Nils Frahm altijdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Nils kan er ook wat van natuurlijk.
[..]
Dat zal ze leren, de schavuiten.
Deze klinkt heel tof!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Zekers!
Nog maar eentje van Madrugada:
Fijn hoorquote:
Grit. Bonusnummerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fijn hoor
Dat nummer heb ik niet op mijn computer! Welk album?
Op welke??quote:
quote:
quote:
Pff....quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik Madrugada teveel naar metal/alternatieve rock/irritante pretentieuze rock neigen..ik weet niet waarom, maar ik zet het altijd na een paar nummers weer afMaar die nummers die je hier plant zijn zeker lekker
Ik doe mijn best om van dat vooroordeel af te stappenquote:
Ja, die moet zelfs.quote:
Die stem is nou precies mijn probleem....quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit is het moment
Probeer een keer een concert mee te pikken en je bent om. Die stem alleen al.
Tja, hij kan 'm niet veranderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die stem is nou precies mijn probleem....
Ik vind zijn stem ontzettend standaard. Het klinkt precies als een standaard rockalbum. Ik ben nu Nightly Disease aan het luisteren....en ik heb steeds oh wow wat lekker...eerst Step Into this Room, heerlijk nummer...dan Nightly Disease part 2 en denk ik...okee skip...dan komt er weer een heerlijk nummer en nog eentje...en dan A Deadend Mind...een nummer waarvan ik denk het al 100x gehoord te hebben...en daarna weer een goed nummer....en de rest ken ik nog niet...maar dat Sister was net ook geniaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Tja, hij kan 'm niet veranderen
Je bedoelt dat hij te zuiver/perfect klinkt? Iets meer falsetto graag?
Toch niet verkeerd om hier 1,5 uur naar te moeten luisteren:
Daarna weer verder met Dylan enzo.
Deels een plezier, deels een pijnlijke herinnering. Maar twee lijstjes. THE HORROR.quote:
Album op album wordt idd saai. Maar uit zijn 9 albums (incl. solo werk) valt wel een urenlange compilatie te maken die wel boeit hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ontzettend standaard. Het klinkt precies als een standaard rockalbum. Ik ben nu Nightly Disease aan het luisteren....en ik heb steeds oh wow wat lekker...eerst Step Into this Room, heerlijk nummer...dan Nightly Disease part 2 en denk ik...okee skip...dan komt er weer een heerlijk nummer en nog eentje...en dan A Deadend Mind...een nummer waarvan ik denk het al 100x gehoord te hebben...en daarna weer een goed nummer....en de rest ken ik nog niet...maar dat Sister was net ook geniaalHele wisselvallige artiest...voor mij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |