True, maar ik deed het allemaal heel snel, binnen 2 minuten ofzo haha. 5 zinnen met haar, 5 zinnen met vriendinnen, daarna weer naar haar en meteen zoenen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn dingen die onbewust nu eenmaal werken.
Zelfde als je 4 mensen (man/vrouw) aan tafel zet. Je vertelt dat ze voor een test allemaal een varkensoog zouden moeten eten (fo iets anders smerigs). Opzich wil je dat niet doen natuurlijk... wnatja smerig eten.
Kom je vervolgens maar met 3 borden aanzetten en vertel je een vierde dat hij weg moet, wantja er is niet meer.
Dan zal die vierde altijd teleurstelling voelen. Dat hij niet mag meedoen, dat ie een buitenbeentje is. Terwijl hij eigenlijk ook erg blij is dat ie dat smerige niet hoeft te eten.
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet te sturen in het menselijk brein (fo tenminste heel slecht). Ook dat je dus niet graag genegeerd wordt door een leuke jongen/meisje, zeker niet als het klikt en hij ineens met je vriendin staat te praten. Als hij dan weer terug komt bij jou ben je weer wat meer geintresseert. (of juist totaal niet, omdat je het een afknapper vindt, maar dat is maar net hoe het gedaan wordt).
Het maakt tegenwoordig niks meer uit. Het is niet dat mijn situatie enorm anders wordt als ik er toevallig wel iets voor ga doen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doel is toch? 'n vriendin voor langere duur moet je niet echt naar zoeken, dat overkomt je. tenminste, da's mijn ervaring. tot 3x toe was dit zo bij mij gebeurd. zoek je iemand voor 'n leuke avond/nacht(misschien 2) dan maakt voor mij wel wat minder uit.
Het maakt niet meer uit wat ik hier nog doe. Ik moet gewoon weg.quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doel is toch? 'n vriendin voor langere duur moet je niet echt naar zoeken, dat overkomt je. tenminste, da's mijn ervaring. tot 3x toe was dit zo bij mij gebeurd. zoek je iemand voor 'n leuke avond/nacht(misschien 2) dan maakt voor mij wel wat minder uit.
Je herhaalt het nu wel erg vaak. Wil je er meer over kwijt of is het aandacht vragen nu?quote:Op maandag 15 april 2013 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Het maakt niet meer uit wat ik hier nog doe. Ik moet gewoon weg.
Er is mij nog steeds niets overkomen, maar ik zit dan ook in de verkeerde omgeving.quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Niks gaat van zelf, actie brengt reactie. Je zult er dus wat voor moeten doen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is mij nog steeds niets overkomen, maar ik zit dan ook in de verkeerde omgeving.
Klopt, ik moet echter naar extreme middelen grijpen. Ik heb hier geen toekomst.quote:Op maandag 15 april 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks gaat van zelf, actie brengt reactie. Je zult er dus wat voor moeten doen.
Het is geen Appie bonus artikel.
Waarom reageer je nu al voor de derde keer op dezelfde post van marcel-o?quote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Er is mij nog steeds niets overkomen, maar ik zit dan ook in de verkeerde omgeving.
Het kan bijna alleen maar een enorm kleine kennissenkring zijn dan waarin jij je begeeft, rond de 25 en geen enkele vrijgezelle vrouw van jouw leeftijd?quote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En wat noem jij extreme middelen?quote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, ik moet echter naar extreme middelen grijpen. Ik heb hier geen toekomst.
Oeps. Ik was even in de war. Ik hield me met teveel dingen tegelijk bezig. Het moest min of meer één post worden. Ik denk dat de boodschap nu wel overgekomen is.quote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom reageer je nu al voor de derde keer op dezelfde post van marcel-o?
Nee, niet in mijn kennissenkring in ieder geval. Nu heb ik er wat aan gedaan, maar mijn mogelijkheden zijn nu echt uitgeput.quote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan bijna alleen maar een enorm kleine kennissenkring zijn dan waarin jij je begeeft, rond de 25 en geen enkele vrijgezelle vrouw van jouw leeftijd?
Verhuizen van Groningen naar Randstad / buitenland.quote:
Niks mis met Groningen(stad)quote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Verhuizen van Groningen naar Randstad / buitenland.
Neem aan dat je dat niet doet om een vriendin te krijgen... toch?quote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uitgeput kan het niet raken. Er zijn zoveel plekken waar je mensen kan ontmoeten. Het is enkel de vraag of je die moeite erin wilt steken.. als zowel het geld en er zin in zou hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, niet in mijn kennissenkring in ieder geval. Nu heb ik er wat aan gedaan, maar mijn mogelijkheden zijn nu echt uitgeput.
Ja want daar staan de vrouwen wel in het schap van de supermarkt? Of zijn ze makkelijk?quote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wel voor mensen die niemand kennen. Nu kan een studentenvereniging dat oplossen en dat heeft het ook opgelost voor mij, maar op relatiegebied kan ik er niets uit halen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat niet doet om een vriendin te krijgen... toch?
Als ik hier blijf, dan krijg ik geen vriendin. Ik wil naar de Randstad verhuizen, omdat daar vele malen meer mogelijkheden zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Naast verenigingen is hier verder niks.quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want daar staan de vrouwen wel in het schap van de supermarkt? Of zijn ze makkelijk?
Wil je niet demotiveren, maar het zal je even goed of slecht gaan lukken in welke stad of land dan ook.
Oke polen enz zal wat makkelijker gaan als ze weten dat je uit Nederland komt.
Ik ben op plekken geweest waar je mensen kan ontmoeten, maar er zijn plekken waar mensen je niet willen ontmoeten. Ik kom op plekken waar je gewoon welkom bent, maar er zijn niet veel van die plekken.quote:Op maandag 15 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uitgeput kan het niet raken. Er zijn zoveel plekken waar je mensen kan ontmoeten. Het is enkel de vraag of je die moeite erin wilt steken.. als zowel het geld en er zin in zou hebben.
Maar plekken en mogelijkheden genoeg.
Tja als je ermee opgroeit en er wordt gezegd dat dat aantrekkelijk is, dan neem je dat vanzelf over. Zoals met zoveelquote:Op maandag 15 april 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ik heb 2 poolse buurvrouwen![]()
![]()
![]()
Maar die integreren echt niet om met een Nederlandse man te settelen. Genoeg mannelijke Polen die ze veel interessanter vinden(vreemd genoeg, want ze zijn allemaal klein en smerig om te zien...)
Verenigingen, cursussen, sporten, clubs, kroegen, discotheken, internet.quote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik hier blijf, dan krijg ik geen vriendin. Ik wil naar de Randstad verhuizen, omdat er vele malen meer mogelijkheden zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Naast verenigingen is hier verder niks.
Het is wel een studentenstad, dat klopt, dus weet niet hoe het is voor als je wat ouder bent. Maar wat ik vaak genoeg hoor is dat mensen juist vriendelijker/opener staan voor andere mensen in de buitenprovincies dan in de randstad hoor.quote:Ik ben op plekken geweest waar je mensen kan ontmoeten, maar er zijn plekken waar mensen je niet willen ontmoeten. Ik kom op plekken waar je gewoon welkom bent, maar er zijn niet veel van die plekken.
Ik heb tijd voor één sportvereniging, één studentenvereniging en één bijbaantje, maar zelfs zulke zaken resulteren in niks. Plekken zoals kroegen en discotheken zijn niks voor me. Ik ben daar eens een keer naar toe geweest in mijn eentje, maar niemand wilde met me praten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verenigingen, cursussen, sporten, clubs, kroegen, discotheken, internet.
Dat is niet waar.quote:Het is wel een studentenstad, dat klopt, dus weet niet hoe het is voor als je wat ouder bent. Maar wat ik vaak genoeg hoor is dat mensen juist vriendelijker/opener staan voor andere mensen in de buitenprovincies dan in de randstad hoor.
Dat zeker jaquote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:
Het zit allemaal tussen de oren, neem dat van mij aan.
Bij eentje geweest, of heb je er een paar gehad?quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Plekken zoals kroegen en discotheken zijn niks voor me. Ik ben daar eens een keer naar toe geweest in mijn eentje, maar niemand wilde met me praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |