SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Spreek voor jezelf. Ik post alleen in dit topic om het nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Een tikje ordinair, maar dat past wel bij ons.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=149597
[..]
Zozo, er komt zowaar wat beweging in de behoorlijk lange onderhandelingen tussen Youtube en RTLquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als we nou zorgen dat Olivers filmpjes 300.000 keer bekeken worden mogen ze al op youtubesympathiek gebaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon poëzie man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zouden Johan en Nico niet leuk vinden:
"Dit gaat allerminst om de wedstrijd, dit draait om Sierd de Vos. Minachting van de kijker."
Dat is gewoon poëzie man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Dit gaat allerminst om de wedstrijd, dit draait om Sierd de Vos. Minachting van de kijker."
Proestquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aanvulling:quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
(vanaf 2:00)
Orakel Aad voorspelt een overwinning van PSV. Derksen vulde een overwinning voor Ajax in bij de toto.
1 en 1 is 2: PSV haalt de overwinning.
Echt welquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maandag Bossie, dus sowieso topshowtje, zeker na PSV - Ajax
Die wedstrijd hoeft niet eens meer gespeeld te worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aanvulling:
Hugo Borst denk dat PSV wint, Koert Westerman denkt dat Ajax wint.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f5d-a860a9d994f8.mp4
Oud hockeyster met 1 van de fraaiste benen van de hockeycompetities in Nederland.quote:
Heeft ie alwéér een nieuw nummer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Lee Towers nu op NED1.
En hij zingt as we speak zijn welbekende nieuwe nummer.
Hij was gisteren minder irritant dan de laatste keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef Triptamine2 het volgende:
Hey kerels, is die van gisteren het terugkijken waard? Vind Dijkshoorn namelijk altijd een goed schrijver maar als tafelgast minder.
Toch maar effe kijken danquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was gisteren minder irritant dan de laatste keer
Ik had het niet door, dus bij deze verklaar ik dat de heren het niet door hadden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Bij dat gedeelte over simply the best zingen die supporters 'fuck the pope and the IRA' hadden de heren dat niet door ofzo?
Die krant heeft altijd al een neusje voor nieuws gehad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_Derksen__.html
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef muzas het volgende:
mand hoe het nummer heet waar danny mee opende gister?
Wat een niveau weer van De Telegraafquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef Evertjan het volgende:
lolquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef Evertjan het volgende:
Ja ik dus ook, maar vond ie andere toch echt beterquote:
Ik ook, maar ik straal dan ook een en al rock 'n' roll uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, maar vond ie andere toch echt beter
Dan heb je iets dat Danny niet heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik straal dan ook een en al rock 'n' roll uit.
2 weergaven, zo goed als viralquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:43 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien heeft dit ook nieuwswaarde voor de Telegraaf
Nu al 26, jajaquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 weergaven, zo goed als viral
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
De beste manier om toch nog enige vorm van sfeer te creëren daarquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Of het clublied zingen in de 19e minuut.quote:Op zondag 14 april 2013 02:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
De beste manier om toch nog enige vorm van sfeer te creëren daar
Met de tekst op een scherm.quote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het clublied zingen in de 19e minuut.
"Waar blijft dat liedje nou? "quote:Op zondag 14 april 2013 03:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met de tekst op een scherm.![]()
Maar wel een Philips scherm.
Hij wacht nu nog op de eguipe.twitter:aad300 twitterde op zondag 14-04-2013 om 09:48:12Gm t is wachten op de eguipe van @studiovoetbal hier in #Acht eerst #bakkie en #bossche bollen en om 13.00 live van uit stadion #psvaja. reageer retweet
Aad is ook te zien bij TV Tilburg en Omroep Brabant als er maar een camera bij is is Aad er ookquote:Op zondag 14 april 2013 09:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat Aad300 mogelijk een rol gaat krijgen in het programma van de concurrent...Hij wacht nu nog op de eguipe.twitter:aad300 twitterde op zondag 14-04-2013 om 09:48:12Gm t is wachten op de eguipe van @studiovoetbal hier in #Acht eerst #bakkie en #bossche bollen en om 13.00 live van uit stadion #psvaja. reageer retweet
Aderlating..quote:Op zondag 14 april 2013 09:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat Aad300 mogelijk een rol gaat krijgen in het programma van de concurrent...Hij wacht nu nog op de eguipe.twitter:aad300 twitterde op zondag 14-04-2013 om 09:48:12Gm t is wachten op de eguipe van @studiovoetbal hier in #Acht eerst #bakkie en #bossche bollen en om 13.00 live van uit stadion #psvaja. reageer retweet
Gaat hij zo de B3 van PSV bekijken?quote:Op zondag 14 april 2013 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Thijs Slegers is goed voorbereid
[ afbeelding ]
Die schijnen na afloop als beesten te keer te gaan!quote:Op zondag 14 april 2013 11:42 schreef Evertjan het volgende:
hahaha ik zie nou die Afrikaantjes lopen op Nederland 1 die moet je wel kort houden anders lopen ze zo Rotterdam uit de grens over, kleine teringapen
René heeft dan ook de lach aan zijn kont hangen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Dat zo'n Gijpie gewoon kleine teringaap kan roepen over zo'n Nigeriaantje en er nog mee wegkomt ook, heerlijk man.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
De beste manier om toch nog enige vorm van sfeer te creëren daar
quote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het clublied zingen in de 19e minuut.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met de tekst op een scherm.![]()
Maar wel een Philips scherm.
Gaan we leuk zitten doen?quote:
Als we er zelf maar lol om hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaan we leuk zitten doen?
Dan kunnen we hier net zo goed een kleuter neerzetten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we er zelf maar lol om hebben.
Dat zou best leuk zijn voor een keertje.quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier net zo goed een kleuter neerzetten.
Ja, want die zou jou wat beter begrijpen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou best leuk zijn voor een keertje.
Dit vind ik geen leuke opmerking. Want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, want die zou jou wat beter begrijpen.
hahahaahaha grapje ouwe pik dacht je echt dat ik zo was ouwe pik rot op man is toch primaquote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking. Want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!
Weet je wat, ik ga alvast naar huis. Dan ben ik eerder bij Sophie! Ga maar vast klaarliggen, schat!quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
hahahaahaha grapje ouwe pik dacht je echt dat ik zo was ouwe pik rot op man is toch prima
Smeer je hem dan ook weer af aan de gordijnenquote:Op zondag 14 april 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga alvast naar huis. Dan ben ik eerder bij Sophie! Ga maar vast klaarliggen, schat!
Niet zo ordinair doen, Doe dat maar bij die ordinaire campingzender!quote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Smeer je hem dan ook weer af aan de gordijnen
Laat gaan johquote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef Arn0 het volgende:
Met topictitels als deze en met al die ordinaire barpraat die jullie verkondigen, twijfel ik of ik mijn naam nog wel aan dit topic wil verbinden.
koekoekquote:Op zondag 14 april 2013 11:32 schreef Evertjan het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)uwkerke_Trui_Boskamp
die koek op het einde kwam echt hard aan
Als ik jou was zou ik dit topic onder de aandacht brengen van de Bond voor het Vloeken.quote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef Arn0 het volgende:
Met topictitels als deze en met al die ordinaire barpraat die jullie verkondigen, twijfel ik of ik mijn naam nog wel aan dit topic wil verbinden.
Heeft Manneke Paul toevallig een topic hier op fok?quote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef Kwaliteit het volgende:
vanavond komt johan boskamp op bezoek bij Paul de Leeuw in het programma Manneke Paul. Dat is op de vlaamse tv-zender VTM! Zodra de uitzending op internet staat (nieuwsgroepen) zal ik de uitzending naar YouTube overzetten! Dit is overigens een live show!
of zou een belg VTM willen streamen naar mijn server?
Ik vermoed dat Waterreus af gaat zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ga mijn weddenschap met Geo4kant verliezen.
Maar een aangeslagen Waterreus bij SV maakt alles goed.
Die hangt allang aan een brug.quote:Op zondag 14 april 2013 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Waterreus af gaat zeggen.
Denk het niet. Hij gaat zijn gelijk halen, op alles wat fout ging bij PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Waterreus af gaat zeggen.
Als Waterreus over de directie van PSV krijgt hij altijd zo'n geile blik in z'n ogenquote:Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij gaat zijn gelijk halen, op alles wat fout ging bij PSV.
Hij zal afsluiten met de zin: 'Brands moet vertrekken, Sanders moet vertrekken, ik grijp de macht bij PSV'
Het zou leuk zijn als hij zich dan ook nog vergelijkt met Johan Cruijff bij Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij gaat zijn gelijk halen, op alles wat fout ging bij PSV.
Hij zal afsluiten met de zin: 'Brands moet vertrekken, Sanders moet vertrekken, ik grijp de macht bij PSV'
Ik heb trouwens hevig nagedacht waarom Aad300 verkeerd voorspelde dat PSV zou winnen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als hij zich dan ook nog vergelijkt met Johan Cruijff bij Ajax.
Dat moet het wel geweest zijn, ze hebben gewoon zijn tips in de wind geslagen bij PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens hevig nagedacht waarom Aad300 verkeerd voorspelde dat PSV zou winnen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Aad300 met twee dingen geen rekening had gehouden.
1. PSV heeft niet hoog gespeeld.
2. Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos.
1 hele belangrijke reden vergeet je:quote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens hevig nagedacht waarom Aad300 verkeerd voorspelde dat PSV zou winnen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Aad300 met twee dingen geen rekening had gehouden.
1. PSV heeft niet hoog gespeeld.
2. Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos.
Pieters moet je niet inbrengen als je speelt met een ruit op het middenveld.quote:Op zondag 14 april 2013 20:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
1 hele belangrijke reden vergeet je:
Aad300 dacht dat Pieters de gehele wedstrijd op de bank bleef zitten
Is er nu ook al een Bond voor het Vloeken ?quote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit topic onder de aandacht brengen van de Bond voor het Vloeken.
Met de naamgenoot van Wilfred.
Als de grote tv persunelities bepaalde namen verhaspelen dien je dat na te praten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is er nu ook al een Bond voor het Vloeken ?
5e ook foutquote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De toto tot nu toe:
2 goed, 2 fout.
De onderste twee is nog onbekend.
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, misschien deze?quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef Buitendam het volgende:
"Goed zo (...) Fantastisch. Dit wil ik zien!"
Volgens mij heeft Johan het over Louis, wie weet waar ik dat stukje kan vinden?
quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef Buitendam het volgende:
"Goed zo (...) Fantastisch. Dit wil ik zien!"
Volgens mij heeft Johan het over Louis, wie weet waar ik dat stukje kan vinden?
Eigenlijk moet daarna het filmpje van Derksen komenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op hoe deze mevrouw maandag weer met de grond wordt gelijk gemaakt door Derksen.
Iemand moet een compilatie maken van al die dingen die Van Gaal daar staat te schreeuwen. Dat stukje vanaf 1:13quote:
Er is nog een ander (nog beter) filmpje van die situatie geloof ik. Daarin roept ie ook GOED GEDAAN MARTINS INDI!quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Iemand moet een compilatie maken van al die dingen die Van Gaal daar staat te schreeuwen. Dat stukje vanaf 1:13
Wat een idioterie omtrent het nederlandse voetbal de laatste tijd... Bondscoaches, analisten, presentatoren, spelers, commentatoren, trainers... 1 voor 1 idiote of hilarische uitspraken/actiesquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Ik vind dat niet netjes Pierre!"
Ik vind dat Johan dit nu tot op de bodem moet uitzoeken.
"Het is gewoon een gek. Een gek met verstand van voetbal."quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Iemand moet een compilatie maken van al die dingen die Van Gaal daar staat te schreeuwen. Dat stukje vanaf 1:13
katoenplukkers moet je kort houdenquote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef DrDentz het volgende:
I wish I was in the land of cotton
Old times there are not forgotten
quote:
Nee, het is Johan zelf die aan tafel zit en dan een zware stem opzet: "Fantastisch, Dat wil ik zien!"quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, misschien deze?
Look away! Look away! Look away! Dixie Land.quote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef DrDentz het volgende:
I wish I was in the land of cotton
Old times there are not forgotten
Ik wilde altijd verhuizen naar Austin, Texas, maar ben er recentelijk achter gekomen dat slavernij ooit hoogtij vierde in zuidelijk VS. In een staat met zo'n geschiedenis wil ik toch maar niet wonen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie zijn zeker ook pro-slavernij?
In een staat waar ze de doodstraf de normaalste zaak van de wereld vinden en als een stel doorgesnoven cowboys met geweren staan te zwaaien bij het minste of geringste, hoef ik niet te wonen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik wilde altijd verhuizen naar Austin, Texas, maar ben er recentelijk achter gekomen dat slavernij ooit hoogtij vierde in zuidelijk VS. In een staat met zo'n geschiedenis wil ik toch maar niet wonen.
Is daar wat mis mee dan?quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is Memphis, Tennessee dan wat voor jou? Gezellig met Isabelle huwelijks-herinneringen ophalen?quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik wilde altijd verhuizen naar Austin, Texas, maar ben er recentelijk achter gekomen dat slavernij ooit hoogtij vierde in zuidelijk VS. In een staat met zo'n geschiedenis wil ik toch maar niet wonen.
Daar is alles mis mee!quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 11:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Look away! Look away! Look away! Dixie Land.
In Dixie Land where I was born in,
Early on one frosty mornin,
Look away! Look away! Look away! Dixie Land.
Deze versie zal Derksen wel niks vinden:quote:
Hij is wel in die potsierlijke Jungle Room geweest, op het woonwagenkamp vonden ze het lelijk en Elvis vond het mooi.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Deze versie zal Derksen wel niks vinden:
Slaafjes moet je kort houden.quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hebt een hele makkelijke namiddag hier, vriend.quote:
Omdat slaven natuurlijk in de keuken thuis horen!quote:Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij hebt een hele makkelijke namiddag hier, vriend.
Wat is daar mis mee dan? Ja sorry hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat slaven natuurlijk in de keuken thuis horen!
En stond 'Love Me Tender' niet op zijn 'Muziek voor Volwassenen' cd? Dan zou die het inderdaad misschien toch nog wel kunnen waarderen...quote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is wel in die potsierlijke Jungle Room geweest, op het woonwagenkamp vonden ze het lelijk en Elvis vond het mooi.
HEEEEUUUUUUUJJJJJJ, JOOOOHANNNES, JOOOOOHANNES!quote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat slaven natuurlijk in de keuken thuis horen!
Elvis vindt hij een mislukte coverzanger die toevallig als eerste blanke een neger na kon doen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Deze versie zal Derksen wel niks vinden:
Dit bandje neem ik mee jongens, bedankt!quote:Op maandag 15 april 2013 14:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
HEEEEUUUUUUUJJJJJJ, JOOOOHANNNES, JOOOOOHANNES!
Ik vind het maar eng, al die nieuwe Ajax-users in VBL ineens. Ik ben me ook al mentaal aan het voorbereiden op die overload aan 020-shirtjes in de sportschool vanavond.quote:Op maandag 15 april 2013 15:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ohja en voor ik 't vergeet: KAMPIOENUHHHH
Ik zie ze ook overal opduiken, en dan staan ze daar met een phony smile te klappen en te lachen. Ik vind het zo een eng gezelschap. Laten we er mee kappen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng, al die nieuwe Ajax-users in VBL ineens. Ik ben me ook al mentaal aan het voorbereiden op die overload aan 020-shirtjes in de sportschool vanavond.
Ook Ajaxsupporters zijn toch alleen maar Ajaxsupporter omdat Ajax regelmatig kampioen wordt?quote:Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Maar iedereen is opeens Ajaxsupporter als ze kampioen worden, ook mensen waarvan ik helemaal niet wist dat ze van voetbal hielden.
Alsof ik hier nieuw ben pannenkoek.quote:Op maandag 15 april 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng, al die nieuwe Ajax-users in VBL ineens. Ik ben me ook al mentaal aan het voorbereiden op die overload aan 020-shirtjes in de sportschool vanavond.
Ja, daar kan je wel om lachen maar ik bedoel jou niet deze keer.quote:Op maandag 15 april 2013 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Een pedante, zelfingenomen kwal. Daar kennen we er meer van.
ook de club van Freek de Jonge daar wil je toch niet bij horen bij zo eng gezelschapquote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
k de club van Peter R de Vries, misschien helpt dat m
Daar word je ook niet goed van die successupporters, maarja die heb je ook. Is er in ieder geval succesquote:Op maandag 15 april 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft geen flauw idee of Cilissen of Waterman bij of Ajax of PSV keept. Misschien weet ie niet eens dat het keepers zijnquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef Oliver23 het volgende:
De familie Pieters had altijd in de huiskamer een tegeltje hangen met de tekst:
Scherven brengen geluk
Inmiddels heeft Erik dit bordje aangepast met een dikke viltstift in:
Scherven doen pijn
Wat een volslagen idioot blijft Jean Marie Pfaff eigenlijk
Ik geloof inderdaad dat een bijzonder groot gedeelte in beginsel fan is geworden voor de successen en het gevoel 'de grootste' te zijn. Of dat dan per definitie successupporters zijn weet ik niet, maar ik zou het zelf best kut vinden als een wedstrijdje thuis tegen NEC me niet meer zou boeien. Mij trekt succes niet, ik hou wel van de romantiek van de nederlaag en het verlies. Dan smaken die spaarzame successen extra zoetquote:Op maandag 15 april 2013 15:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Ook Ajaxsupporters zijn toch alleen maar Ajaxsupporter omdat Ajax regelmatig kampioen wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |