Zeer sportief van je Ronald Waterreus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik erken mijn verlies nederig Hans van Breukelen.
Ga je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Uitgenodigd worden voor besloten feestjes via facebook en dan die gast alleen van gezicht kennen
Daar heb je duidelijk een neusje voor Tom van 't Hekquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer sportief van je Ronald Waterreus.
Neusgaten niet te vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je duidelijk een neusje voor Tom van 't Hek
Het is een ware kwaliteit; weten wanneer je verslagen bent. Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je duidelijk een neusje voor Tom van 't Hek
Is op mijn eigen verjaardag + als ik die gast zo inschat is het een kneus (ken hem niet, een vriend van hem heeft me uitgenodigd maar ook hem ken ik niet). Heb even een stoere reactie achtergelaten met dat ik niet gediend ben van deze uitnodigingen.quote:
Wat zit je haar trouwens goed Jan Kooijemansquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een ware kwaliteit; weten wanneer je verslagen bent. Tijl Beckand.
Zeg nou gewoon dat je een Feyenoorder bent patatjequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik juich wel voor Rotterdam.
Thnx. Ben onlangs naar de kapper geweest Bert van der Veer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit je haar trouwens goed Jan Kooijemans
Ooh dat kan. Gratis voer is toch lekker. Beetje rellen. Tegen iedereen in VI-jargon praten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is op mijn eigen verjaardag + als ik die gast zo inschat is het een kneus (ken hem niet, een vriend van hem heeft me uitgenodigd maar ook hem ken ik niet). Heb even een stoere reactie achtergelaten met dat ik niet gediend ben van deze uitnodigingen.
Doe je trouwens ook aan weightwatchers Sjek van Gelder?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx. Ben onlangs naar de kapper geweest Bert van der Veer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |