Inderdaad, altijd mijn oude gesloten topic plaatsen in nieuwe topics.quote:
neuh, ik geef gewoon aan dat linkjes niet nodig zijn. Als je percee wilt genieten van de topics van TS dan zoek je zelf. En in dit topic zijn die onderwerpen niet aan de orde...quote:
ok okquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
neuh, ik geef gewoon aan dat linkjes niet nodig zijn. Als je percee wilt genieten van de topics van TS dan zoek je zelf. En in dit topic zijn die onderwerpen niet aan de orde...
Dat bepaal jij niet!quote:
O jawel en ik ben het 100% met Sjeen eens.quote:
En dan mag je blijven zitten. En dan? Dan is alsnog je probleem niet verholpen. Wat ga je daar aan doen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:05 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd mijn oude gesloten topic plaatsen in nieuwe topics.
Maargoed ik kreeg net mail van de persoon die mij wilt bijstaan, ik heb er dan meer vertrouwen in dat er alsnog een mouw aan te passen is en dat de opzegging alsnog ongedaan kan worden. Want niemand staat naar mijn gevoel te wachten op gerechtelijke procedures aleen vanwege een voorbarige huuropzegging. tenminste dat denk ik dan.
Als ze zonodig wil bepalen wat hier gepost wordt begint ze maar haar eigen forum, klaar, ipv hier een beetje gaan lopen verbieden om relevante info te posten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O jawel en ik ben het 100% met Sjeen eens.
Hoi maanvis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze zonodig wil bepalen wat hier gepost wordt begint ze maar haar eigen forum, klaar, ipv hier een beetje gaan lopen verbieden om relevante info te posten.
Doe er nou niet op happen jongensquote:
^^ Dat. En TS, denk hier serieus over na, want ik verwacht dat de woningclub maandag exact hetzelfde zal vragen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef Mishu het volgende:
Maar wat ga je doen als je er in mag blijven?
Het acute probleem omtrent snele wonibngontruiming is dan van de baan en kan ik wel mijn aandacht gaan verleggen aanhet aanvarden van hulp of afleding.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan mag je blijven zitten. En dan? Dan is alsnog je probleem niet verholpen. Wat ga je daar aan doen?
Was niet echt relevant hoor, eerder leedvermaakquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze zonodig wil bepalen wat hier gepost wordt begint ze maar haar eigen forum, klaar, ipv hier een beetje gaan lopen verbieden om relevante info te posten.
Hakuna heeft zware psychische problematiek, als jullie het verbieden om dat hier te zeggen helpen jullie hem zo het graf in. omdat ie dan niet de juiste hulp kan krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was niet echt relevant hoor, eerder leedvermaak
Waarom de neuk heb je dat dan in de eerste instantie niet gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het acute probleem omtrent snele wonibngontruiming is dan van de baan en kan ik wel mijn aandacht gaan verleggen aanhet aanvarden van hulp of afleding.
Mijnj woning is geen luxe, ik kan niet op straat gaan wonen en dan hulp gaan zoeken, wonen is geen luxe. Anders woonde ik wel op straat als wonen niet noodzakelijkw as.
En maakt deze situatie nu dat je wél overweegt hulp te aanvaarden? Want in het verleden is gebleken dat hulp of andere nuttige omgang met mensen geenszins 'jouw ding is'.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het acute probleem omtrent snele wonibngontruiming is dan van de baan en kan ik wel mijn aandacht gaan verleggen aanhet aanvarden van hulp of afleding.
Mijnj woning is geen luxe, ik kan niet op straat gaan wonen en dan hulp gaan zoeken, wonen is geen luxe. Anders woonde ik wel op straat als wonen niet noodzakelijkw as.
Hoezo jullie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hakuna heeft zware psychische problematiek, als jullie het verbieden om dat hier te zeggen helpen jullie hem zo het graf in.
Ik heb nooit gedacht dat TS een aardige man was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef trovey het volgende:
Ik heb medelijden met de buren van TS, dacht dat TS een aardige man was, beetje apart maar geen lastige buur die anderen het woongenot verpest.Hoop dat je eruit komt TS maar besef je dat jij problemen hebt en dat je er aan moet werken om daar wat aan te doen. Je bent een volwassen man en moet verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven en niet die verantwoordelijkheid steeds bij anderen leggen en kun je die verantwoordelijkheid niet aan dan moet je hulp zoeken.
Ik voorspel binnenkort weer een topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En maakt deze situatie nu dat je wél overweegt hulp te aanvaarden? Want in het verleden is gebleken dat hulp of andere nuttige omgang met mensen geenszins 'jouw ding is'.
Zorg ervoor dat je hier nu over nadenkt en maandagmorgen voor jezelf ook dit punt duidelijk hebt.
Want hier zul je een sluitend antwoord op moeten kunnen geven, hier gaan ze naar vragen.
Niet lullig bedoeld, maar gezien jou dossier bij de woningbouw denk ik dat ze best wat moeite zullen willen doen om hun handen van jou af te kunnen trekken...quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:05 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd mijn oude gesloten topic plaatsen in nieuwe topics.
Maargoed ik kreeg net mail van de persoon die mij wilt bijstaan, ik heb er dan meer vertrouwen in dat er alsnog een mouw aan te passen is en dat de opzegging alsnog ongedaan kan worden. Want niemand staat naar mijn gevoel te wachten op gerechtelijke procedures aleen vanwege een voorbarige huuropzegging. tenminste dat denk ik dan.
Die houen 'm daar, mag ie naar de PAAZ.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voorspel binnenkort weer een topic.
Beter gaat TS ook eens kijken in de medische wereld voor zijn hyperacusis. Maar dat zal wel weer te simpel gedacht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Dat is helemaal niet aan de orde. Het is al ruimschoots aan bod gekomen. Lees het topic er maar op na.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hakuna heeft zware psychische problematiek, als jullie het verbieden om dat hier te zeggen helpen jullie hem zo het graf in. omdat ie dan niet de juiste hulp kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |