De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Stel je voor, hè..
Je koopt een keer een SUPER lekkere pizza (Turkish Style ofzo) voor jezelf, zo eentje waar je 's nachts je bed voor uit zou komen. Maarja, als je alleen een pizza voor jezelf koopt is dat een beetje lullig voor je vader, dus je belt hem op om te vragen welke pizza hij zou willen. Je vader kiest salami. Zo eindigen er 2 pizza's, één voor ieder, in de vriezer.
Je komt er wegens omstandigheden alleen niet aan toe om die 2 pizza's dezelfde avond op te eten, en daarna raken ze een beetje in de vergetelheid.
Nu kom je 's avonds vrij laat thuis na een lange, zware werkdag. Je maag rammelt van de honger, je hebt tenslotte nauwelijks iets gegeten vandaag. Je had op werk al bedacht dat je die Turkish Style pizza nog in de vriezer had liggen. Dus je kijkt al uit naar die SUPER lekkere pizza die je een tijdje terug voor jezelf hebt gekocht.
Je treft je vader in de huiskamer aan, en vraagt hem of hij al wat gegeten heeft. Je denkt 'tsja, dan kan ik gelijk zijn salami pizza erin doen als hij ook trek heeft'.
Vader antwoordt; "Ja, ik heb pizza gegeten."
Je adem stokt even.
"... Welke pizza?"
...
"Één of andere Turkish Style..."
....
........
...............
RRRAAAAAAAAGGGEEEEEEEEEE![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Kom maar even knuffelen hier dan.quote:
quote:Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom maar even knuffelen hier dan.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:![]()
Even klaarmaken voor werk.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
hoe random avonden kunnen zijn
opeens nam iedereen een halfje en werd het wel heel gezellig. voel me verbazingwekkend goed nu na zo'n lange nacht
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:47 schreef Studeur het volgende:
hoe random avonden kunnen zijn
opeens nam iedereen een halfje en werd het wel heel gezellig. voel me verbazingwekkend goed nu na zo'n lange nacht
En nu lekker weer, beetje uitbrakken enzoBetere weekenden zijn dat.
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
Puike stonerplaat om te lachen als je lachkick hebt
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: