Ja dat vond ik ook nogal stom...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:39 schreef AnneX het volgende:
Oooh, wat pijnlijk, dat Twan de filmpjes van Nigella laat zien.![]()
Zij moest een paar keer wegkijken !
Nog steeds 0quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Isa, pijn 2 weken geleden? Jij zegt een 0 maar je 'kreeg' extra PCM?
Hoe is het nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het stumblen op Game of Thrones en ik kom echt een waanzinnige theorie tegen
Het is dus een theorie, maar vooral verdedigd op grond van stukjes in de eerste paar boeken. Niet klikken als je niets meer wilt weten dan wat je in de serie hebt gezien.Linkje?? Ben wel benieuwd welke 7 sterke aanwijzingen dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou kunnen..
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Linkje?? Ben wel benieuwd welke 7 sterke aanwijzingen dat zijnhet zou kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plausibel verder jaBen benieuwd of we er ooit achter komen.. (jij hebt de boeken niet gelezen he?
)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja dat vind ik ook erg ongeloofwaardig gezien het karakterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'daar is iets mee'
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Er komen nog twee boeken aan en ik had al even snel gezien dat deze persoon in deel 6 nog in leven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is na 12 uur, ik vind dat je gefaald hebtquote:
Stoner ligt op mijn nachtkastje nu. Dus de moeite waard?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:01 schreef golfer het volgende:
Overigens zijn de laatste boeken die ik las ook de moeite waard, maar dat hoort misschien meer in TTK thuis.
Vreselijk (qua inhoud) maar mooi geschreven door Arthur Japin: 'Maar buiten is het Feest'
en het dit jaar als bestseller herontdekte boek uit 1965 van John Williams (nee niet die) : 'Stoner'.
Stoner is erg apart geschreven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Stoner ligt op mijn nachtkastje nu. Dus de moeite waard?
Ik heb wel een stapel die je zo mag meenemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook weer zin in een lekker boek! Tijd zat voor de komende tijd
Ben benieuwd wat ik ervan vind. Hoor wel dezelfde ervaringen als jouw leesgedrag met dit boek. Heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Stoner is erg apart geschreven.
Geen page-turner.
Ik ben er nu al 2 weken in bezig. Steeds even een hoofdstuk en dan weer even wegleggen en er over nadenken.
O lieve hemel, ik heb dat niet goed genoeg gevolgd!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef golfer het volgende:
@ Dude, wat vind je eigenlijk van mijn tussenvorm om 'het verhaal' stapsgewijs in de vorm van (luchtige) blogjes (bij de Mot) te vertellen/schrijven?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
O lieve hemel, ik heb dat niet goed genoeg gevolgd!
Ik wil het graag lezen en je een reactie geven. Ik denk zo maar dat het een goed idee is dergelijke verhalen gefaseerd te vertellen, zo hou je het ook laagdrempelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
VOor een beetjequote:
we hebben gewoon een leven somsquote:
Kan je dat eten?quote:
Onmogelijkquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]Gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een ondernemende voorouders had je Paul en wat een verdrietig relaas voor de meesten van hen.
Mooi opgeschreven, bondig! Goed idee om het zo stukje bij beetje te doen.Snobs have more fun!
KLIK!
Dank.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Gelezen.![]()
Wat een ondernemende voorouders had je Paul en wat een verdrietig relaas voor de meesten van hen.
Mooi opgeschreven, bondig! Goed idee om het zo stukje bij beetje te doen.
Ik heb aangegeven rustig te willen beginnen dus ga voorlopig alleen de vrijdagmiddagen kassa (en andere hand-en-span) diensten draaien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
Feli, golfer.
Hoe vaak "mag" je aantreden ?
Tof!quote:
Is dan de kassa open vanwege voorverkoop ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven rustig te willen beginnen dus ga voorlopig alleen de vrijdagmiddagen kassa (en andere hand-en-span) diensten draaien.
Dingen uit context halen is doorgaans veel leuker dan de oorspronkelijke tekstquote:
Zeker als je een beelddenker bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dingen uit context halen is doorgaans veel leuker dan de oorspronkelijke tekst
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zeker als je een beelddenker bent
5 nachtdiensten pfoeh... hopelijk geen dagdiensten ertussen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Je tennisvriendin speelde Jacob?Ik had je vorige bericht gelezen als 'ze speelt in de musical Jacob, ja heus Jacob'. Maar zij speelde dus Jacob
Wat grappig. Was ze een overtuigende man?
Zo, eerste van 5 nachtdiensten. Wel heel erg welkom qua inkomen, reden (ziekte bij een collega) is minder.
Kassa is open voor voorverkoop en wandelkaarten. Het is ook een wandelgebied van ca. 40 hectare.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:27 schreef AnneX het volgende:
Is dan de kassa open vanwege voorverkoop ?
Ervanuitgaand dat er op vrijdagmiddag géen/ nauwelijks een voorstelling
is geprogrammeerd...
Een vaststaand dagdeel is wel prettig als ritme om rekening mee te houden.
Ik heb er wel eens gewandeld jaquote:Op zondag 14 april 2013 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Kassa is open voor voorverkoop en wandelkaarten. Het is ook een wandelgebied van ca. 40 hectare.
En er zijn wel degelijk ook op vrijdagen voorstellingen.
op vrijdagquote:Op zondag 14 april 2013 00:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gewandeld ja. Zonder te betalen
Nu maar hopen dat ie het ook even blijft doenquote:Op zondag 14 april 2013 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte met de nachtdiensten Ies!
FFT wat grappig moet dat zijn om iemand die je goed kent in zo'n rol te zien spelen
Boor, hier kwam ook een natte poezz binnenEn het liefst wil ze dan overall geaaid en geknuffeld worden
![]()
En wat ben ik blij met mijn nieuwe/2ehands foon die we vandaag gescoord hebben op de BBazaar
Hij kan doet en wil alles wat ik wil. Gewoon een gebruikte met hier en daar krasjes en beschadigd ding van buiten maar wat maakt het uit, mooi prijsje en hij doet het
Kregen er ook nog wat beltegoed bij met gratis simkaartNou ja, hij wilde ons paaien denk ik dan maar
/beetje louche
Goede vangst!quote:Op zondag 14 april 2013 00:17 schreef golfer het volgende:
Overigens stond er vandaag buiten de bazaar een groentenkraampje waar je voor 3 bossen Hollandse asperges 5 euro betaalde, dus maar meegenomen voor die prijs.
Is bij elkaar 1,5 kilo.
In de supermarkt betalen we momenteel 1,49 per 100 gram.
Gedeelte vries ik in. Andere deel wordt morgen verwerkt als maaltijd en als aspergesoep.
In de zomer. Tropisch fruit voor een spotprijsje. Enquote:
Wordt het strandweer dan?quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen eerst de was doen en daarna naar mijn ouders want we gaan lekker wandelen in de middag. Wil ik want het wordt één dag mooi, voor nu. Jammergenoeg willen ze niet naar het strand want te druk
Vorig jaar op de belgische markt: 4 kg aardbeien voor 8 euroquote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Borisz, ooit 10 bakjes frambozen meegekregen van de markt voor 2 euro of zo! Maar wel flink veel rotte frambozen. Van de rest nog jam gemaakt en een coulis voor over het ijs.
het wordt echt belachelijk druk aan de kust straks. Beter maar niet doen.quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen eerst de was doen en daarna naar mijn ouders want we gaan lekker wandelen in de middag. Wil ik want het wordt één dag mooi, voor nu. Jammergenoeg willen ze niet naar het strand want te druk
Ja. Gewoon leuk om te zien hoe IJmuiden zich heeft ontwikkeld. Helaas blijft het vooral met havenfoto's en komt de rest er bekaaid vanaf.quote:Op zondag 14 april 2013 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Leuk he Boor!
Ik ben er eentje gestart over Utreg... bleken er al 2 te zijnWel erg leuk en ik kwam daar allemaal ouwe bekenden tegen
Typisch. Ik heb nachtdienstquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven rustig te willen beginnen dus ga voorlopig alleen de vrijdagmiddagen kassa (en andere hand-en-span) diensten draaien.
Kak is dat! Alhoewel eind middag dan lekker in het zonnetje wakker worden hmmm.quote:
Moet zo lachen om die felicitaties.quote:
Welnee, dat wordt na 4 uurtjes wakker worden omdat het te heet is geworden in de slaapkamer em het licht te fel isquote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Kak is dat! Alhoewel eind middag dan lekker in het zonnetje wakker worden hmmm.
Mooi zo. Op een warme dag maar eens afspreken dan.quote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; het eiland blijft fam bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |