en over een week moet je betalen voor titels enzo, called it here firstquote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga jij een heel gauw douchen
Vies mens.
Sorry hoor dat mijn eGeur zo'n pittig aroma heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga jij een heel gauw douchen
Vies mens.
Nope. Al mag je best wat geld geven hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
en over een week moet je betalen voor titels enzo, called it here first
okey, ik zal dan wel gamemode nodig hebben, want er scheelt nog het een en ander aan de stad!quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef shaderon het volgende:
Flodder kom de stad dan even een pimp geven
mjah, zat ik ook aan te denken. Straten etc.quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
okey, ik zal dan wel gamemode nodig hebben, want er scheelt nog het een en ander aan de stad!
een plein, en daar straten aan, en dan huizenblokken, en als we een huizenblok groot zat vinden, gewoon een straat erlanges!quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mjah, zat ik ook aan te denken. Straten etc.
Een soort Luchtspoor misschien?quote:Op zondag 14 april 2013 13:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Yup. Mooie parkjes ertussen. En een station. Met ondergronds platform voor minecart. Naar een snowdorpje, jungle en desert enzo. Overal een themahuisje.
Kan ook. Mits mooi.quote:
quote:
ZO'n awesome viaduct achtig ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |