Eén keer in mijn eentje en ook een paar keer met familie en vage kennissen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij eentje geweest, of heb je er een paar gehad?
In mijn stad heeft het ook geen nut als ik in bepaalde kroegen in m'n eentje kom. Maar bij een ander heb je daar juist weer aanspraak (en nee, niet omdat ik vrouw ben, maar omdat de kroeg zo in elkaar zit / mensen er met een andere instelling heen gaan).
Doelde op de kroegenquote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Eén keer in mijn eentje en ook een paar keer met familie en vage kennissen.
Daar doelde ik ook op.quote:
Dus met iedereen in een andere kroeg geweest? En er zat er niet eentje tussen waar de setting lekker vrij was? Mits je erop gelet hebt. Vaak zijn het de bruine kroegen waarbij iedereen gezellig met elkaar kletst.quote:
Neequote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus met iedereen in een andere kroeg geweest? En er zat er niet eentje tussen waar de setting lekker vrij was? Mits je erop gelet hebt. Vaak zijn het de bruine kroegen waarbij iedereen gezellig met elkaar kletst.
Ik heb geen negatieve dag. Het is min of meer een neutrale conclusie van alles wat ik gedaan heb (veranderen van verenigingen waar ik al op zat, bij een studentenvereniging gaan, opgeven op nmlk.nl en fellas.nl en naar die meetings gaan, naar Fok meetings gaan, kroegen) + plan van aanpak. Het is niet dat ik niets doe, maar dat het gewoon niet helpt voor mij.quote:Op maandag 15 april 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:
Ook_gek.. complex doet er wel wat aan hoor. Tenminste wat ik de afgelopen tijd zag staan.
Vandaag heeft ie volgens mij een negatieve dag lijkt het wel.
Ik heb laatst nog een hele lijst voor je opgesteld en die heb ik nu weer herhaald in mijn vorige post.quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef ook_gek het volgende:
Enige wat ik keer op keer voorbij ziet komen zijn excuses om dingen goed ge praten en dat het hem allemaal niet overkomt.
Toegegeven dat ik niet alles bij lees, dus stel hij heeft ook actie ondernomen die ik niet gezien heb is dat natuurlijk mogelijk. Dan neem ik deels mij eerdere uitspraak terug.
Ik kan nief alles onthouden he. Het is maar internet, is niet zo belangrijk bij mijquote:Op maandag 15 april 2013 15:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een hele lijst voor je opgesteld en die heb ik nu weer herhaald in mijn vorige post.
Nouja je klaagt er niet elke dag over en vandaag ineens wel veel, dus vandaar de conclusie van negatieve dag. Dat je of er weer aandacht voor wil, of het gewoon weer even kwijt wil.quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen negatieve dag. Het is min of meer een neutrale conclusie van alles wat ik gedaan heb (veranderen van verenigingen waar ik al op zat, bij een studentenvereniging gaan, opgeven op nmlk.nl en fellas.nl en naar die meetings gaan, naar Fok meetings gaan, kroegen) + plan van aanpak. Het is niet dat ik niets doe, maar dat het gewoon niet helpt voor mij.
Vandaar dat ik over verhuizen begin. Daar begin je natuurlijk niet over als het verder wel lekker gaat.
True. Heb ik wel genoeg geleerd dat dat zo is ja.quote:Op maandag 15 april 2013 13:34 schreef Hamast het volgende:
r kingtoppie, wat jij niet begrijpt is dat je vrouwen tijdens het uitgaan niet versiert door te laten zien wat een lieve jongen je bent. Of hoe succesvol etc. Nee je versiert ze door te flirten, initiatief te nemen, ze moet constant het idee hebben dat jij in control bent en alles stuurt, dan wind je ze zo om je vinger.
Samen met complex en ik uitgaan?quote:Op maandag 15 april 2013 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja je klaagt er niet elke dag over en vandaag ineens wel veel, dus vandaar de conclusie van negatieve dag. Dat je of er weer aandacht voor wil, of het gewoon weer even kwijt wil.
Ik weet van 1 meeting van fok waar je was, dat je een normale kerel bent en er niet verkeerd uitziet. Dus daar zit het hem niet in. Dan kan het enkel aan je instelling / uitstraling enzo liggen waardoor het voor jou maar niet lijkt te werken.
Vind je dat ik langere zinnen moet maken en meer woorden moet gebruiken wil je dat soms zeggen mijnheer Dawg? Geen probleem hoor ik kan daar best beter mijn best voor doen alleen de informatie die ik dan tentoonspreid vind ik dan wel vaak grotendeels een beetje onzinnig.quote:
nee, minder juist. je was vandaag nogal op dreef her en der.quote:Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je dat ik langere zinnen moet maken en meer woorden moet gebruiken wil je dat soms zeggen mijnheer Dawg? Geen probleem hoor ik kan daar best beter mijn best voor doen alleen de informatie die ik dan tentoonspreid vind ik dan wel vaak grotendeels een beetje onzinnig.
Dominante mannen topic?quote:Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, minder juist. je was vandaag nogal op dreef her en der.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |