quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef shaderon het volgende:
http://minecraftforum.nl/(...)71076.html#msg371076
pareltje hoor
JOHAAAANquote:
plemp zo'n kindergrijpersgebouw neer dan.quote:
zelfs dat kan het niet meer reddenquote:Op zondag 14 april 2013 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
plemp zo'n kindergrijpersgebouw neer dan.
quote:Op zondag 14 april 2013 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
tis een naaier. remy was mijn co-owner , ik dacht hem te vertrouwen maar nee , hij heeft mijn server overhoop gehaald. nieuwe spawn gezet met zogenaamd een nieuw IP. en al men spelers om de tuin gelijd. je bent een vies mens remy
quote:Op zondag 14 april 2013 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
tis een naaier. remy was mijn co-owner , ik dacht hem te vertrouwen maar nee , hij heeft mijn server overhoop gehaald. nieuwe spawn gezet met zogenaamd een nieuw IP. en al men spelers om de tuin gelijd. je bent een vies mens remy
ga jij een heel gauw douchenquote:
Om nieuwe mensen makkelijk naar hungergames of survival te brengen als ze voor 1 van de 2 komenquote:
en over een week moet je betalen voor titels enzo, called it here firstquote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga jij een heel gauw douchen
Vies mens.
Sorry hoor dat mijn eGeur zo'n pittig aroma heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga jij een heel gauw douchen
Vies mens.
Nope. Al mag je best wat geld geven hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
en over een week moet je betalen voor titels enzo, called it here first
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |