Elke hosselaar kan toch wel een paar goede versiertips gebruikenquote:
Alles smaakt beter als je net gestopt bent met roken, dus Fann, tast toequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, het smaakt beter zegt Chufmans, dus tast toe
Over een 5 dagen is mn chufi geboortedag , dus een leuk geschenkquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke hosselaar kan toch wel een paar goede versiertips gebruiken
Volgevreten kut kind?quote:
Die kennen volgevreten allebei nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heet welvaart of dat nu Silvie is of Sabia ....
Zullen we voor je zingen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een 5 dagen is mn chufi geboortedag , dus een leuk geschenk
Sara Kroos. als ik ergens de pest over in hebquote:
Kut eendquote:
Op een waterscooter ... Toet toet bang bangquote:
Hakken en zagen... Zagen en hakken... Hopla eruit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een waterscooter ... Toet toet bang bang
egniequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je op Chuuf zijn toeter blazen Sas?
Iets met een eitje en doppiequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hakken en zagen... Zagen en hakken... Hopla eruit.
Wordt*quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
Zit ff een tjoepie te kijken word er weer van alles van je geschreven
Ja okquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:53 schreef sacha het volgende:
Toet toet boing boing Kokkie en Peppie
Peppie en Kokkie, hopla eruit
Allebei opstaan, he haast je reppie
Kokkie en Peppie, opstaan luie Peppiee
Samen ontbijten, Kokkie maakt brood
Peppie een eitje, Kokkie het doppie
Maar koppie, koppie, tok tok tok tok
Centjes verdienen, hup naar de wal
Kokkiee een schop en Peppie een scheppie
Peppie zegt hoek om en Kokkie een knal
Boing boing toet toet Peppie en Kokkie
Peppie en Kokkie, Peppie en Kokkie, Peppie en Kokkie
Dat je het maar even weet.quote:
Met suikerdquote:
Wat kan jou dat schelenquote:
Je bent onderdeel van dit topic en ik zou dat gespannen sfeertje tussen ons graag de das om doen.quote:
Dan begin je goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent onderdeel van dit topic en ik zou dat gespannen sfeertje tussen ons graag de das om doen.
Dat is wel lekker geloof ik.quote:
Er is geen ons, dus relaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent onderdeel van dit topic en ik zou dat gespannen sfeertje tussen ons graag de das om doen.
Nou nouquote:
Met mij goed KT , binnenkort vaste baan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werkt alleen niet
Ach..
Hoe is het met jou chuuf?
Ja je hebt gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mij goed KT , binnenkort vaste baan waarschijnlijk
Ik wou het net vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar met mij is het ook goed KT
Jij bent wel te pruimen hoor. Daar niet vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar met mij is het ook goed KT
Aardigg, Moeders is jarigquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, natuurlijk. Hoe is het met jou?
Jij ook muis, af en toe een heks zijn is ok.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel te pruimen hoor. Daar niet van
Ik heb de afgelopen 10 jaar niet echt te klagen gehad.... En dan heb ik nog steeds een dochter die ik maandelijks voorzie van een som geld via mn ex .... Wordt wel eens tijd om er mee te stoppen... Maar blijft wel mn dochter toch ..... Denk dat ze ouder dan jou is KTquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Goed bezig..
Maar ik was altijd in de veronderstelling dat jij sowieso al goed verdiende?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aardigg, Moeders is jarig
58 lentes jong.
Net zo oud als waar je hier op loopt te kwijlenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
58 lentes jong.
Wat een jonkie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
58 lentes jong.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel te pruimen hoor. Daar niet van
Ik ben net aan het in blikken... Pruimen op sapquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, natuurlijk. Hoe is het met jou?
Zet dat dan ook in je profiel, dan hadden we een taart voor je kunnen bakken in de SC en voor je kunnen zingen.quote:
Weet nie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
.. En dan heb ik nog steeds een dochter die ik maandelijks voorzie van een som geld via mn ex .... Wordt wel eens tijd om er mee te stoppen... Maar blijft wel mn dochter toch ..... Denk dat ze ouder dan jou is KT
Ik zal hier verder niet op reageren Souryquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo oud als waar je hier op loopt te kwijlen
Ben ik taart misgelopen ook nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet dat dan ook in je profiel, dan hadden we een taart voor je kunnen bakken in de SC en voor je kunnen zingen.
Hoe jong ben je geworden?
Geeft niet, ik klik het toch niet aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is wel een beetje een rotliedje maar jah..
Zeg ik ook altijd, jaren langquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik taart misgelopen ook nog![]()
Nou, dat Is een beetje vreemd met mij en mijn leeftijd, want ik dacht het afgelopen jaar dat ik 46 was en toen ging ik afgelopen eens natellen en toen bleek ik pas 45 te zijn, dus ik ben afgelopen jaar al 46 geweest, dus doe ik nu 45 over
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik klik het toch niet aan
Das voor de belasting KT ... Ze is nu 23quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet nie?
Hoe oud?
Kan je dat niet direct doen dan? Ik weet niet hoe het contact tussen jullie is..?
Ben jij al boven de 46?quote:
Volgens mij weet je dan dat je ouder wordt.. Als je je eigen leeftijd niet meer weet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik taart misgelopen ook nog![]()
Nou, dat Is een beetje vreemd met mij en mijn leeftijd, want ik dacht het afgelopen jaar dat ik 46 was en toen ging ik afgelopen eens natellen en toen bleek ik pas 45 te zijn, dus ik ben afgelopen jaar al 46 geweest, dus doe ik nu 45 over
Stom dat dat indirect gaat dan.. Maarja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Das voor de belasting KT ... Ze is nu 23
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef Soury het volgende:
Ze was gister jarig. Ik zoek wel een toepasselijk plaatje
Nee ik ben al 10 jaar 39quote:
sstt mouth shut of ik krijg weer nacontrolequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stom dat dat indirect gaat dan.. Maarja.
Dat zijn wel alquote:
Oh, dus volgend jaar de big 5?quote:
Oh god jaquote:
Is Sas ook stiekum verliefd op je Dees.. ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Zelfs in London ben ik wereldberoemd
Wie niet Deis is tofquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Sas ook stiekum verliefd op je Dees.. ?
Ik ook op sachquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Sas ook stiekum verliefd op je Dees.. ?
Ik wil dr al jaren op maar ze blijft maar teasen die chickie ... Vette kus Dees Still loving youquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
En waarschijnlijk nog wel een paar. Gaan we een keer groeps-meeten ??
Ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil dr al jaren opmaar ze blijft maar teasen
die chickie .:D.. Vette
kus Dees Still loving you
Oneenschquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]Ooit gaan we het doen toch girls , zo'n meet Sas heeft natuurlijk de mooiste lokatie,,
Ja ik heb een fijne verjaardag gehad en ben verwendquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef just me het volgende:
Heb je wel een leuke verjaardag gehad met veel leuke kadoos ?
Oh ja Leandra mag ook meequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb een fijne verjaardag gehad en ben verwend![]()
Thanks Leandra
en dan ga je 3 dagen vrij nemen voor een meet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]Ooit gaan we het doen toch girls , zo'n meet Sas heeft natuurlijk de mooiste lokatie,,
Bloemendaal.quote:
Als we dat dan in een weekend plannen zijn het maar 2 maar volgens mij vaart er elke dag een boot of 2quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan ga je 3 dagen vrij nemen voor een meet?
Heb jij je handen momenteel vol?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
Oh mooi, daar zal ik binnenkort wel hard aan toe zijn
Ja behoorlijk, huisje voor B is leuk maar het kost nogal wat tijd en energie.quote:
Zoiets is toch altijd meer werk dan je in eerste instantie had verwacht, maar straks heeft hij wel zijn eigen huisjequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, huisje voor B is leuk maar het kost nogal wat tijd en energie.
De kreet van de afgelopen week bij ons is trouwens wel: "Als het je niet bevalt..... "
Maar ik gok dat hij er met Koninginnedag wel in zit.
Kan.quote:
Kan ook.quote:
Ja, en het gaat ook wel mooi worden, maar de vorige bewoner had de boel zeg maar niet helemaal zo achtergelaten als afgesproken.... we hebben zaterdagochtend bijna 2½ ton (2400 kg!!) puin uit de tuin gehaald.... en dan zijn we nog niet eens begonnen de tuin aan te leggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets is toch altijd meer werk dan je in eerste instantie had verwacht, maar straks heeft hij wel zijn eigen huisje
Geweldig, wat een knap kindquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Leandra het volgende:
En Soneal heeft merken van auto's ontdekt, dat begon met de Saab, en toen wees hij naar het logo van de auto van de buurman, en sindsdien noemt hij niet alleen de BMW van de buurman een Blala, maar iedere BMW is een Blala, de andere buurvrouw heeft een Opel, dat logo herkent hij inmiddels ook, dus iedere Opel die langsrijdt, waar wij langsrijden of die ons tegemoet rijdt wordt benoemd.
En sinds vandaag wordt Renault ook herkend: Oh no
Ik heb gisteren denk ik zo'n 15 km file gereden, met regelmatig een Blala, Opel of een Die garg (een Honda, want B wordt "Die" genoemd en B heeft mijn oude Honda) die ons passeerde, wij passeerden of de andere kant op reed.
Ja, echt in een keer.... het begon met de Saab, en op een of andere manier herkent hij een Saab 9-3 (sport sedan) nu zelfs als die voor het kruisende stoplicht staat.... dus dat je niet eens een logo ziet.quote:
Goeie hemel, eerst puin ruimen dus en jij zit nu vooral in S'veen en tegen de tijd dat het bij B. klaar is ben je zelf misschien aan de beurt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en het gaat ook wel mooi worden, maar de vorige bewoner had de boel zeg maar niet helemaal zo achtergelaten als afgesproken.... we hebben zaterdagochtend bijna 2½ ton (2400 kg!!) puin uit de tuin gehaald.... en dan zijn we nog niet eens begonnen de tuin aan te leggen
Soneal heel trots stukjes tegel naar de aanhangwagen brengen
Misschien gaat dat een zeer actieve FOK!-er wordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, echt in een keer.... het begon met de Saab, en op een of andere manier herkent hij een Saab 9-3 (sport sedan) nu zelfs als die voor het kruisende stoplicht staat.... dus dat je niet eens een logo ziet.
Maar, file rijden is an sich al vermoeiend, maar als je de hele tijd op zoek moet naar die Blala of Opel omdat dat vanaf de achterbank wordt geroepen, dan is het helemaal vermoeiend.
Het brein van kinderen werkt op een manier doe wij niet altijd kunnen bevatten, vermoeiend is het af en toe welquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, echt in een keer.... het begon met de Saab, en op een of andere manier herkent hij een Saab 9-3 (sport sedan) nu zelfs als die voor het kruisende stoplicht staat.... dus dat je niet eens een logo ziet.
Maar, file rijden is an sich al vermoeiend, maar als je de hele tijd op zoek moet naar die Blala of Opel omdat dat vanaf de achterbank wordt geroepen, dan is het helemaal vermoeiend.
Ja zo ongeveer, hoewel ik gisteren wel naar Gouda ben gekomen, maar maandag weer richting S'veen, en daar ben ik volgend weekend ook (verjaardag op vrijdag), en zaterdag moet er genoeg gebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie hemel, eerst puin ruimen dus en jij zit nu vooral in S'veen en tegen de tijd dat het bij B. klaar is ben je zelf misschien aan de beurt.
Met een account die ouder is dan hij zelfquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat dat een zeer actieve FOK!-er worden
Ja dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het brein van kinderen werkt op een manier doe wij niet altijd kunnen bevatten, vermoeiend is het af en toe wel![]()
Ik ga de luiken sluiten
Niet alleen kinderen volgens mij, ik heb ook nog steeds een nummerborden-fetishquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Deisyy het volgende:
Het brein van kinderen werkt op een manier doe wij niet altijd kunnen bevatten, vermoeiend is het af en toe wel![]()
Ja, ook dat.... hij herkent net de cijfers 6 en 8, maar hij doet inmiddels wel alsof hij het nummerbord van onze auto leest (daar zit geen 6 of 8 in)quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Niet alleen kinderen volgens mij, ik heb ook nog steeds een nummerborden-fetish
'Die' of 'dat'?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
Met een account die ouder is dan hij zelf
Het mag met zowel "het" als "de", dus dan mag het ook met "dat" en "die".quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
'Die' of 'dat'?
Ik vind 'dat'
'Die' is lelijk wmb
heerlijk!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook dat.... hij herkent net de cijfers 6 en 8, maar hij doet inmiddels wel alsof hij het nummerbord van onze auto leest (daar zit geen 6 of 8 in)
Ik vind 'die' neigen naar bontkraagjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag met zowel "het" als "de", dus dan mag het ook met "dat" en "die".
Maar teruglezend vind ik zelf "dat" ook fraaier.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=account&lang=nn
Panasonic Viera TX-L42DT50quote:
Ja, ik dacht ook gelijk aan "die meisje" ..... wat waarschijnlijk geaccepteerd Nederlands is tegen de tijd dat Soneal op FOK! post.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind 'die' neigen naar bontkraagjes.
'Die meisje' enzo
Anyways, ik snapte wat je wilde zeggen
En dat motion weetikveel is niet door je Horizon?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Panasonic Viera TX-L42DT50
*Zucht*
Iets lelijker dan de LG, maar 200Hz ipv 50Hz
Hij -of moet ik zeggen zij- gaat sneller en hopelijk heb ik dan geen last meer van motion-judder
Nee, was ook met de computer en Horizon uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef Leandra het volgende:
En dat motion weetikveel is niet door je Horizon?
Grappig.. Mijn broers eerste woord was volgens de geschiedscfrijvingquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Leandra het volgende:
En Soneal heeft merken van auto's ontdekt, dat begon met de Saab, en toen wees hij naar het logo van de auto van de buurman, en sindsdien noemt hij niet alleen de BMW van de buurman een Blala, maar iedere BMW is een Blala, de andere buurvrouw heeft een Opel, dat logo herkent hij inmiddels ook, dus iedere Opel die langsrijdt, waar wij langsrijden of die ons tegemoet rijdt wordt benoemd.
En sinds vandaag wordt Renault ook herkend: Oh no
Ik heb gisteren denk ik zo'n 15 km file gereden, met regelmatig een Blala, Opel of een Die garg (een Honda, want B wordt "Die" genoemd en B heeft mijn oude Honda) die ons passeerde, wij passeerden of de andere kant op reed.
Ik zie dat je dan wel voor een spotprijsje geld weggegooid hebtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef APK het volgende:
Vandaag komt mijn nieuwe TV![]()
![]()
Die vorige was mooi van buiten, maar rot van binnen![]()
![]()
Als deze weer niet naar verwachting presteert heb ik last van een aardlus oid en 800 euro weggesmeten
Care!
was je vorige nieuwe tv 50 Hz?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Panasonic Viera TX-L42DT50
*Zucht*
Iets lelijker dan de LG, maar 200Hz ipv 50Hz
Hij -of moet ik Zij zeggen- gaat sneller en hopelijk heb ik dan geen last meer van motion-judder
Ik vind "je kan" nog steeds echt spreektaal, en verschrikkelijk lelijk staan als het geschreven is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, was ook met de computer en Horizon uit.
De Horizon is vooralsnog sloom doch degelijk
'Kunt' heb ik trouwens ook moeite mee hoor, geen idee wat de regels daarvoor zijn dus dan fiets ik er een omheen als het moet
Hij / Zij wilt vind ik dan weer onbegrijpelijk
Zo erg is het hier niet, hij brabbelt al een eind weg, maar "Saab" ging wel heel snel toen we maar eenmaal een Saab gekocht hadden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Grappig.. Mijn broers eerste woord was volgens de geschiedscfrijvingorsche ,, schijnt,..
18.000.000-miljoen-duizend-Hz volgens de specs, maar 50Hz jaquote:
Showroommodel, zal ik ook wel weer over komen jankenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie dat je dan wel voor een spotprijsje geld weggegooid hebt
Ik vind het gewoon dom, maar ik snap het ook wel omdat het een uitzondering is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef Leandra het volgende:
Hij/zij wilt is meestal overcompensatie.... bij andere woorden wordt die laatste letter vaak weggelaten.
Maar het staat ook te triest voor woorden.
Die zal toch niet meer op haar oude nick Sherlocken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon dom, maar ik snap het ook wel omdat het een uitzondering is.
'Schatje' (mod LIF) maakt die fout elke keer (Hoi, als je zelfs hier mee wil lezen via Sherlock).
Logisch is het niet, maar het doet pijn aan mijn beeldscherm
Neuh, maar je weet het nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zal toch niet meer op haar oude nick Sherlocken?
Ik ben geen taalheld en in deze reeks zou je anyway scheel worden maar 'Hij wilt' doet gewoon pijn aan mijn ogenquote:Er zijn er meer die het consequent fout doen....
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef chufi het volgende:
Leandra just wants the specs @@@ !!!! e too btw
Ik weet het echt niet meer, het weer is zo onbetrouwbaar de laatste tijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:45 schreef APK het volgende:
Nu trouwens even nadenken welke kleding te dragen bij 20C
Ben je dan dom als je 'Hij wilt' schrijft als je snapt dat het bv ook 'Hij loopt' is?quote:
Yo, laagjesman calling in herequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, het weer is zo onbetrouwbaar de laatste tijd
Gewoon laagjes, kun je altijd wat aan- of uitdoen.
Ja, en behoorlijk eigenwijs als je dan na de lagere school nog denkt dat de rest van de wereld het wel fout zal doen en gewoon stug door blijft gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je dan dom als je 'Hij wilt' schrijft als je snapt dat het bv ook 'Hij loopt' is?
Ik vind wellus!![]()
Maar dat zient ze toch niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, en behoorlijk eigenwijs als je dan na de lagere school nog denkt dat de rest van de wereld het wel fout zal doen en gewoon stug door blijft gaan.
Toch blijf ik het intrigerend vinden.quote:
Wat een werk!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en het gaat ook wel mooi worden, maar de vorige bewoner had de boel zeg maar niet helemaal zo achtergelaten als afgesproken.... we hebben zaterdagochtend bijna 2½ ton (2400 kg!!) puin uit de tuin gehaald.... en dan zijn we nog niet eens begonnen de tuin aan te leggen
Soneal heel trots stukjes tegel naar de aanhangwagen brengen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een werk!!
EnKinderen werken graag hoor
![]()
Alle laagjes moeten er wel uitzien natuurlijk hequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Yo, laagjesman calling in here
Maar dat was dus met die pooltemperaturen de afgelopen weken...
Dan loop ik dus opeens in mijn onderste laagje en dat was ook weer niet de bedoeling toen ik 's ochtends voor de spiegel stond
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef ElizabethR het volgende:
Dank dank. Man met rolstoeltje en werkstudent naar de gate gebracht in tempo 100 meter sprint . Ik ernaast hobbelen.... ben nu al moeAfijn, tot over een week.
Aan pa en ma zal het niet liggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat dat een zeer actieve FOK!-er worden
Ik wil dat best wel een keer zien, maar dan moet ik eerst wat meer geld op mijn rekening hebben...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Toen ik nog rookte ging de tijd sneller ...
Wie gaat er een keer mee naar het nieuwe Rijksmuseum... ?
Bos ik neem je graag mee op mijn rekening, Maak je daar niet druk om.. Maar wel in het weekend,,,quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil dat best wel een keer zien, maar dan moet ik eerst wat meer geld op mijn rekening hebben...
Bij het Rijks?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we daar geen (40+) FOK!meet houden (of beginnen iig)?
Ik ben er één keer geweest. Daar hangt een schilderij wat indruk op me maakte. Een simpel zwaard maar het leek 3D. Het kwam het doek uit. Ik zou daar best wel weer ééns rond willen lopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil dat best wel een keer zien, maar dan moet ik eerst wat meer geld op mijn rekening hebben...
ING wanneer het werkt natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef Toverheks het volgende:
Het Rijksmuseum kost niet zo duur.....15 euro, stadspashouders 7.50 en ook ING pashouders 7.50
Nu op ned. 2 een prog. we mogen naar binnen een kijkje nemen
ja dat weet ik niet hoor allemaal, je zal je pas wel moeten laten zien, en toevallig heb ik zo een pas, maar koste het me 15 euro ook zo neergetelt, ik kan niet wachten alleen de entree al en de vloer moet prachtig zijnquote:
Je wilt daar "FOK! 40+" hebben staan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
Ik zit net te kijken... Zou dat welKom scherm met bezoekersnaam blijven werken in de toekomst>?
Maar ga je mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet hoor allemaal, je zal je pas wel moeten laten zien, en toevallig heb ik zo een pas, maar koste het me 15 euro ook zo neergetelt, ik kan niet wachten alleen de entree al en de vloer moet prachtig zijn
Dat valt inderdaad best wel mee 15 Euro. Voor de trein heb ik ook 40% korting enzo..quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef Toverheks het volgende:Het Rijksmuseum kost niet zo duur.....15 euro, stadspashouders 7.50 en ook ING pashouders 7.50
Nu op ned. 2 een prog. we mogen naar binnen een kijkje nemen
ja lijkt me wel gesjellig, maar nu nog ff niet hoor want het loopt de eerste weken hartstikke storm daar, SOURY ga je ook meequote:
Nee als je zo denkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt daar "FOK! 40+" hebben staan?
Ja gelijk heb je .. Effe wachten en dan gaan we er voor... Wie weet kan ik misschien een rondleiding met de baas regelen als gewenstquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lijkt me wel gesjellig, maar nu nog ff niet hoor want het loopt de eerste weken hartstikke storm daar, SOURY ga je ook mee
met de baas??? werk jij daar danquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je .. Effe wachten en dan gaan we er voor... Wie weet kan ik misschien een rondleiding met de baas regelen als gewenst
oh oke top, ja ik kijk ned 2, mooi hoor heb je ook die doc. gezien??? zal hem ff voor je zoekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken hem van vroeger ... nu op ned2
Mijn kennis is de huidige algemeen directeur.... W Pijbesquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Toverheks het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1334562
Documentaire Eind 2003 gaat het hoofdgebouw van het Amsterdamse Rijksmuseum dicht om, in de woorden van directeur Ronald de Leeuw, het 'mooist denkbare kunstmuseum' te worden.
hey wat leuk ik kijk nu naar hemquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn kennis is de huidige algemeen directeur.... W Pijbes
Zn pappie had een Delicatessen winkel, ... Ik zat met hem op schaatsenquote:
okequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn pappie had een Delicatessen winkel, ... Ik zat met hem op schaatsenVerder begon hij met belichting en techniel bij Bertje Visscher
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lijkt me wel gesjellig, maar nu nog ff niet hoor want het loopt de eerste weken hartstikke storm daar, SOURY ga je ook mee
Ja is prima. Al zal een zaterdag wel behoorlijk druk zijn of niet???quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef chufi het volgende:
ergens in July of zo ? Een FoK! Rijks - meet ?
denk dat we eerder dag doordeweeks kunnen prikken, maar ja volgens mij hebben jullie allemaal een baan, ik kan elke dagquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja is prima. Al zal een zaterdag wel behoorlijk druk zijn of niet???
Ja en zelfs Bos heeft er dan een ....quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat we eerder dag doordeweeks kunnen prikken, maar ja volgens mij hebben jullie allemaal een baan, ik kan elke dag
We duwen gewoon al die aziaten uit de weg. Of we sturen ze een andere kant opquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat we eerder dag doordeweeks kunnen prikken, maar ja volgens mij hebben jullie allemaal een baan, ik kan elke dag
We zijn allemaal al een kop groter, dus no problemquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
We duwen gewoon al die aziaten uit de weg. Of we sturen ze een andere kant op
Fann planning ergens in Juni / July of zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi dan blijf ik thuis
Briefjes met "Anne Frank huis is gratis vandaag" Dan zijn de rijen daar 7 uur langquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn allemaal al een kop groter, dus no problem
Precies, al zal ik altijd wel 1 dag doordeweeks vrij zijn. soms 2 als ik op zaterdag moet werken..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en zelfs Bos heeft er dan een ....
je gaat gewoon meequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi dan blijf ik thuis
Alles wat gratis is ... Ben ik zelfs nog nooit geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Briefjes met "Anne Frank huis is gratis vandaag" Dan zijn de rijen daar 7 uur lang
Ik ook niet. Als ik die rijen zie hoef ik al niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles wat gratis is ... Ben ik zelfs nog nooit geweest
we sturen ze gewoon naar het Sexmuseumquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Briefjes met "Anne Frank huis is gratis vandaag" Dan zijn de rijen daar 7 uur lang
Die gasten hebben het uitgevondenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we sturen ze gewoon naar het Sexmuseum
Ik besefte me niet dat het al 10 jaar compleet dicht was. Tering zeg, dat heeft wat gekost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:12 schreef chufi het volgende:
Ziet er goed uit... Ik was er in december in de west vleugel. Zelfde stijl en kleur ,, mooi strak ..
In dwdd een kijkje gehad, maar sjesus wat een werk. Ik fiets er soms langs en ik dacht dat het gewoon nog open was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef Toverheks het volgende:
de entree al, de vloer met mozaïek moet al indrukwekkend wezen
Ja echt welquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik besefte me niet dat het al 10 jaar compleet dicht was. Tering zeg, dat heeft wat gekost.
Met school uhhh 1982 in die richtingquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt wel
Ik ben er waarschijnlijk 2 keer geweest voor de verbouwing.
1e keer als klein kind... geloof ik.. zeg 1969 of zo
2e keer er tussen rond 1993 of zo ...
nu reklame, straks ned. 2 100 voorwerpen rijksmuseumquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
In dwdd een kijkje gehad, maar sjesus wat een werk. Ik fiets er soms langs en ik dacht dat het gewoon nog open was.
Wat zijn we toch een stelletje Amsterdammers ..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu reklame, straks ned. 2 100 voorwerpen rijksmuseum
Nou ik ben er niet zo trots op qua geld verspilling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een stelletje Amsterdammers ..
Ja cultuur. maar het Rijks is wel essentieel ... Het was toch al gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben er niet zo trots op qua geld verspilling.
Dat is een feit, er is wel jaren gesteggeld en fouten gemaakt. Dat heeft zoals alles miljoenen gekostquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja cultuur. maar het Rijks is wel essentieel ... Het was toch al gedaan
Dus nu maar hopen op opbrengst
Dat gebeurt overal...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een feit, er is wel jaren gesteggeld en fouten gemaakt. Dat heeft zoals alles miljoenen gekost
Dat had ik al bevestigdquote:
* Bluezz sluit aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
Ja gelijk heb je .. Effe wachten en dan gaan we er voor... Wie weet kan ik misschien een rondleiding met de baas regelen als gewenst
Een groep's foto en dan kunnen we er ook hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Soury op 13-04-2013 22:21:43 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:12 schreef Soury het volgende:
Maar even serieus, ik ga al snel er naar toe. Ik pas.
Wel een leuk ideeMew... weet ik nog niet is nog ver weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sportief als je bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mew... weet ik nog niet is nog ver weg...
Ik dacht dat het een andere reden hadquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan niet iets afspreken zo lang van te voren...
Neh... ga maar gewoon mee, tegen die tijd zie ik welquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere reden hadVandaar
Grappig. Mijn (stiefpa) was hoofd voorlichting en communicatie in de tijd dat Levi de directeur was, ten tijde van de 'aanslag' op de Nachtwacht. (heeft er nog en boek over geschreven)quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
Mijn kennis is de huidige algemeen directeur.... W Pijbes
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ga maar gewoon mee, tegen die tijd zie ik wel
nee nie snap niequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt nie wa jezelf hoe gaat?
als ik mij kut voel post ik nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das nie goed nie
Maar beter nie snap nie dan kut voelen.
Wat zou er mis moeten gaan dan??quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik mij kut voel post ik niet![]()
kijk wel 3 x uit
dat doe ik een ander niet an niequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten gaan dan??
Oh ik wel...quote:
doe ik ook niequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik wel...
Zo egoistisch ben ik wel weer...
Maargoed ter compensatie vind ik wel dat ik ook naar anderen moet luisteren als zij zich kut voelen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed..
Ik luister wel als je je naar voelt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef sacha het volgende:
op de vulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan [ afbeelding ]
quote:
Slagerij van Kampen moet je gaan zien hoorquote:Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef golfer het volgende:
Oh, en ik ben al 'aangenomen' als vrijwilliger bij het Openluchttheater Caprera.
Binnenkort even meelopen en dan een middagje aan de slag.
geef je groot gelijkquote:Op zondag 14 april 2013 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
er is een extra concert in het gelredome... maar al met al vind ik het toch te duur incl. reizen enzo... wacht wel tot ze dichterbij komt!
ik ken ze en ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan.quote:Op zondag 14 april 2013 00:13 schreef Toverheks het volgende:
Slagerij van Kampen moet je gaan zien hoorzo goed
is ook leuk, maar denk als je toch ff gluurt bij de slagerij je gelijk *gepakt* wordtquote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
ik ken ze en ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan.
Denk wel dat ik even bij Ilse de Lange ga kijken.
Wie weet doe ik dat wel.quote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
is ook leuk, maar denk als je toch ff gluurt bij de slagerij je gelijk *gepakt* wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |