Dat viel mij zaterdag ook op inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:07 schreef ReisT het volgende:
Vooral raar dat de NS-terminologie maar half is toegepast, er had natuurlijk Sprinter moeten staan in plaats van stoptrein.
In Apeldoorn worden de treinen van Arriva ook altijd aangekondigd als Sprinter.
slechts sporadischquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijden er wel bussen tussen Den Helder en Texel? Of ook niet?
Als dat nou eens met ICM ging rijden, maar zal wel weer steevast VIRM rijden ...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Leeuwarden/Groningen-Zwolle-Lelystad-Almere-Amsterdam CS-Haarlem-Leiden-Den Haag HS-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Goes
oh ja, de IC Alkmaar-Maastricht wordt maar even opgeheven tussen Alkmaar en Amsterdam
Over deze route wel erg zeker? Zondag ligt Amersfoort-Apeldoorn eruit en zaterdag krijg ik niks rechtstreeks.quote:Komend weekend naast de reeds bekende IC (Enschede-Deventer-)Amersfoort-Hilversum-Amsterdam Bijlmer ArenA-Utrecht-Driebergen is er nog een creatieve bedacht:
zal wel een mengelmoesje wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Als dat nou eens met ICM ging rijden, maar zal wel weer steevast VIRM rijden ...
ik ben wel zeker over de route. Je krijgt m niet rechtstreeks nee, maar aankomst en vertreksporen zijn wel hetzelfde en de verbinding met schiphol ligt er dit weekend uit.quote:Over deze route wel erg zeker? Zondag ligt Amersfoort-Apeldoorn eruit en zaterdag krijg ik niks rechtstreeks.
Ik had even een blond momentje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee, waarom zou daar iets aangepast moeten worden? Alle sporen van/naar Utrecht CS blijven gewoon liggen. Alleen die kruisende sporen willen ze weghalen.
En dan ook nog een lijstje met treinen die wel rijden maar niet in de reisplanner staan en die als veegtrein werken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef CrashO het volgende:
Nachtnet tijdens koninginnedag![]()
Meteen even gecheckt en ik zie dat er braaf ieder uur een trein naar Enschede is ingelegd. Kan eindelijk eens fatsoenlijk stappen zonder op een stationsbankje te bivakkeren
Je kan niet vroeg genoeg beginnen tegen die blaadjes op de rails.quote:
Via HAFAS heb ik eea duidelijker in beeld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben wel zeker over de route. Je krijgt m niet rechtstreeks nee, maar aankomst en vertreksporen zijn wel hetzelfde en de verbinding met schiphol ligt er dit weekend uit.
Nu nog op ICM wachten. Zaterdag zit ik in Bochum(-Dahlhausen), dus misschien zondag ffquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
is wel de manier om dat goederenboogje eens mee te pakken
Die heb ik al drie keer gedaan en nog met een andere reden dan hobby ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Die heb ik de vorige keer al gehad, toen die vastgeknoopt zat aan de toenmalige 3700(?), IC Schiphol-Lelystad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Keren in 2 minuten... Dat betekend dus een 100% vertragings garantiequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Via HAFAS heb ik eea duidelijker in beeld.
Tr 16xx Enschede-Schiphol (normaal) rijdt tot Bijlmer-Arena, alwaar het 2 minuten stilstaat en dan als Tr 31xx Schiphol-Arnhem (normaal) doorgaat naar Driebergen-Zeist.
Maar om het nog completer te maken. In Driebergen-Zeist gaat het materieel door naar Den Helder, en vanaf Den Helder weer naar Driebergen. In Driebergen weer naar Bijlmer-Arena, en zo naar Enschede.
Je krijgt dus een rechtstreekse verbinding Enschede - Amersfoort - Bijlmer-Arena - Driebergen-Zeist - Amsterdam Centraal - Den Helder.
Hij hoeft niet te keren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:58 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Keren in 2 minuten... Dat betekend dus een 100% vertragings garantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |