SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Wat is er mooi aan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Mooie rant van Nico over het koningshuis.
Ja dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan?Beetje slap lopen lullen dat er mensen zijn die geen geld hebben
Die zijn er altijd.
Nee, hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaat die klootzak Dijkshoorn te ver.
Ik zeg het al 2 jaar. Lul.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef Paul het volgende:
Idd helemaal gelijk oprotten met die domme Sierd de Vos![]()
Eindelijk iemand die het zegt!!!!!!!!
Oke.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je zien hoe serieus mensen je nemen.
Ja Johan en Sierd ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Voor Johannes is dit zwaar zijn 2 helden die elkaar indirect in de haren vliegen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja Johan en Sierd ja.
Die Nico mogen ze zijn lul aan de trekhaak van zijn auto vastbinden en over de A2 dertig keer heen en weer tussen Amsterdam en Utrecht heen en weer sleuren.
Die is ooit op FOK! begonnen wist je dat?quote:
Lees het topic even terug...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is ooit op FOK! begonnen wist je dat?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja Johan en Sierd ja.
Die Nico mogen ze zijn lul aan de trekhaak van zijn auto vastbinden en over de A2 dertig keer heen en weer tussen Amsterdam en Utrecht heen en weer sleuren.
Nico is een imbeciel die zich op infantiele wijze uitlaat of andere. Het enige wat hier doet is effectbejagquote:
Dat weet Tong heus welquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is ooit op FOK! begonnen wist je dat?
Idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef AlanGarner het volgende:
Rutte niet de grootste?die gast is 1.90 ofzo.
Wat wordt er toch veel onzin geluld aan tafel daar...
Bossie kan ik inderdaad ook geen genoeg van krijgen; dan kijk er nog net wat meer naar uit.quote:
Hij wordt niet gewaardeerd door een groot deel van de VI-Hooligansquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij je eigen karikatuur ontbreekt hij.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik heb liever Tong80 dan Paul
(behalve bij weblogs over mij)
Wel een baas.quote:
Het wordt steeds erger daar aan tafel met dat makkelijke scoren over de lengte van Sneijder, het kapsel van Drenthe of Yolante. Elke keer hetzelfde, en dan ook steeds meer onzin.quote:
Voetbal niet om aan te zien maar die sfeerquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Celtic en Rangers. Wat een clubs![]()
Die derby
Er zit een knop op de tv.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:50 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger daar aan tafel met dat makkelijke scoren over de lengte van Sneijder, het kapsel van Drenthe of Yolante. Elke keer hetzelfde, en dan ook steeds meer onzin.
Menig voetballer wil terug naar de kleedkamer als ze HOEHOE horen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Als 'Kedengedeng' door het stadion gaat dan weet de tegenstander dat het raak is.
Wat is er mis met Tina Turner.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Rickazio het volgende:
Tina Turner die je clublied zingt... tja
Zondag wordt het kedeng kedeng OE AHquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Menig voetballer wil terug naar de kleedkamer als ze HOEHOE horen.
Omdat ze zwart is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Rickazio het volgende:
Tina Turner die je clublied zingt... tja
dan mag t wel eens jaquote:
Antwoord van Sierd op vorige bash van Dijkshoorn:quote:
quote:Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.
U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
Ach ik kan om allebei lachen hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Antwoord van Sierd op vorige bash van Dijkshoorn:
[..]
Als je als commentator ook columns gaat schrijven neem je jezelf veel te serieus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik houd zijn facebook in de gaten, dit vraagt natuurlijk om een nieuwe column van Elsierd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft inderdaad ook niks met schotland noch Ierlandquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tina is niet van het Arische ras of zo?
Zijn commentaar is juist altijd gezellig en grappig, in tegenstelling tot het commentaar van jouw favoriet Theo Reitsma, die elk moment een hartinfarct vreest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als commentator ook columns gaat schrijven neem je jezelf veel te serieus.
Dat is een dubbele ontkenning.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad ook niks met schotland noch Ierland
Altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb ik iets om naar uit te kijken gezien de TT?
Je dacht dat hij Michael Mors heette?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht vroeger dat Michael Mols een Chinees was.
Haha, we gaan net doen alsof Theo Reitsma GGMM's favoriete commentator is. Dat wordt lachen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn commentaar is juist altijd gezellig en grappig, in tegenstelling tot het commentaar van jouw favoriet Theo Reitsma, die elk moment een hartinfarct vreest.
Dat is mooi. In dat geval haal ik mijn riem in ieder geval al van mijn broek tot het terugkijken.quote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, we gaan net doen alsof Theo Reitsma GGMM's favoriete commentator is. Dat wordt lachen!
Sierd kan dat als multi talent.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als commentator ook columns gaat schrijven neem je jezelf veel te serieus.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Is hij dat niet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
goed dat je zoiets niet ontkentquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is een dubbele ontkenning.
Ik ben een taalnazi.
Nee ik dacht Michael Tjap Tjoi huhuuhquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je dacht dat hij Michael Mors heette?
Ik denk het nog steeds.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, we gaan net doen alsof Theo Reitsma GGMM's favoriete commentator is. Dat wordt lachen!
Google tips voor in de rustquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook expert van restaurantjes en dames van lichte zeden.
Haha, Johannes kan zelf geen gevatte opmerking bedenken dus jat die van een ander. Dat wordt weer extreem treurigquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha GGMM houdt zich van de domme, dat wordt weer leuk!
Jij durft niet toe te geven wie je favoriete commentator is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, Johannes kan zelf geen gevatte opmerking bedenken dus jat die van een ander. Dat wordt weer extreem treurig
Toen Johan zei dat Feyenoord verloor tegen Heerenveen toen geschiedde het ook zo.quote:
Uh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij durft niet toe te geven wie je favoriete commentator is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geluk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Johan zei dat Feyenoord verloor tegen Heerenveen toen geschiedde het ook zo.
Johan heeft tegenwoordig verstand van voetbal.
Ajax op 3.0quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Johan zei dat Feyenoord verloor tegen Heerenveen toen geschiedde het ook zo.
Johan heeft tegenwoordig verstand van voetbal.
Typ dat de volgende keer in Arial.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad leuk
Je kon het juiste lettertype niet vinden? Kut is dat altijd he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad leuk
Alleen als GGMM Ten Napel zegt accepteer ik hem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij durft niet toe te geven wie je favoriete commentator is.
Hoe bedoel je?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kon het juiste lettertype niet vinden? Kut is dat altijd he?
Een stagiair bij EL heeft duidelijk een geheel ander lettertype gekozen bij dat favoriete commentator gedeelte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad leuk
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kon het juiste lettertype niet vinden? Kut is dat altijd he?
Gratis geld af te halen bij de bookmakersquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 voorspelt PSV, Derksen Ajax, de wedstrijd is definitief gespeeld![]()
![]()
Kutzooiquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 voorspelt PSV, Derksen Ajax, de wedstrijd is definitief gespeeld![]()
![]()
Altijd goed geïnformeerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef TLC het volgende:
Johan, Chelsea-Manchester City is op Wembley
Thuis in London dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef TLC het volgende:
Boemquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen als GGMM Ten Napel zegt accepteer ik hem.
Op Mallorca wint Mallorca.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef TLC het volgende:
Serieus? Wanneer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]_!
Turkije heeft zelfs een vrouwelijke minister-president gehad, dit kan er nog wel bij
Dat wordt een kerstkaartje dit jaar, ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij groeien met de maand naar elkaar toe.
vindquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vindt jij eigenlijk van turken?
horen in Turkijequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
vindquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heldquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f5d-a860a9d994f8.mp4
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Oliver23 het volgende:
Grazie!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand plaatje van de TOTO? Kan morgenmiddag pas terugkijken
Dat zijn tekstenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Pascalus het volgende:
Ben het showtje aan 't terugkijken. Het gaat beter dan de vorige uitzending met Nico.
Was waarschijnlijk het antwoord van Aad op een vraag bij een lokale quiz:quote:
Dan ga ik voorquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk het antwoord van Aad op een vraag bij een lokale quiz:
De vraag was: Wanneer komt er dit jaar een 11 stedentocht
a) Nooit
b) Morgen
c) Overmorgen
Ik volg trouwens ook @OliverVoetbal wat vind je daar van?twitter:
21 is 5 dus het antwoord is b.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk het antwoord van Aad op een vraag bij een lokale quiz:
De vraag was: Wanneer komt er dit jaar een 11 stedentocht
a) Nooit
b) Morgen
c) Overmorgen
Ik ben je eerste volger, wat vind je daarvan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik voorIk volg trouwens ook @OliverVoetbal wat vind je daar van?twitter:
Langzamerhand zullen wij ons imperium uitbouwen kameraad, eerst veroveren we Fok!, dan twitter en dan de ... Wereld! Jahaha!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben je eerste volger, wat vind je daarvan?
Moet ik je nu terug volgen? Is dat twitter-courtesy?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben je eerste volger, wat vind je daarvan?
Ten Have heeft een goede staat van dienst maar helaas daardoor ook een iets te groot ego. Hij was bij Ajax de verkeerde man op de verkeerde plaats, dat bleek al vrij snel en hij wist dat ook want hij is intelligent zat, alleen hij was te trots om dat toe te geven en op te stappen. Daardoor volgende er een domme machtsstrijd, die hij nooit kon winnen, waarin hij toch zijn gram probeerde te halen. Het vervelende is dat deze strijd plaats vond over de rug van voetbalclub Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ten Have valt eigenlijk nog mee t.o.v Olfers. Als je net Pauw & Witteman hebt gekeken.
Zou de Berlusconi van Nederland mij ook willen terugfollowen? Dan is mijn leven wel compleet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik je nu terug volgen? Is dat twitter-courtesy?
Neuh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik je nu terug volgen? Is dat twitter-courtesy?
En Wieke.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Rickazio het volgende:
jullie krijgen de groetjes van Escha
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef Evertjan het volgende:
kom net terug van een verjaardag was het een topshow?
Ach, accepteer het gewoon. Ik vind jou ook misselijkmakend, maar ik accepteer je toch ook gewoon hier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
misselijkmakend dat er anno 2013 nog steeds wekelijks vragen zijn of het wel een topshow was
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou de Berlusconi van Nederland mij ook willen terugfollowen? Dan is mijn leven wel compleet.
Toch zal ik zwichten voor jullie avances, hoop wel dat jullie niveau op Twitter een stuk hoger ligt want dat schort er hier nog wel eens aan!quote:
Het was duidelijk erg gezelligquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Rickazio het volgende:
jullie krijgen de groetjes van Escha
[ afbeelding ]
Toen wilde Wieke nog wel eens bij Ome Johan op schoot gaan zitten.quote:
quote:RTL staat virale content wel toe op YouTube
Hoewel RTL Nederland nog steeds niet toestaat dat YouTube filmpjes uit haar programma’s verspreidt, maakt ze voor virale content een uitzondering. Dat heeft een zegsvrouw van RTL bevestigd. Vorig jaar besloot RTL plots de filmpjes te verbieden, maar deze week pronkte ze in een persbericht met het succes van twee RTL-filmpjes op YouTube. “Momenteel wordt RTL-content inderdaad automatisch verwijderd van YouTube, maar dit geldt niet voor virale content“, legt de zegsvrouw uit.
De twee YouTube-filmpjes, één waarin Fajah Lourens een man van een fiets aftrapt en één van de ruzie tussen Johan Derksen en Wilfred Genee, vallen onder de noemer virale content, oftewel filmpjes die veelbesproken zijn op het internet.
“Je voorkomt niet dat beelden met nieuwswaarde door derden worden verspreid. Dit werd in het geval van de viral video’s gedaan via YouTube, maar ook door Dumpert en de Telegraaf“, aldus de woordvoerster.
RTL is bereid om naast virale content ook alle andere content toe te staan. “We streven naar open distributie waarbij content overal waar de consument dat wil, beschikbaar moet zijn. We zijn bereid om met elk relevant platform samen te werken, dus ook met YouTube, maar wel onder de juiste voorwaarden.”
In het verleden liepen onderhandelingen met YouTube stuk, maar RTL is nu optimistischer. “Momenteel zijn we daar over in onderhandeling. Dat ziet er goed uit.”
In het donderdag door RTL verzonden persbericht meldt de zender dat de Lourens-clip uit de RTL 7-show Leven Als Een Prof ‘de pagina van populairste video’s op YouTube sierde’, terwijl de clip over de VI-ruzie zorgde ‘voor meer dan 350.000 views alleen al op YouTube de eerste dag’.
De link naar de Lourens-clip op YouTube werd overigens door RTL zelf verspreid aan diverse media.
Vandaag was het een prima show; maandag een topshow.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef OverRated het volgende:
Was het net zo goed als maandag? Moet ik het terugkijken?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef OverRated het volgende:
Was het net zo goed als maandag? Moet ik het terugkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |