Als ik kijk naar mijn playlist is dat de band met de meeste nummersquote:
Teveel van het goeie jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Lange Neil Young-nummers zijn erg fijn ja, die laatste plaat van em is daarin ook wel een goeie. Daar tikt ie tegen het half uur aan soms
De noodzaak was bij de eerste plaat verreweg het grootst. Op de platen daarna staan leuke nummers. De platen in geheel doen me niet zoveel (na de eerste dus). En ik ben een gehele platen luisteraar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, het is een goed verhaal.
Maar de platen daarna, die zou je dan dus weer niet aanraden? Ik begreep wel in de platenzaak vorige week dat die nieuwe leuk moet worden, dus daarom maar even besteld.
quote:
Velvet Underground zijn ook wel de koningen van dit soort muziekquote:
Dat zal ze leren, de schavuiten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
Lui die een uur dit topic hebben gemist, zijn de komende week bezig om alle nummers in te halen
http://www.maniacworld.com/shortest-concert-ever.htmlquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef Z het volgende:
Het eerste concert van de Thermals was het kortste concert ooit. De eerste plaat duurt een minuut of 29, het concert 32 minuten, daarna was er geen materiaal meer.
Oh, kolere... Hoe kon ik die vergeten! Zo goed!quote:
Zekers!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze mag trouwens al helemaal niet ontbreken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |