wel de Pharmacy in. Daar verdiende ik 15 eu p/uquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
wow, da's wel nice. Ik werk 12/16 uur in de week bij de Bristol en m'n afgelopen maandsalaris bedroeg 280good luck paying the bills with that
als medicijninspecteur. Maar vindt zoiets maar weer. Hell of a job.
Als het goed is ga ik bij het AH Pickuppoint werken, de eerste van nederland. Zit hier vlakbij. Maar dat loopt echt voor geen reet, bijna niemand gebruikt het, dus als ik er werk hoef ik geen ruk te doen
Ja godverquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha de bristolAllemaal turken en tokkies
Fuck the EBU.![]()
En ditquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha de bristolAllemaal turken en tokkies
Schoenenreus ook. Ook allemaal van dat volk
Kwam eigenlijk alles wat niet blank was.
Ach, er moeten toch mensen zijn dun hun geld daar
uit willen geven.Ook in moeilijke tijden.![]()
Nja schoenenreus en scapino enzo zijn allemaal failliet he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dit
Schoenenreus ook. Ook allemaal van dat volk
Kwam eigenlijk alles wat niet blank was.
Ach, er moeten toch mensen zijn dun hun geld daar
uit willen geven.
En Bristol verkoopt tegenwoordig echt wel vette dingen, komen gelukkig ook genoeg 'normale' mensen. Maar vind die tokkies en balkan'ers en noord-afrikanen ook altijd wel een beetje irritant
Fuck the EBU.![]()
Ik vind jou irritantquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja schoenenreus en scapino enzo zijn allemaal failliet he.
En Bristol verkoopt tegenwoordig echt wel vette dingen, komen gelukkig ook genoeg 'normale' mensen. Maar vind die tokkies en balkan'ers en noord-afrikanen ook altijd wel een beetje irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind jou irritantJa, dat is wel irritant jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Uit betrouwbare bronnen weet ik dat deze filialen een doorstart gaan maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja schoenenreus en scapino enzo zijn allemaal failliet he.
En Bristol verkoopt tegenwoordig echt wel vette dingen, komen gelukkig ook genoeg 'normale' mensen. Maar vind die tokkies en balkan'ers en noord-afrikanen ook altijd wel een beetje irritant
Van Schoenenreus sowieso.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind jou irritantKrijg ik ook een knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ja is al overgekocht ook, volgens mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen weet ik dat deze filialen een doorstart gaan maken.
Van Schoenenreus sowieso.
Fuck the EBU.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is al overgekocht ook, volgens mij
René v/d Gijp met een misselijkmakende dikke koortslip![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Balkondeur open, raam openLiveset van Adaro & B-Front @ Qapital
kneitershard met volume ernstig hoog
![]()
![]()
bangalijsthakenkruisraamopenhouderdoosquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Die is baasquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Tevens weer een lekker weekend voor de boeg.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Die jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
bangalijsthakenkruisraamopenhouderdoosLekkâhquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Die is baas
Tevens weer een lekker weekend voor de boeg.![]()
![]()
Mwoah, ik kan echt genieten op hardstyle. Stampend in zo'n betonnen beuktempel, of thuis lekker op de bankquote:![]()
Maar goed, smaken verschillen![]()
![]()
ik bedoelde dat hier kutmuziek op staat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan echt genieten op hardstyle. Stampend in zo'n betonnen beuktempel, of thuis lekker op de bank![]()
Maar goed, smaken verschillenNiet dat jij kutmuziek op hebt staan
![]()
![]()
Oh zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik bedoelde dat hier kutmuziek op staat.Niet dat jij kutmuziek op hebt staan
Je stijgt in punten dame
Douze points de Vas
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 17:15:29 ]![]()
Je weet toch, paar HJ'tjes wegtikken, en knallen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh zo
Je stijgt in punten dame
Douze points de Vas
Daarna koken en het huishouden doen voor mur. Hem laten genieten en het afsluiten met een bj.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet toch, paar HJ'tjes wegtikken, en knallen.
Daarna koken en het huishouden doen voor mur. Hem laten genieten en het afsluiten met een bj.![]()
![]()
keep me postedquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond weer een paar biertjes drinken.
Wellicht een radio uitzending.![]()
![]()
nice, daar wil ik bij zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond weer een paar biertjes drinken.
Wellicht een radio uitzending.
Fuck the EBU.![]()
Ik help te veel lui aan de drugs
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Vorige week in zak halve pil aan kameraad gedaan had een mooie avondquote:
Hij zei nog komt dat nou door dat spul dat ik me zo goed voel.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
whehehe, duúúúúhquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef smitjew het volgende:
[..]
Vorige week in zak halve pil aan kameraad gedaan had een mooie avond
Hij zei nog komt dat nou door dat spul dat ik me zo goed voel.
Fuck the EBU.![]()
Maar nu weer meer wiet en minder troep.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Product van moeder natuur hè, jeweetquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef smitjew het volgende:
Maar nu weer meer wiet en minder troep.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef smitjew het volgende:
Maar nu weer meer wiet en minder troep.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Product van moeder natuur hè, jeweetStraks een lekkere verse haze halen.
.
Opium ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Product van moeder natuur hè, jeweetMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Klaprozen en dat soort shitquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger papaver in de tuin
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Klaprozen ?!quote:
Je had nog zo'n plant die in tuinen groeit
waar je lijp van wordt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Moet ik weer missen. Maar ja vanavond gratis bier drinken in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly's grote bier show staat op de party agenda
Van 21.00 tot laat, je boy Mono op de radio![]()
Kan ik dat nog via de mobiel beluisterenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Van 21.00 tot laat, je boy Mono op de radio
0906-090SEX![]()
Moet wel lukken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kan ik dat nog via de mobiel beluisteren
Als je bij vrienden aan het zuipen bent voor het stappen gewoon aanzwengelen, even de groetjes doen aan ze en ik draai verzoekplaatje geen probleem.
Je weekend kan niet beter beginnen1![]()
Ik ga het in de kroeg aanvragen, nja m'n stamkroegquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kan ik dat nog via de mobiel beluisteren
Nicequote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Van 21.00 tot laat, je boy Mono op de radioGa alleen wel op tijd slapen
dus midden in je show, ghehe
Fuck the EBU.![]()
Zoveel , vroeger wist ik er nog meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klaprozen ?!
Je had nog zo'n plant die in tuinen groeit
waar je lijp van wordt.
Was ook iets met een gedroogde bananen schil en iets met nootmuskaat.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Salvia ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zoveel , vroeger wist ik er nog meer.
Was ook iets met een gedroogde bananen schil en iets met nootmuskaat.![]()
Wij gingen op school van die anta-flu snoepjes smashen en smelten en dan opslurpen, werd je ook stoned-achtig van
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet wel lukken.
Als je bij vrienden aan het zuipen bent voor het stappen gewoon aanzwengelen, even de groetjes doen aan ze en ik draai verzoekplaatje geen probleem.
Je weekend kan niet beter beginnen1
Moet nog wel kijken wat ik ga doen of ik ga stappen of stappenMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Eerste keer dat ik lachgas deed in de boekenkelder (waar je niet in mocht en waar toen ook niemand was).
Ik nam ballonnetje, klampte me aan m'n vriendinnen vast en viel lachend en zwáár spacend op de grond.
Eigenlijk heb ik nog best mooie tijden meegemaakt met gekke klasgenoten in het jaar dat ik was blijven zitten. Alleen jammer dat één zo'n tof wijf van school af ging
Fuck the EBU.![]()
Lijm snuiven op school
0906-090SEX![]()
Net een masker , know that feelquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
Laatst had ik truffels gedaan. Ik keek naar Linda de Mol op tv.
En ik vond haar eng.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
WTF mensen. Zoveel normale echte drugs en jullie gaan anta-flu en lijm snuiven.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Op aanraden van Oerbeer in het Funn links, pics & clips topic even deze kijken:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1336565
Meester Visser
Fuck the EBU.![]()
Toen was ik 13 ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:39 schreef Piye het volgende:
WTF mensen. Zoveel normale echte drugs en jullie gaan anta-flu en lijm snuiven.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dat moge duidelijk zijn, jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Love is the most powerfull drugs known to man
Fuck the EBU.![]()
Meth komt aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Love is the most powerfull drugs known to manMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Die ken ik ook ja, wat vet dat jij die twee ook kent !quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zoveel , vroeger wist ik er nog meer.
Was ook iets met een gedroogde bananen schil en iets met nootmuskaat.Ook in moeilijke tijden.![]()
whehe same here, het begint al veelbelovendquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Oh een link naar de rijdende rechter
Even kijken gr gr
Fuck the EBU.![]()
JA met die ouwe kerel !quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Even kijken gr gr
Woehaha zo'n opoe, zwaar madderfakking tantoe agressief
Echt hequote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ken ik ook ja, wat vet dat jij die twee ook kent !
Goeie ouwe schooltijd
0906-090SEX![]()
Ze mogen er trouwens wel ondertitels bij zetten, teringquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Even kijken gr gr
Fuck the EBU.![]()
Whaha held.quote:
Stiekem nootmuskaat snuiven en amper wat voelen xd.
En bananenschil roken, wel gedroogd, maar dat geeft niet
Geen dialect sprekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
Oh wacht, er is een optie voor ondertitels
0906-090SEX![]()
![]()
![]()
PMMA WAARSCHUWING
(12 april 2013)
Op de drugstestspreekuren in Amsterdam en Noord-Brabant zijn poeders getest die verkocht worden als MDMA of als KETAMINE maar de gevaarlijke stof PMMA bevatten. Het gaat om een zeer, zeer fijn poeder (ongeveer net zo fijn als poedersuiker).
Er zijn sterke aanwijzingen dat deze PMMA-poeders ook in andere steden zullen opduiken. Wereldwijd zijn er de afgelopen jaren al tientallen PMMA-doden te betreuren.
Al bij een geringe dosering PMMA kom je in de gevarenzone, van extreme hartkloppingen en een snel stijgende lichaamstemperatuur (oververhitting).
Bij elke twijfel, laat je poeder testen!!!
Komt iemand in de problemen, bel de ambulance en vertel wat er gebruikt is!
Schijnt ook al een dode te zijn gevallen in NL...
Ook even ter uwe informatie...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
En dan ergens in een vaag bosje met een paar andere jochiesquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whaha held.
Stiekem nootmuskaat snuiven en amper wat voelen xd.
En bananenschil roken, wel gedroogd, maar dat geeft niet
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Even kijken gr grOne good thing about music:
Nice, thanks!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:48 schreef Snowballed het volgende:
![]()
PMMA WAARSCHUWING
(12 april 2013)
Op de drugstestspreekuren in Amsterdam en Noord-Brabant zijn poeders getest die verkocht worden als MDMA of als KETAMINE maar de gevaarlijke stof PMMA bevatten. Het gaat om een zeer, zeer fijn poeder (ongeveer net zo fijn als poedersuiker).
Er zijn sterke aanwijzingen dat deze PMMA-poeders ook in andere steden zullen opduiken. Wereldwijd zijn er de afgelopen jaren al tientallen PMMA-doden te betreuren.
Al bij een geringe dosering PMMA kom je in de gevarenzone, van extreme hartkloppingen en een snel stijgende lichaamstemperatuur (oververhitting).
Ook even ter uwe informatie...Fuck the EBU.![]()
Mooiste wat er isquote:
0906-090SEX![]()
Twents
0906-090SEX![]()
Serieus? Ik vind het echt om te huilen. Gelukkig hoor ik het niet zo gek veel in mijn omgeving.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
AN tegenwoordig he, de boeren vinden dat ze ook beschaafd pratenquote:
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Gewoon grappig dat Rotterdams.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het echt om te huilen. Gelukkig hoor ik het niet zo gek veel in mijn omgeving.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
AN tegenwoordig he, de boeren vinden dat ze ook beschaafd pratenserieus?
![]()
![]()
Moet je vanavond maar eens aan Mono vragen of hij z'n accentje wil opzetten, echt een schattig homootjequote:
Fuck the EBU.![]()
Als het er niet te dik bovenop ligt gaat het nog wel.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
AN tegenwoordig he, de boeren vinden dat ze ook beschaafd praten
Ik weet dat ik niet beschaafd praat.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik kan vanavond niet naar Mono luisteren helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je vanavond maar eens aan Mono vragen of hij z'n accentje wil opzetten, echt een schattig homootje![]()
Mono die plat probeert te praten
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan vanavond niet naar Mono luisteren helaas.
Fuck the EBU.![]()
Ik wil meer vaage feestjes.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Heb je pillen gehadquote:
0906-090SEX![]()
M'n moeder stuurde me dit gisterquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:48 schreef Snowballed het volgende:
![]()
PMMA WAARSCHUWING
(12 april 2013)
Ook even ter uwe informatie...
Dat is echt een geweldig programmaquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
Whehe jullie moeten echt de Rijdende Rechter kijkenwat een boerenpummel
Maar dat is nu niet?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dacht al daar ben je veel te jong voor.quote:
Veel gezopen ofzo gisteren.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dat programmaquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
Whehe jullie moeten echt de Rijdende Rechter kijkenwat een boerenpummel
![]()
![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1336565quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat is echt een geweldig programma
Maar dat is nu niet?
Deze aflevering![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dacht al daar ben je veel te jong voor.
Veel gezopen ofzo gisteren.![]()
![]()
Aah zo , heb daar nooit echt droge bek van.quote:
Veel melk zuipen
0906-090SEX![]()
Melkquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Aah zo , heb daar nooit echt droge bek van.
Veel melk zuipen![]()
![]()
Dan ben je gezegend jongeman.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Aah zo , heb daar nooit echt droge bek van.
Veel melk zuipenMelk is wel goed als je brak bent of zo. Dan vind ik het echt heerlijk.quote:
Mee eens, wat een vieze troep is dat. Prima als je het gebruikt als ingredient (milkshakesquote:) maar puur vind ik het echt niet te zuipen dat koeiensperma
Ik kan het nooit drinkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan ben je gezegend jongeman.
[..]
Melk is wel goed als je brak bent of zo. Dan vind ik het echt heerlijk.![]()
![]()
Melk wordt je groot en sterk van ,drink wel pak per dag.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Jij weetquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mee eens, wat een vieze troep is dat. Prima als je het gebruikt als ingredient (milkshakes) maar puur vind ik het echt niet te zuipen dat koeiensperma
![]()
![]()
Zuivel
0906-090SEX![]()
Heeeeeeeel chillquote:Wel mijn broertjes fiets vermoord, dacht dat ik werd aangereden door een auto maar dat was niet zo
Ben eten
![]()
![]()
Oude vent krijgt zijn zin, heg gaat weg, en dan nog het gore lef hebben om te zeuren met een kutstemmetje "En hoe ver komt die schutting dan van mijn muurtje te staan?"
Gast. Al komt die schutting er 1 cm vanaf te staan, dat is HUN erf en HUN zaak, daar moet jij nou gewoon eens je oude zeurderige bek over houden
Niks tegen oude mensen, wel tegen zeurpieten
Fuck the EBU.![]()
Nou dit. Wat een kut uitspraak. Meester Visser kiest duidelijk partij voor de zeurder ipv de goede oplossing.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
Oude vent krijgt zijn zin, heg gaat weg, en dan nog het gore lef hebben om te zeuren met een kutstemmetje "En hoe ver komt die schutting dan van mijn muurtje te staan?"
Gast. Al komt die schutting er 1 cm vanaf te staan, dat is HUN erf en HUN zaak, daar moet jij nou gewoon eens je oude zeurderige bek over houden
Niks tegen oude mensen, wel tegen zeurpieten![]()
Misschien is het ook wel de beste oplossing, anders was er hoe dan ook gezeur gebleven om die hegquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou dit. Wat een kut uitspraak. Meester Visser kiest duidelijk partij voor de zeurder ipv de goede oplossing.
Nu komt er waarschijnlijk wel gezeur over de schutting, maar dan staan die buren tenminste volledig in hun recht.Fuck the EBU.![]()
Fruityoghurt dig ik wel. Ook lekker met muesli erin.quote:
Toetjes vind ik sowieso niet echt lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Fruityoghurt dig ik wel. Ook lekker met muesli erin.![]()
Yoghurt met stroop
0906-090SEX![]()
Maar eigenlijk heeft die oude zeurpiet gewoon mazzel dat hij in 1963 al asociaal was door zijn muurtje gewoon meer dan een halve meter over zijn eigen erfgebied te plaatsen, want daardoor is dat nu, 50 jaar later, ook daadwerkelijk zijn eigen erf
Gatverdamme, ik kots op dat soort mensen
Fuck the EBU.![]()
Ook geen vla?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Toetjes vind ik sowieso niet echt lekker.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dit. Wat een nare vent manquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:
Maar eigenlijk heeft die oude zeurpiet gewoon mazzel dat hij in 1963 al asociaal was door zijn muurtje gewoon meer dan een halve meter over zijn eigen erfgebied te plaatsen, want daardoor is dat nu, 50 jaar later, ook daadwerkelijk zijn eigen erf
Gatverdamme, ik kots op dat soort mensen![]()
![]()
Yoghurt met aarbeien bij mijn oma
0906-090SEX![]()
IK HEB HEM GEVONDENquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou in 2000 gelijk al verhuisd zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaaaaaa waar hadden we het ook alweer over toen je deze bedoelde?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
IK HEB HEM GEVONDEN![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Dat verjaardagstopic voor Nijn. Dat die er in moest maar dat ik hem niet meer kon vinden ;')quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaa waar hadden we het ook alweer over toen je deze bedoelde?![]()
Zet hem in dat topic danquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat verjaardagstopic voor Nijn. Dat die er in moest maar dat ik hem niet meer kon vinden ;')
Fuck the EBU.![]()
Dat plaatje is baas.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Toetjes vind ik sowieso niet echt lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze noemen mij ook wel toetjesmonster.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Wat een aflevering...![]()
Pizzaquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Net als mensen die geen pizza lusten, waz met jouDat ga ik eten vanavond
![]()
![]()
Ik ga ook maar eens paaltjes om mijn dorp zetten... dan ben ik over 50 jaar de eigenaar...quote:
whehe iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens paaltjes om mijn dorp zetten... dan ben ik over 50 jaar de eigenaar...
Fuck the EBU.![]()
ik moet nog eten , wat zal ik maken ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gvd... nu krijg ik een vreetkick
effe kijken of ik nog speciale bodem heb liggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pizza.
Volg de Heilige weg naar de maag. Begeleiding door mevr Krul en dhr MonoMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
geen bodem thuis voor mij
0906-090SEX![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Hoe voelde dat? Een lichtelijke extace door je vingers, een stokkende ademhaling, een intens gevoel van geluk en euforie ?![]()
![]()
Ik dacht: WAAROM STAAT NIET OP ALLE PIZZAVERPAKKINGEN DAT JE ZE MOET KNIPPEN? DIT IS ZO VEEL MAKKELIJKER!quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe voelde dat? Een lichtelijke extace door je vingers, een stokkende ademhaling, een intens gevoel van geluk en euforie ?
Fuck the EBU.![]()
Ik ben één trotse jongeman. Ik ga een traantje van geluk laten terwijl ik een peuk klikquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht: WAAROM STAAT NIET OP ALLE PIZZAVERPAKKINGEN DAT JE ZE MOET KNIPPEN? DIT IS ZO VEEL MAKKELIJKER!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben één trotse jongeman. Ik ga een traantje van geluk laten terwijl ik een peuk klik
Fuck the EBU.![]()
Net als inktvis... glijd alle kanten op, jezelf 10 keer gesneden... vertelt de visboer doodleuk dat ik hem beter kan knippen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht: WAAROM STAAT NIET OP ALLE PIZZAVERPAKKINGEN DAT JE ZE MOET KNIPPEN? DIT IS ZO VEEL MAKKELIJKER!
[ afbeelding ]
Whehe, ik heb 1 keer inktvis gesneden, en dat was bij de biologieles in de 2e klasquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Net als inktvis... glijd alle kanten op, jezelf 10 keer gesneden... vertelt de visboer doodleuk dat ik hem beter kan knippen...
Fuck the EBU.![]()
Damn, dan ben je wel een toegewijde footballfan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:36 schreef Snowballed het volgende:
Gvd... nu krijg ik een vreetkick
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk zweverig dagje. Pizzaatje in de oven, even bong roken, tvtje aan en genieten van de zaterdag
En vanavond Mono op de radioquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:46 schreef Studeur het volgende:
Wat een heerlijk zweverig dagje. Pizzaatje in de oven, even bong roken, tvtje aan en genieten van de zaterdagVanaf 21.00 tot laat
![]()
![]()
M'n moeder rookt 1 sigaret van me omdat ze een wodka-cola had gedronken en meteen ligt ze voor pampes op bed
Wel je pizza knippen ipv snijden, hè?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:46 schreef Studeur het volgende:
Wat een heerlijk zweverig dagje. Pizzaatje in de oven, even bong roken, tvtje aan en genieten van de zaterdag
Fuck the EBU.![]()
* Studeur luisteren zultquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En vanavond Mono op de radioVanaf 21.00 tot laat
Niet nodig, het zijn 4 mini pizza'squote:Op zaterdag 13 april 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel je pizza knippen ipv snijden, hè?
maar idd, pizza knippenpizza snijden
Ik ben zo intens gelukkig dat mensen het snappen
Pizza's knippen is duizenden malen beter dan snijden![]()
![]()
Ik heb het licht gezienquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben zo intens gelukkig dat mensen het snappen
Pizza's knippen is duizenden malen beter dan snijden
Fuck the EBU.![]()
Pizza knippen?Die is nieuw voor mij.
Hebben jullie geen pizzames?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Pizzamesquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie geen pizzames?
Schaar werkt veel beterHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wij hebben zon bazen roller.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Zelfs met een pizzames is het nog gekut en gekloot, je moet het echt eens proberen te knippen, gewoon met je huis- tuin- en keukenschaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie geen pizzames?![]()
Fuck the EBU.![]()
Betonschaar kan ook gewoon toch ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik zal het volgende keer eens proberen.
Maar ik moet zeggen, dat het me met een pizzames prima afgaat eigenlijk.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Het is een echte eye-openerquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
Ik zal het volgende keer eens proberen.
Maar ik moet zeggen, dat het me met een pizzames prima afgaat eigenlijk.![]()
Pas als je het gedaan hebt weet je hoe het is en hoe het voelt. Daarna wil je nooit meer anders.![]()
27.000 bruggertjes naar Justin Bieber in het Gelredome
Dit doet me gewoon pijnHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik ging googlen of dit een normale zaak is, blijken er gewoon pizzakniphyves aangemaakt te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een echte eye-opener![]()
Pas als je het gedaan hebt weet je hoe het is en hoe het voelt. Daarna wil je nooit meer anders.
Terechte adoratiequote:Op zaterdag 13 april 2013 18:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ging googlen of dit een normale zaak is, blijken er gewoon pizzakniphyves aangemaakt te zijn.Alleen daarvoor zou ik weer een Hyves account maken
![]()
![]()
Ik wil schaaren.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terechte adoratieAlleen daarvoor zou ik weer een Hyves account maken
quote:Luisa .
mn moeder is italiaans en die knipt m ook altijd
19 dec 2010, 17:58
,
Reageer
Ik ben om.
Ik ga zo douchen en fokken
0906-090SEX![]()
jongens ik heb jullie hulp nodig!
ik zoek een liedje die er echt voor is om te luisteren als je stoned bent
je ziet de hele tijd een strand, dat langzaam wat rooder word, en dat wat groener, en dan weer wat geler, en dan weer paars
en je ziet ook ergens in het beeld een teddybeer of een stoeltje ofzo
alleen ik weet niet meer hoe het nummer heet![]()
iemand een idee?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
post het ook ff hier:quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:59 schreef WarmZaad het volgende:
jongens ik heb jullie hulp nodig!
ik zoek een liedje die er echt voor is om te luisteren als je stoned bent
je ziet de hele tijd een strand, dat langzaam wat rooder word, en dat wat groener, en dan weer wat geler, en dan weer paars
en je ziet ook ergens in het beeld een teddybeer of een stoeltje ofzo
alleen ik weet niet meer hoe het nummer heet![]()
iemand een idee?
MUZ / Help, ik zoek...#341Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb hem niet verwijderd, gebruik hem nog wel eens om oude foto's op te zoeken of om te lurken op pagina's waarvoor je ingelogd moet zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
Mensen die hun hyvesprofiel niet hebben verwijderd
Fuck the EBU.![]()
Nooit aangemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
Mensen die hun hyvesprofiel niet hebben verwijderd
Hyves was echt pure aids op het internet.
Ik heb er ook één gehad, omdat Cu2 helemaal mis ging door al die pedo's en vage figuren.![]()
gedaan, hopen dat iemand het weetquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
post het ook ff hier:
MUZ / Help, ik zoek...#341https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
cu2quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Hyves was echt pure aids op het internet.
Ik heb er ook één gehad, omdat Cu2 helemaal mis ging door al die pedo's en vage figuren.![]()
sugababes![]()
superdudes![]()
sociale kringen op het internet![]()
Fuck the EBU.![]()
En ik douche
0906-090SEX![]()
hoe kan ik de filmpjes terug vinden waar ik ooit een groen duimpje voor heb gegeven op youtube?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Als we het dan toch over lang verloren youtube filmpjes hebben:
Luister, shut the fuck up, en geniet
Fuck the EBU.![]()
You better shut the fuk up or otterwise i trew you of the balconyMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
![]()
Hier gaat mijn hart dus echt sneller van kloppen he.
Eerstvolgende quest voor op de piano
Fuck the EBU.![]()
Idd mooi, en janken heb ik idd bij river flows in youquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:12 schreef Studeur het volgende:
Mooiste piano nummer imo
moet hier soms gewoon van janken_ wat muziek toch met mensen kan doen he
muziek
Fuck the EBU.![]()
Godverdomme ik had zo'n honger dus ik heb ze wel opgegeten maar nu zit ik met die gore smaak in mn bek en heb ik geen honger meer over om iets lekkerders te eten
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Tandjes poetsen en snel naar de winkel rennen en gewoon bazen/stonervoer halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 19:40:56 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh
En ik bedoel voor jou broeder![]()
Tegen die gore pizza smaak
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 19:41:08 ]![]()
ohquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee joh
En ik bedoel voor jou broeder![]()
Tegen die gore pizza smaak
maar ik zit nu al vol van die gore pizza's. over een uurtje maar wat lekkers maken dan.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
pizza's van domino'squote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh
maar ik zit nu al vol van die gore pizza's. over een uurtje maar wat lekkers maken dan.
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
op een pizzavorm schijten > Domino'squote:
Ga naar een echte italiaan
NYP nog nooit geprobeerdquote:
Kassa vroeger
Kassa nu____
Alleen maar domme mensen die dingen niet begrijpen waar Kassa dan de schuld aan een bedrijf gaat geven. Net een mevrouw die geen pdf kon openen die ze gedownload had van een site, omdat ze geen adobe reader heeft, en dan de schuld aan de site geven
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef Studeur het volgende:
Kassa vroeger
Kassa nu____
Alleen maar domme mensen die dingen niet begrijpen waar Kassa dan de schuld aan een bedrijf gaat geven. Net een mevrouw die geen pdf kon openen die ze gedownload had van een site, omdat ze geen adobe reader heeft, en dan de schuld aan de site geven![]()
![]()
![]()
doe mij eens helpen zoeken met dat liedje mensen
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef WarmZaad het volgende:
doe mij eens helpen zoeken met dat liedje mensen![]()
Ik ben ff snel naar de winkel sjeezen!
Fuck the EBU.![]()
meer details nodig, hoe gaat het nummer? welke stijl? welke instrumenten? zang?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef WarmZaad het volgende:
doe mij eens helpen zoeken met dat liedje mensenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
afspeellijst "als leuk gemarkeerd"quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:08 schreef WarmZaad het volgende:
hoe kan ik de filmpjes terug vinden waar ik ooit een groen duimpje voor heb gegeven op youtube?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
gewoon een beetje bob marley achtigquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
meer details nodig, hoe gaat het nummer? welke stijl? welke instrumenten? zang?
ja er word ook gezongen je ziet een strand dat steeds van kleur veranderd maar het plaatje blijft gewoon het zelfde
en je ziet een teddybeertje of een stoeltje ergens op het strandhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
reggea dus? wat zingen ze dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gewoon een beetje bob marley achtig
ja er word ook gezongen je ziet een strand dat steeds van kleur veranderd maar het plaatje blijft gewoon het zelfde
en je ziet een teddybeertje of een stoeltje ergens op het strand
meer details over hoe het klinkt
wownicequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gewoon een beetje bob marley achtig
en je ziet een teddybeertje of een stoeltje ergens op het strandHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
ja kan daar niks meer over vertellenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
reggea dus? wat zingen ze dan?
meer details over hoe het klinktgewoon bob marley achtig
Muziek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd mooi, en janken heb ik idd bij river flows in you_ wat muziek toch met mensen kan doen he
muziek
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Gevonden!!!![]()
![]()
danku studeur! ik probeerde ditmaar dat wou niet lukken, dus ging ik in mijn geschiedenis kijkenquote:
en je zag gewoon mijn momenten
20 filmpjes over minibike's ( had laast 1 gekocht)
davoor 20 over scooters ( had laatst ook 1 gekocht)
filmpjes over honda civic's ( wou samen met vrienden 1 kopen)
en nog heel wat shit, na 10 min scrollen kwam ik bij reggea muziek aan
en daar was ie nog
je hebt m gevondenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef WarmZaad het volgende:
Gevonden!!!![]()
![]()
danku studeur! ik probeerde dit
[..]
maar dat wou niet lukken, dus ging ik in mijn geschiedenis kijken
en je zag gewoon mijn momenten
20 filmpjes over minibike's ( had laast 1 gekocht)
davoor 20 over scooters ( had laatst ook 1 gekocht)
filmpjes over honda civic's ( wou samen met vrienden 1 kopen)
en nog heel wat shit, na 10 min scrollen kwam ik bij reggea muziek aan
en daar was ie nog
was net zo ver met mn speurtocht dat ik plaatjes wou posten waar jij de goeie uit moest kiezen
deze had ik als eerst:
alsnog bedankt voor de moeite!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
je hebt m gevonden
was net zo ver met mn speurtocht dat ik plaatjes wou posten waar jij de goeie uit moest kiezen
deze had ik als eerst:
[ afbeelding ]
maare, hoe kom je bij die plaatjes dan? gewoon zoeken op google: teddybear on beach ofzo?
jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
alsnog bedankt voor de moeite!
maare, hoe kom je bij die plaatjes dan? gewoon zoeken op google: teddybear on beach ofzo?
nouja ik was er niet opgekomenquote:
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: