Omdat we je willen helpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat continu verbeteren?
Maar kijk gewoon Entourage en dan komt het vanzelf. Het doet wel aan jouw eisen, dus is geschikt.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, meer dat het hier weer gezellig is en ik dus morgen hem weg moeten gooien.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat was jouw lievelings tekenfilm serie.
Even kieknquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
C_A weer met haar aangeschoten hoofd op nieuwe facebook foto's
Ja er zat rode lijntje eronder. Wat is er fout aan?quote:
Ik heb net gecheckt. Is gewoon elke aflevering opzich? Of zit er een verhaal in over meerdere episodesquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar kijk gewoon Entourage en dan komt het vanzelf. Het doet wel aan jouw eisen, dus is geschikt.
Tja, de één heeft meer met taal, de ander heeft meer met bazenpaints makenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het op de een of andere manier als betweterig enzo.
Pics/quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
C_A weer met haar aangeschoten hoofd op nieuwe facebook foto's
Tering zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja er zat rode lijntje eronder. Wat is er fout aan?
"lievelingstekenfilm", één woord dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja er zat rode lijntje eronder. Wat is er fout aan?
Per seizoen 1 grote verhaal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net gecheckt. Is gewoon elke aflevering opzich? Of zit er een verhaal in over meerdere episodes?
Stijn moet je niet serieus nemen man. Hij meent het niet zo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is gevlucht, en Stijn heeft me voor rotte vis uitgemaakt. Moet beter kunnen.
En de ander staat weer 1e in de dagcijfersquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, de één heeft meer met taal, de ander heeft meer met bazenpaints maken
Ik moest me ook inhouden jaquote:
Spamhoer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de ander staat weer 1e in de dagcijfers
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh nice. Komen er tieten in voor? ( laatste vraag)
Ik neem dat mannetje heel serieus. Hij heeft toch een grote invloed hier. Al zijn zijn argumenten om mij een kutuser te vinden vrij zwak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn moet je niet serieus nemen man. Hij meent het niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |