Ja dat vond ik ook nogal stom...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:39 schreef AnneX het volgende:
Oooh, wat pijnlijk, dat Twan de filmpjes van Nigella laat zien.![]()
Zij moest een paar keer wegkijken !
Nog steeds 0quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Isa, pijn 2 weken geleden? Jij zegt een 0 maar je 'kreeg' extra PCM?
Hoe is het nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het stumblen op Game of Thrones en ik kom echt een waanzinnige theorie tegen
Het is dus een theorie, maar vooral verdedigd op grond van stukjes in de eerste paar boeken. Niet klikken als je niets meer wilt weten dan wat je in de serie hebt gezien.Linkje?? Ben wel benieuwd welke 7 sterke aanwijzingen dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou kunnen..
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Linkje?? Ben wel benieuwd welke 7 sterke aanwijzingen dat zijnhet zou kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plausibel verder jaBen benieuwd of we er ooit achter komen.. (jij hebt de boeken niet gelezen he?
)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja dat vind ik ook erg ongeloofwaardig gezien het karakterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'daar is iets mee'
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Er komen nog twee boeken aan en ik had al even snel gezien dat deze persoon in deel 6 nog in leven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is na 12 uur, ik vind dat je gefaald hebtquote:
Stoner ligt op mijn nachtkastje nu. Dus de moeite waard?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:01 schreef golfer het volgende:
Overigens zijn de laatste boeken die ik las ook de moeite waard, maar dat hoort misschien meer in TTK thuis.
Vreselijk (qua inhoud) maar mooi geschreven door Arthur Japin: 'Maar buiten is het Feest'
en het dit jaar als bestseller herontdekte boek uit 1965 van John Williams (nee niet die) : 'Stoner'.
Stoner is erg apart geschreven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Stoner ligt op mijn nachtkastje nu. Dus de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |