Ook heel vaak dat je van een album 3 liedjes luistert en het dan saai vindt en dan veel later het weer tegen komt en het geweldig vindtquote:Op maandag 15 april 2013 20:23 schreef Kerftminister het volgende:
God Wilco moet ik ook nog eens beluisteren. Dat is het mooie van muziek he, je hebt nooit alles gehad. Luister bijvoorbeeld nu voor het eerst pas Lonerism in zijn geheel ook.
True, dat ik me ook afvraag waarom ik een bepaald album gedelete heb en het vervolgens helemaal kapotluister.quote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook heel vaak dat je van een album 3 liedjes luistert en het dan saai vindt en dan veel later het weer tegen komt en het geweldig vindtIk moet Tame Impala ook maar weer eens een keer proberen
quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we hier van Tangarine? Staat op de Luisterpaal. Teveel Excelsior-sound waarschijnlijk.
Ik vind het wel lekker. Beter dan de rest van Excelsior...maar het is wel heel erg marge. Lekkere muziek voor beetje plof zondagmiddag ofzo...quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we hier van Tangarine? Staat op de Luisterpaal. Teveel Excelsior-sound waarschijnlijk.
Tsja ook van die achtergrondmuziekquote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga nieuwe album van Bonobo proberenBen benieuwd.
GMF is fantastisch, de rest trekt me iets minder. Goeie plaat, op een redelijk platte opener naquote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe John Grant?
Ik vond het eerste echt verschrikkelijk, ik snapte niet waar hij het vandaan haalde deze weg in te slaan...Maar het album groeit..en groeit...
Dat het saai is.quote:
Ja vond het weer eens dertien in een dozijn zoals altijd bij DWDD.quote:Op maandag 15 april 2013 23:27 schreef Felagund het volgende:
Was toch de band die vandaag bij DWDD was? Vond die niet veel aan.
Minuteman voldoet aan jouw omschrijving, maar klinkt niet als Parlequesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Warsaw het volgende:
Damn ben de naam van een toffe band kwijt. Klinkt een beetje als The Ramones, maken korte punknummers met een beetje humor, niet lang geleden album uitgebracht, lovende review op Pitchfork. Helft van de bandnaam lijkt op iets als Parleques.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |