Heerlijke band iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:12 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat Spiritualized toch goed zeg![]()
Vooral deze:
Doet me denken aan Nobody Girl van Ryan Adams en in mindere mate Tender van Blur. Lang uitgesponnen reperterende nummers. Geniale nummers na 10+ bierquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
Dat nieuwste album is ook wel bij me gegroeid zeg. Vond het vorig jaar niks, haalde niet eens mijn jaarlijstje..maar ondertussenMary is ook een fantastisch nummer, en Little Girl...en Hey Jane inderdaad
Da's een van beste nummers ooit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:12 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat Spiritualized toch goed zeg![]()
Vooral deze:
Dat zijn van die lekkere nummers ja. Heb je er nog meer? Ik heb ook nog wel een paar geniale langgerekte enigszins repetitieve nummersquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Doet me denken aan Nobody Girl van Ryan Adams en in mindere mate Tender van Blur. Lang uitgesponnen reperterende nummers. Geniale nummers na 10+ bier
edit: Ik bedenk me opeens dat ik Ryan Adams nog nooit live gezien heb. Moet ik toch eens gaan doen!
Sowiesoquote:
Ja geniaal zijn die nummersquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zijn van die lekkere nummers ja. Heb je er nog meer? Ik heb ook nog wel een paar geniale langgerekte enigszins repetitieve nummers
ik denk bv meteen aan Higgs Boson Blues
of Giant
Of Spitting Venom
Anderen? En dan dus niet van die epische postrock lange nummers of ballads ofzo. Maar soort van lange jams, gewoon lekkere nummers die niet heel erg los gaan ofzoZoals bovenstaande
Eensch. Ik liet me weer eens gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:51 schreef Norrage het volgende:
Lady is fantastisch inderdaadIk vind Sufjan zijn nummer hier niet echt passen, dat vind ik al wat buiten waar we mee begonnen vallen. Dat komt echt uit in een soort grote climax. Dat moet er juist niet helemaal inzitten
Leuk. Moet me eens wat meer in Madrugada verdiepenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Eensch. Ik liet me weer eens gaan
Dit is wel een geniale:
Lekker recent:
Ja maar ik wil ze wel allemaal weer luisteren als ik dat leesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Op Joel Plaskett na kende je ze allemaal wel toch?
Zeg eens ff hoe geniaal Sister is.
zozoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Beste band van de laatste 15 jaar naar mijn mening(nogal een uitspraak, ik weet het)
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Beste band van de laatste 15 jaar naar mijn mening(nogal een uitspraak, ik weet het)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |