SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele goede horror-regisseurs, -producenten, -scriptschrijvers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE:Wil je iets over de clou, de inhoud of de karakters van een film bespreken, bedenk dan dat niet iedereen die film al heeft gezien!! Verpest het dus niet voor anderen en gebruik spoiler-tags.
Spoiler-tags toepassen: Selecteer de betreffende tekst en klik op het horizontale streepje in je edit-veld
Zoals dit gedrocht:![]()
Harlekijnen pop? The hole is toch met dat gat in de grond waar een groepje tieners een 'feestje' gaat houden...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef blessed19 het volgende:
Ja, dat bedoel ik nou!
Laatst ook the hole gezien. Dacht dat het een simpel tiener horror was, maar een harlekijnen pop bracht daar bij mij erg veel roet in het eten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zegt meer over je vriend dan over de film!HeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik bedoelde deze:quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Harlekijnen pop? The hole is toch met dat gat in de grond waar een groepje tieners een 'feestje' gaat houden...
Aah, die ken ik niet. De moeite?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
The Hole (2009) - IMDb
simpele tienerhorror met een redelijke twist. Ik geef zulke films het genre; ''zondagbrak films''quote:
Ook een mooi genre jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
simpele tienerhorror met een redelijke twist. Ik geef zulke films het genre; ''zondagbrak films''
Ben ik gelukkig niet de enige.quote:
Nu hebben zombies sowieso een streepje voor bij me, maar ik heb m nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige.
Is die nazizombie film trouwens al ergens te koop? Of duurt dat ook nog een tijdje?
Misschien niet, maar het is zeker geen horror.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:00 schreef znarch het volgende:
[..]
Ohja, want jouw mening is definitief natuurlijk
The Hole is echt een vette film. Ik snap niet dat ie maar een 6.1 heeft op imdb.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Luna3 het volgende:
Haha, goede TT na vorige einde...
[..]
Harlekijnen pop? The hole is toch met dat gat in de grond waar een groepje tieners een 'feestje' gaat houden...
je moet m wel tot het eind kijken he..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef DeeCruise het volgende:
4 Versies allemaal corrupt, maar even opgegeven om irreversible te kijken... Martyrs aangezet maar bedacht me halverwege dat ik die eerder al gezien heb en geen zak aan vond, dus ook maar weer afgezet... Kansloos horroravondje lijkt het, ik geef het op
Dat is een andere Hole. Ik ken er minstens drie:quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Luna3 het volgende:
Haha, goede TT na vorige einde...
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef DeeCruise het volgende:
4 Versies allemaal corrupt, maar even opgegeven om irreversible te kijken... Martyrs aangezet maar bedacht me halverwege dat ik die eerder al gezien heb en geen zak aan vond, dus ook maar weer afgezet... Kansloos horroravondje lijkt het, ik geef het op
@ DeeCruise: Corrupte files kijken lastig ja, maar @ MissBehavin Martyrs vond ik juist prima tot vlak voor het einde. haha. Zou 'm iig ook niet halverwege hebben uitgezet nee, dat niet!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef missbehavin het volgende:
je moet m wel tot het eind kijken he..
Waarvan in ieder geval de tweede zwaar gay is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is een andere Hole. Ik ken er minstens drie:
The Hole met een paar tieners (o.a. Kyra Knightly) die een feestje vieren.
The Hole met kinderen en een diepe kelder met fantasiefiguren.
The Hole, een Aziatische film over een drijvend huis in een meer.
Hmm. De video-bestanden zien er aardig 'grainy' uit, maar ik denk dat dat wellicht expres is gedaan door de regisseur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 06:53 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Irréversible lijkt me trouwens heel makkelijk te downloaden. Zal het zo eens proberen, en het lijkt me sterk dat dat slechte bestanden zijn. Wellicht is er iets mis met je torrent client of andere software/hardware.
Gaat wat moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:57 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
@ DeeCruise: Corrupte files kijken lastig ja, maar @ MissBehavin Martyrs vond ik juist prima tot vlak voor het einde. haha. Zou 'm iig ook niet halverwege hebben uitgezet nee, dat niet!
Torrents gebruik ik al eeuwen niet meer, zit alleen nog maar op usenet. Daar zijn alle x264 versies ouder dan 2.5 jaar en corrupted.. Komt wel weer een keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 06:53 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Irréversible lijkt me trouwens heel makkelijk te downloaden. Zal het zo eens proberen, en het lijkt me sterk dat dat slechte bestanden zijn. Wellicht is er iets mis met je torrent client of andere software/hardware.
Maar torrents zijn daarentegen gewoon snel en gratis te kijken, dus lijkt me op dit moment een goed alternatief voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Torrents gebruik ik al eeuwen niet meer, zit alleen nog maar op usenet. Daar zijn alle x264 versies ouder dan 2.5 jaar en corrupted.. Komt wel weer een keer
Toch bedankt voor het meedenken!
Maar helaas ook ruk qua kwaliteit, en trager binnen te halen dan usenet. Request is al gepost dus er zal wel een goede versie komen, heeft geen haastquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Maar torrents zijn daarentegen gewoon snel en gratis te kijken, dus lijkt me op dit moment een goed alternatief voor je.En anders koop je em gewoon op marktplaats van mloes voor 3,50
http://link.marktplaats.nl/665514929
Kwaliteit is denk ik niet veel anders dan DVD, hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar helaas ook ruk qua kwaliteit, en trager binnen te halen dan usenet. Request is al gepost dus er zal wel een goede versie komen, heeft geen haast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door NEC-Nijmegen op 13-04-2013 09:26:56 ]welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Die eerste heb ik in de kast staan, maar nog niet gezien. Gaat over jongelui op schoolreisje, en enkele tieners (waaronder Keira Knightly) dwalen af en komen terecht in een ondergronde Duitse bunker, en worden vervolgens opgesloten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is een andere Hole. Ik ken er minstens drie:
The Hole met een paar tieners (o.a. Kyra Knightly) die een feestje vieren.
The Hole met kinderen en een diepe kelder met fantasiefiguren.
The Hole, een Aziatische film over een drijvend huis in een meer.
Ziet er goed uit idd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:49 schreef Seam het volgende:
Die Japanse Hole (Onibaba) is trouwens wel echt briljant!
*besteld*quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:49 schreef Seam het volgende:
Die Japanse Hole (Onibaba) is trouwens wel echt briljant!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
Die eerste heb ik in de kast staan, maar nog niet gezien.Die vind ik ook wel sterk hoor, voor een high school film. Ze gaan niet op schoolreis trouwens, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer psychologische triller. Meisje uit American beauty speelt er ook in, de dochtr van Kevin Spacey zegmaar. Speelt goed trouwens...
quote:Een finalist op het grootste korte filmfestival ter wereld Tropfest was dit jaar Cargo, dat gaat over een vader die zijn dochter probeert te beschermen tegen een zombie-uitbraak.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:47 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel sterk hoor, voor een high school film. Ze gaan niet op schoolreis trouwens, maarVind ze allemaal wel aardig spelen. En die film is ook erg spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer psychologische triller. Meisje uit American beauty speelt er ook in, de dochtr van Kevin Spacey zegmaar. Speelt goed trouwens...welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Ja precies, kon niet op haar naam komen, en had ff geen zin om 't op te zoekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:55 schreef Lemans24 het volgende:
Thora Birch.
Ik vond hem ook goed, destijds gekocht op DVD.
Ja is ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Vind ze allemaal wel aardig spelen. En die film is ook erg spannend.
Ja maar hij heeft een goed excuus; hij heeft 'm nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
DeHovenier z'n samenvatting van die film is trouwens compleet mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zijn ook een redelijk aantal dingen die me in de film tegengestaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hal moet je hebben voor zieke air max ??![]()
Zijn er nog mensen naar 'The Night Of Terror' geweest gisteren? Als ik gisterenavond niet had moeten optreden dan was daarvoor naar Amsterdam gegaan!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)![]()
Als opzet vond ik Megan is Missing zeker geslaagd. Zo'n film is altijd moeilijk te beoordelen, ik hou echter niet van. Ben zelf geen fan van found footage, omdat je er vaak weinig mee kan. Het acteerwerk was zeker overtuigend en de webcams/telefoonbeelden vond ik leuk gedaan. Het leek bijna een documentaire. Einde is best tof en realistisch in beeld gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
I liked itquote:Op maandag 15 april 2013 20:48 schreef Orbeatle het volgende:
Iemand deze gezien? American Mary (2012)
I'm in the basement, you're in the sky
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Ik had willen gaan, uitverkochtquote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zijn er nog mensen naar 'The Night Of Terror' geweest gisteren? Als ik gisterenavond niet had moeten optreden dan was daarvoor naar Amsterdam gegaan!![]()
![]()
- STITCHES
- THE LAST EXORCISM. GOD ASKS. THE DEVIL COMMANDS
- THE EVIL DEAD (REMAKE)
- SAWNEY: FLESH OF MAN
- Frankenstein´s Army
- Maniac (2012)![]()
Jammer Oksel!Ik ga het volgend jaar wel goed in de gaten houden, dan wil ik het ook meemaken!
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)![]()
Damn, daar had ik wel graag bij zijn geweest!quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef Oksel het volgende:
- STITCHES
- THE EVIL DEAD (REMAKE)
- Frankenstein´s Army
- Maniac (2012)![]()
sowieso 2 ruk remakes, maniak en evil dead.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef Oksel het volgende:
- STITCHES
- THE EVIL DEAD (REMAKE)
- Frankenstein´s Army
- Maniac (2012)
en hoe goed is frankensteins army? films van nederlandse bodem, ik heb er meestal niets mee."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Maniac met Wood lijkt me super cool. Heeft iemand hier Stoker al gezien toevallig? Ben ik ook nieuwsgierig naar namelijk!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef dikkedaniel het volgende:
sowieso 2 ruk remakes, maniak en evil dead.
en hoe goed is frankensteins army? films van nederlandse bodem, ik heb er meestal niets mee.![]()
Oh ja, Maniac staat ook al lang op mijn to-watch listquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:53 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Maniac met Wood lijkt me super cool. Heeft iemand hier Stoker al gezien toevallig? Ben ik ook nieuwsgierig naar namelijk!!I'm in the basement, you're in the sky
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Ruk?quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Vandaar die vele lovende recensies.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik ga er vanuit dat remakes altijd ruk zijn. Eindeloze remakes van TCM en Friday the 13th."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Dan mis je een hoop leuke films.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ga er vanuit dat remakes altijd ruk zijn. Eindeloze remakes van TCM en Friday the 13th.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Moet zeggen Evil Dead was wel okay, maar meer ook niet. Het feit dat je totaal geen binding hebt met de karakters zegt genoeg. Ash was een lead-role player en overheersde de gehele film. Hier is er echt niemand die me wat deed.
Maar de gore en de style van filmen deed het wel goed.
Mijn review:
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=224![]()
Frankenstein's Army is niet geheel van NL bodem, Raaphorst heeft het geschreven en gefilmd maar verder weinig Nederlands aan. Special effects crew was van Nederlandse bodem.quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
en hoe goed is frankensteins army? films van nederlandse bodem, ik heb er meestal niets mee.
Als je een review wilt lezen van de film:
http://slashingthrough.com/reviews.php?id=204![]()
Gisteren de Evil Dead remake gezien, en ik heb er (buiten verwachting) echt enorm van genoten.
des te meer omdat ik me geen zorgen hoefde te maken dat het Ash (Bruce "GOD" Campbell) karakter niet goed werd neergezet..
1 van de beste horror film's die ik de afgelopen jaren heb gezien. enige minpunt voor mij was het "J-horror" bewegen van de Deadites. maar voor de rest top (en een "Groovy" bonus scene na de credits)![]()
Vandaag maar eens coffin baby kijken. Een slasher, ben benieuwd!
http://www.joblo.com/horror-movies/news/say-what-tool-box-murders-2-renamed-coffin-baby-gory-teaser-trailer-here![]()
Succes met 't einde halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef blessed19 het volgende:
Vandaag maar eens coffin baby kijken. Een slasher, ben benieuwd!
http://www.joblo.com/horror-movies/news/say-what-tool-box-murders-2-renamed-coffin-baby-gory-teaser-trailer-here
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hmmm, ik zie dat seizoen 2 van AHS op televisie al lang en breed bezig is. Nou ja, dan ga ik dat ook maar dowloaden! Ik heb nu al vier afleveringen gemist, dus dat schiet niet op!
Ow echt? Ik heb m al wel binnen, maar wist ook niet dat ie al op tv was hier. Welke zender, welke dag?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hmmm, ik zie dat seizoen 2 van AHS op televisie al lang en breed bezig is. Nou ja, dan ga ik dat ook maar dowloaden! Ik heb nu al vier afleveringen gemist, dus dat schiet niet op!![]()
Wederom op donderdagavond op RTL5, ergens na 22.00u!Met aanstaande donderdag de aflevering 'I Am Anne Frank (1)' waar dat dan ook in Allah's naam op slaat!
Oke dan, is ook compleet aan me voorbij gegaan! Dacht dat Buch in de bajes dan was...ook horror, die bruin geblakerde kop van hem, maar goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wederom op donderdagavond op RTL5, ergens na 22.00u!Met aanstaande donderdag de aflevering 'I Am Anne Frank (1)' waar dat dan ook in Allah's naam op slaat!
![]()
Haha, ja dat is echt een vies figuur hè! Wel een broer van de magistrale Boudewijn Buch natuurlijk, dat dan weer wel... Die helaas al lang dood is...'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Zou zijn vrouw kunnen zijn...quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Haha, ja dat is echt een vies figuur hè! Wel een broer van de magistrale Boudewijn Buch natuurlijk, dat dan weer wel... Die helaas al lang dood is...
horror vd bovenste plank.
Herinnert me weer aan het feit dat ik SAUNA nog ff moet binnenhengelen...![]()
Doet me denken aan de Coffin Joe-films. Wellicht iets om te gaan kijken, voor je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waddan? ik kijk nu class of nuke 'm high, coffin baby komt zometeen!welke hal moet je hebben voor zieke air max ??![]()
Ik heb het eerste half uur gekeken en het was me allemaal veels te verwarrend... ik kijk nog wel eens, maar ga dan naar de leuke scenes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Coffin Joe-films. Wellicht iets om te gaan kijken, voor je?
We gaan nu Manborg kijken. Een horror-actie wat gemaakt is alsof het uit de 80's komt, haha! ben benieuwd!![]()
Hallon iedereen.
Geef ff een top 5 van de beste europese exploitation horrors van de 70s/80s/90s. Dan kan ik die aan kijken. Bvd!"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Hallon iedereen.
Geef ff een top 5 van de beste europese exploitation horrors van de 70s/80s/90s. Dan kan ik die aan kijken. Bvd!
Kijk ff in de openingspost; er staan er een paar in de bovenste spoiler.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luna3 op 16-04-2013 21:26:27 ]![]()
Ik ken alleen die met Alicia Silverstone als jailbait
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Onze Night of Terror 2013 report:
http://www.slashingthrough.com/specials.php?id=31
Stitches:
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=225
Last Exorcism part II:
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=223
Evil Dead:
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=224
Sawney: Flesh of Man:
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=226
Het veel wel wat tegen kwa films dit jaar maar de sfeer zat er weer goed in.![]()
vanavond maar eens beginnen aan de nieuwe horror serie Hemlock Grove van Eli Roth, metFamke Janssen
![]()
![]()
Geen horror, maar morgen ga ik naar 'Stoker'! Ben benieuwd!
Zeker geen horror inderdaad, maar wel erg goed!quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Al was ik wel de enige van mijn gezelschap die dit vond, de rest varieerde van 'Wel oké', tot 'Retesaai'. Maar dat zullen we dan maar houden op slechte smaak!
You only know what I want you to.![]()
Dat zegt eigenlijk bijna iedereen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
Mijn god, wat was dark skies bagger
Ik snap ook niet waarom je die film al wil kijken na het zien van die trailer.
Wat een aanfluiting.![]()
Ik kijk geen trailers, dit keer pakte dat uit in mijn nadeel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk bijna iedereen.
Ik snap ook niet waarom je die film al wil kijken na het zien van die trailer.
Wat een aanfluiting.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Laat dit een wijze les zijn en kijk voortaan een stukske trailerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik kijk geen trailers, dit keer pakte dat uit in mijn nadeel..
![]()
gave film, weinig horror inderdaad moet het meer van de suggestie hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
mooi shots van Park Chan Wook, voor sommigen een te trage film maar ik heb ervan genoten.![]()
Hoe kan je deze ijzingwekkende, verontrustende film 'retesaai' of 'wel oké' vinden!?!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Sold het volgende:
[..]
Zeker geen horror inderdaad, maar wel erg goed!
Al was ik wel de enige van mijn gezelschap die dit vond, de rest varieerde van 'Wel oké', tot 'Retesaai'. Maar dat zullen we dan maar houden op slechte smaak!![]()
Ik vind het nu al één van de meest vreemde films die ik ooit heb gezien...!
Ik vond het ook een topfilm, ben net terug uit Breda! Verontrustend en heel duister, en creepy...quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gave film, weinig horror inderdaad moet het meer van de suggestie hebben
mooi shots van Park Chan Wook, voor sommigen een te trage film maar ik heb ervan genoten.
Die is leuk!quote:
Géén idee. Dat de film je niet bevalt, oké. Maar Stoker is wat mij betreft voorlopig nog de beste film die ik in 2013 in de bios heb gezien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hoe kan je deze ijzingwekkende, verontrustende film 'retesaai' of 'wel oké' vinden!?!
Ik vind het nu al één van de meest vreemde films die ik ooit heb gezien...!
You only know what I want you to.![]()
dvdrip van Lord of Salem kwam ik net tegen..daar zaten veel mensen hier op te wachten toch?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
yep ben hem ook aan het binnen halenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
dvdrip van Lord of Salem kwam ik net tegen..daar zaten veel mensen hier op te wachten toch?, helaas moet ik naar Iron Man 3 vanavond........
![]()
![]()
Ja Tim86, en is het wat? Of heb je 'm nog niet gezien?![]()
Op IMDB krijgt de film maar een krappe voldoende...'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Precies! Dat geldt ook voor mij!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef Sold het volgende:
[..]
Géén idee. Dat de film je niet bevalt, oké. Maar Stoker is wat mij betreft voorlopig nog de beste film die ik in 2013 in de bios heb gezien.
2013 is tot dusver ook een kleurloos jaar, dus moeilijk is dat niet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Frankenstein's army, lords of salem, evil dead, carrie.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef Seam het volgende:
2013 is tot dusver ook een kleurloos jaar, dus moeilijk is dat niet.
Mwa, of ze goed zijn of niet, kleurloos is het dit jaar zeker niet!![]()
Ik wou zeggen!'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Last Exorcism part II: Dat belooft weinig goeds...
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Last exorcism is crap first class helaas terwijl part 1 prima te pruimen vond.
Maniac is erg goede remake geworden die zeker bij de toppers van dit jaar mag worden gerekend.
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=227
Forum Opties Forumhop: Hop naar: