abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125208778
Heb voor 3 maanden terug wegens herstrukturering een seniorendlat betrokken en dacht hier rust en woongenot te vinden, echter ik heb al sinds ik hier woon al 3 maanden dag en nacht overlast van mijn onderbuurvrouw. Buurtbemiddeling isgeschakeld, politie, woiningbouw maar de onderbuurvrouw wenst onder geen beding mee te werken aan een oplossing en ze wilt hebben dat ik vertrek omdat zij vind dat ze niks verkeerds doet. Ik ben de wanhoop nabij en heb vandaag in een panieksituatie mijn huurcontract schriftelijk opgezegdt vanwege de buurvrouw. Maar het lukt mij niet om een ander huurwoning voor 31 mei te vinden.

Ik vind dat de woningstichting, politie en buurbemiddeling gefaald heeft,.

Wat kan ik doen, moet ik het laten aankomen tot een ontruimingsrechtzaak, want huurschgulden heb ik niet, indien ik geen andere woning vind voor 31 mei dan sta ik in principe op straat en heeft de buurvrouw bereikt wat ze hebben willde en mij uit de woninmg weggetreoterd.
Kan bij de rechter wel aantonen dat ik alle hulp heb ingeschakeld, twee keer overlast formulieren, 5 keer politie gebeld (logs bewaard) 8 e mails met datums en overlast meldingen, twee keer huuropzeggen, waarvan 1 geannuleerd. die tweede kan ik niet meer ongedaan maken.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_125208875
Anuleer gewoon die opzegging.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_125209014
Waarom ga je dan ook 2x zomaar je huur opzeggen? Ze blijven niet bezig he...
pi_125209558
in principe kan een rechter je niet helpen. je hebt zelf je huur opgezegd, je kunt je ook zelf weer bij de verhuurder melden dat je wil blijven huren.

over de overlast kan ik niet oordelen aangezien je niet verteld wat de overlast is..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_125209616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Waarom ga je dan ook 2x zomaar je huur opzeggen? Ze blijven niet bezig he...
Ik ben wanhopig, vlucht vrijwel de hele dag mijn eigen huis uit, heb de afgelopen 3 maanden vrijwel de heledag in de vrieskou buiten gelopen alleen maar om de situati te ontvluchten. De enige ruimte waar het noh enigsinds rustig is mijngrote slaapkamer, dara trek ik mij vrijwel altijd terug omdat ik daar het minste hoor. Ik kan niet tegen harde leef en woongeluiden,

Dat noemen ze ook wel Hyperacusis

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperacusis
pi_125209648
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb dit topic gelezen, maar ik woon sinds 3 maanden wegens herstrukturering in een seniorenflat en ondervind naar mijn gevoel erg veel hinder van de benedenbuurvrouw (ze is 20 jaar ouder als mij) onder andere in de avonduren TV geluiden, daar ik hier ben komen wonen vanwege rust en tilte heb ik nu als grote ruzi met haar vanwege haar Tv geluiden., Mijn vloer is geisoleert met rubber matten (Isomat TS 40) en rode vloerbedekking, en toch hoot ik haar TV geluiden
Heb al als reactie op de vloer getimmert met zware hamers en ook al buurbemiddeling ingeschakeld. Maar ik wil toch gaan verhuizen omdat dit toch een gebed zonder einde gaat worden.

Zij vind mij maar een zuurpiet en de politie komt hier niet voor, maar ik voel mij een vluchteling in mij eigen woning. Daarom ben ik ook op zoek en hoop een een kleine (half)vrihjsaand huisje te kunnen huren (zie topic koopwoing huren)
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:54 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik ben wel degelijk eerst aan de deur geweest in de eerste week (rond 22.50 uur) om te vragen of de TV radio wat zachter kon, maar ze reageerde als door een wesp gestoken rn arrogant hoe ik het lef had om hierover te klagen, want andere buren hebben nooit geklaagt. Ik moest maar de politie bellen en toen smeet ze de deur dicht en heeft ze nooit meer iets tegen mij gezegt. Ze ging de dag erop als een razende te keer tegen mij toen ik op de vloer getimmert had en ik heb haar als dikke zeug en gedrogdt uitgescholden.

Ze zette zelfs rond 00,35 uur loeihard kerstliederen op en/of carnavalsmuziek.
Kon me deze toevallig nog herinneren.. maar je hebt imo zelf ook niet zo geweldig gehandeld door op de vloer te gaan timmeren en de buurvrouw uit te schelden. Niet dat de buurvrouw nou zo geweldig bezig is met 's nachts keihard muziek aan zetten en dergelijke.. maar nu heb jij je ook schuldig gemaakt aan treiteren.
Maar goed, als je die opzegging idd niet meer kunt annuleren, je hebt wel zelf opgezegd. Dat je een soort dossier hebt van overlast meldingen et cetera doet daar weinig aan af, lijkt mij.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_125209676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef gianni61 het volgende:
in principe kan een rechter je niet helpen. je hebt zelf je huur opgezegd, je kunt je ook zelf weer bij de verhuurder melden dat je wil blijven huren.

over de overlast kan ik niet oordelen aangezien je niet verteld wat de overlast is..
De overlast van haar bestaat vooral uit harde TV, tikken op verwamringen, bonken, deuren slaan, gechreeuw, en gejoel.
pi_125209766
Waleuk! Een onderbuuf die lol heeft in het leven *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125209778
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

[..]

Kon me deze toevallig nog herinneren.. maar je hebt imo zelf ook niet zo geweldig gehandeld door op de vloer te gaan timmeren en de buurvrouw uit te schelden. Niet dat de buurvrouw nou zo geweldig bezig is met 's nachts keihard muziek aan zetten en dergelijke.. maar nu heb jij je ook schuldig gemaakt aan treiteren.
Maar goed, als je die opzegging idd niet meer kunt annuleren, je hebt wel zelf opgezegd. Dat je een soort dossier hebt van overlast meldingen et cetera doet daar weinig aan af, lijkt mij.
Zij heeft tot nu toe niet een keer geklaagd en wilt ook nergens aan meewerken, weet aleen dat zij uit een voormalige tokkie sloopflat komt (voor de kenners ''Achter den winkel'' en de ''Vossekuiil'')
pi_125210184
Tsja, je doet t niet 1 keer, maar 2 keer. Dan de consequenties van je daden maar ervaren.
Leer je misschien dat je eerst maar moet nadenken voor je iets doet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:01:23 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:02:39 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_125210303
Je zegt zelf je huur op en nu moet iemand anders jouw probleem oplossen? Kom nou toch.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_125210378
Je bent wel een beetje impulsief, TS. Dingen die je doet hebben consequenties en door de huur op te zeggen pak je de verhuurder echt niet, die heeft wel weer een ander klaar staan. De enige die je dwarsboomt ben je zelf, had je dat niet eerder kunnen bedenken?

Verder is het natuurlijk niet handig om in een flat te gaan wonen als je niet tegen geluiden van andere mensen kunt. Had je ook eerder kunnen bedenken.

Succes met vinden van een huis of kamer. Neem er één zonder buren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125210383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:

Hier helpt zelfs een hutje op de hei niet tegen
pi_125210691
Het enige wat ik begrepen heb is dat ze maandag as een spoedbespreking gaan houden en mij proberen te plaatsen onder begeleid wonen, maar wat gebeurt er als ik er niet in slaag om voor 31 mei as een andere woning te hebben? Heb al op 3 woningen gereageerd via thuis in limburg, maar door de herstrukturering ben ik mijn wachttijd van 13 jaar kwijtgeraakt en heb ik slechts 3 maanden opgebouwd waardoor ik telkens onderaan sta, en particulier stellen telkens hoge inkomes eisen en werkgevers verklaring.

Ik ga ervan uit dat de een procedure gaan opstarten aals ik na 1 juni nog erin zit en de huur lijf betalen, dan kan ik bij de rechter wel aantonen dat ik alles gedaan heb om andere woning te vinden wat mij maar niet lukt, wil zelfs goedkope en oude koopwoningen huren .
pi_125210760
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Je bent wel een beetje impulsief, TS. Dingen die je doet hebben consequenties en door de huur op te zeggen pak je de verhuurder echt niet, die heeft wel weer een ander klaar staan. De enige die je dwarsboomt ben je zelf, had je dat niet eerder kunnen bedenken?

Ben ik ook, dat heeft met mij ADHD te maken, gierdoor ben ik ook in het verleden diep door in de schulden gekomen door impulsief aankopen te doen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:14:38 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125210827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik ben wanhopig, vlucht vrijwel de hele dag mijn eigen huis uit, heb de afgelopen 3 maanden vrijwel de heledag in de vrieskou buiten gelopen alleen maar om de situati te ontvluchten. De enige ruimte waar het noh enigsinds rustig is mijngrote slaapkamer, dara trek ik mij vrijwel altijd terug omdat ik daar het minste hoor. Ik kan niet tegen harde leef en woongeluiden,

Jij kunt niet tegen woongeluiden en houdt dus een ander verantwoordelijk voor het feit dat last hebt van haar woongeluiden?

Zo werkt het niet natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:14:53 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_125210841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ben ik ook, dat heeft met mij ADHD te maken, gierdoor ben ik ook in het verleden diep door in de schulden gekomen door impulsief aankopen te doen.
Ik krijg wel het idee dat je voor al je problemen medische aandoeningen verzint :')
pi_125210886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef -Hakuna- het volgende:
Een partner zou in deze handig zijn ;)

Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat ze je op straat gaan zetten. Zelfs mensen die door een deurwaarder het huis uit worden gezet krijgen vaak nieuwe woonruimte aangeboden. Geen idee hoe jouw verhuurder zoiets aanpakt. Begeleid wonen zou misschien een oplossing zijn, wat denk je daar zelf van?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125211049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat ze je op straat gaan zetten. Zelfs mensen die door een deurwaarder het huis uit worden gezet krijgen vaak nieuwe woonruimte aangeboden. Geen idee hoe jouw verhuurder zoiets aanpakt. Begeleid wonen zou misschien een oplossing zijn, wat denk je daar zelf van?
Dat zullen ze inderdaad niet zo snel gaan doen, maar ze zullen wel gaan eisen dat als ik onder begeleid wonen moet dat ik dat kom te accepteren en dat ik geen gewone flat mere krijg, want ze vrezen dat ik weer last ga krijgen van de nieuwe buren en weer ga klagen over geluiden.

Een partner heb ik niet, heb helemaal niemand, ook geen familie oid.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:19:27 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125211054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of een onder curatele stelling..
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125211191
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij kunt niet tegen woongeluiden en houdt dus een ander verantwoordelijk voor het feit dat last hebt van haar woongeluiden?

Zo werkt het niet natuurlijk.
Vanwege haar wil ik wel zo snel mogelijk weg, vandaar deze daad van opzegging, maar ik wil aleen rust, meer niet.
pi_125211223
Ik herinner me ineens een tv-programma van jaren geleden waarin een buurvrouw helemaal gek werd van de geluiden van de buren. Zo erg dat ze zelfs hysterisch werd als de bovenburen door het huis liepen of deuren (normaal) openden en sloten. En ze hoorde het als er servies op het aanrecht werd gezet... Dat soort mensen moet echt niet in een flat gaan wonen :{ Alleen vrees ik dat je meestal wel aardig wat financiën moet hebben voor een vrijstaande woning, die zijn niet goedkoop.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:25:46 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_125211349
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me ineens een tv-programma van jaren geleden waarin een buurvrouw helemaal gek werd van de geluiden van de buren. Zo erg dat ze zelfs hysterisch werd als de bovenburen door het huis liepen of deuren (normaal) openden en sloten. En ze hoorde het als er servies op het aanrecht werd gezet... Dat soort mensen moet echt niet in een flat gaan wonen :{ Alleen vrees ik dat je meestal wel aardig wat financiën moet hebben voor een vrijstaande woning, die zijn niet goedkoop.
Je kan vaak voor langere tijd ook wel een bungalow op een vakantiepark huren. Lijkt me minder storend dan een flat, tenzij je een park vol kinderen uitkiest natuurlijk. :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:25:48 #25
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_125211352
Wat vind je zelf van het begeleid wonen idee? Lijkt mij wel een goede optie toch? Geeft misschien ook wat rust, dat je iemand hebt op wie je terug kunt vallen.
pi_125211428
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan vaak voor langere tijd ook wel een bungalow op een vakantiepark huren. Lijkt me minder storend dan een flat, tenzij je een park vol kinderen uitkiest natuurlijk. :+
Dat is nog wel een goed idee! ^O^ Maar die huur is redelijk illegaal, aangezien je er niet officieel mag wonen.
pi_125211700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat vind je zelf van het begeleid wonen idee? Lijkt mij wel een goede optie toch? Geeft misschien ook wat rust, dat je iemand hebt op wie je terug kunt vallen.
Dit inderdaad. Want als ik je OP zo lees komt het niet meer goed met jou en de huidige onderbuurvrouw. En afwachten totdat zij vertrekt kan wel eens lang gaan duren ben ik bang.
pi_125211789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Heb daar geen eravringen mee, weet alleen dat Rimo in parkstad meestal mensen opvangen zoals ex zervers, ex gedetineerden, verslaafden ed, ik voel mij totaal niet thuis tussen dit soort mensen,, wil graag alleen zijn met mijn zelfmaak kleren, en mij zoveel mogelijk terugtrekken na mijn boswandelingen, meer niet. ben totaal niet sociaal ingesteld,
pi_125211876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Want als ik je OP zo lees komt het niet meer goed met jou en de huidige onderbuurvrouw. En afwachten totdat zij vertrekt kan wel eens lang gaan duren ben ik bang.
Daarom ga ik ook weg, zij woont er al 12/13 jaar en beweerdd dat nog nooit iemand over haar geluiden geklaagd heeft, zij vind mij maar een zeur. Vreemd dat zij nog niet een keer iets over mijn reacties op haar geluiden gemeld heeft.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:39:39 #30
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125212133
Eerst had je nog een andere naam op fok?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125212600
Maar een belangrijke vraag is nog steeds niet beantwoord, gaat de woingstchting meteen een spoedprocedure voor ontruiming opstarten als ik er niet in geslaagd ben een andere woing te vinden, of proberen ze alsnog iets voor mij te betekenen.

Maar zoals het er nu uitziet zal het mij niet lukken, heb bergens inschrijfduur opgebouwd en mijn verhuis budget is momenteel maar iets van 1200 euro.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:51:20 #32
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125212828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Maar een belangrijke vraag is nog steeds niet beantwoord, gaat de woingstchting meteen een spoedprocedure voor ontruiming opstarten als ik er niet in geslaagd ben een andere woing te vinden, of proberen ze alsnog iets voor mij te betekenen.

Maar zoals het er nu uitziet zal het mij niet lukken, heb bergens inschrijfduur opgebouwd en mijn verhuis budget is momenteel maar iets van 1200 euro.
Ik denk dat ze je wel proberen te helpen en dat je ook wel daar kunt blijven. Maar probeer de boel niet zo op stelten te zetten overal dan krijg je dit soort gedoe ook niet.
pi_125213443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je wel proberen te helpen en dat je ook wel daar kunt blijven. Maar probeer de boel niet zo op stelten te zetten overal dan krijg je dit soort gedoe ook niet.
Ik denk dat ze wel iets proberen te doen, ik huur al sinds 1988 bij deze woningstcihting, maar om die herstrukturering heb ik totaal niet gevraagd, in mijn oude flat hoorde ik ook geluiden, maar de buren waren als een familie voor mij en zo dingen we ook met alkaar om. Heb er 16 jaar met plezier gewoond, was een jaren 50 flat.

Maar vond hier een uitspraak over huurcontract opzeggen annuleren vanwege verliefdheid.

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=6072
pi_125213815
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij ook, het komt me nu opeens erg bekend voor, verbazend dat hij nog niet opgenomen is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 april 2013 @ 22:13:12 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125214136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Dat doet niet echt ter zake...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:15:52 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125214297
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat doet niet echt ter zake...
Jawel helaas in deze zaak wel Sjeen!
pi_125214365
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef AQuila360 het volgende:

Welnee. Je kan iemand prima adviseren op grond van wat er in dit topic staat.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 april 2013 @ 22:17:43 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125214416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee, dat doet niet ter zake... Overigens zie ik voor dit topic ook geen lang leven beschoren. TS zal toch met de woningbouwvereniging verder moeten. Daarbij kunnen wij niet helpen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:18:37 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125214484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee. Je kan iemand prima adviseren op grond van wat er in dit topic staat.
Oke dat is wel zo

Maar als je dit leest denk je van wat erg voor hem en wat een heks die vrouw terwijl uit die eerdere naam blijkt dat hij het met iedereen altijd aan de stok heeft.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 april 2013 @ 22:20:49 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125214619
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke dat is wel zo

Maar als je dit leest denk je van wat erg voor hem en wat een heks die vrouw terwijl uit die eerdere naam bleek dat hij het met iedereen altijd aan de stok heeft.
Ik vind uit dit topic toch wel naar voren komen dat TS degene is met het probleem. Tv, tikkende verwarmingsbuizen, deuren enzo... Allemaal heel normale leefgeluiden in een flat. Buurvrouw heeft gelijk dat ze niks verkeerd doet, behalve dan misschien het laten merken aan TS hoe het is als iemand echt geluidsoverlast veroorzaakt.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:30:29 #41
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125215131
Ik krijg toch ook echt de indruk dat het TS zelf is die het probleem veroorzaakt, of in ieder geval grotendeels.

Aan normale leefgeluiden zul je toch echt moeten wennen, TS, of het wordt een hutje op de hei.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:31:52 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125215203
Het tikken van de verwarmingsbuizen al als kwade opzet zien, terwijl de kans groot is dat dat niet zo is, en de buurvrouw daar de schuld van geven is niet handig, met dat soort klachten zal men de rest van je klachten ook minder serieus nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 april 2013 @ 22:32:51 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125215252
TS heb je overigens al eens ooit iets als pluggies van Alpine ofzo overwogen om de geluiden te dempen?
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:33:44 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125215309
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik krijg toch ook echt de indruk dat het TS zelf is die het probleem veroorzaakt, of in ieder geval grotendeels.

Aan normale leefgeluiden zul je toch echt moeten wennen, TS, of het wordt een hutje op de hei.
Ook dat hutje op de hei kun je niet afdwingen door jezelf onmogelijk te maken.
Als het wel kan begin ik gelijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125215441
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Sjeen het volgende:
TS heb je overigens al eens ooit iets als pluggies van Alpine ofzo overwogen om de geluiden te dempen?
Heb ik wel eens aan gedachten naar is niet mijn ding. Maar heb er nu spijt van dat ik overhaastig de huur heb opgezegt, het is al de tweede keer, de eerste keer kon ik probleemloos annuleren, maar of ze de tweede keer kan annuleren, want ik wil hoe dan ook hier weg, dan zal er toch een derde huuropzegging komen als de tweede stopgezet kan worden.

Ik probeer eigenlijk een andere woing af te dwingen, andere krijg ik helemaal niks en particulier heb ik net gekeken, is te duur te hoge inkomenseisen en het zij allemaal flats en studios en dat zoek ik niet, bovendien wil ik bij een bepaald bos blijven wonen waar ik graag wandel.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 april 2013 @ 22:39:06 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125215578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:36 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heb ik wel eens aan gedachten naar is niet mijn ding. Maar heb er nu spijt van dat ik overhaastig de huur heb opgezegt, het is al de tweede keer, de eerste keer kon ik probleemloos annuleren, maar of ze de tweede keer kan annuleren, want ik wil hoe dan ook hier weg, dan zal er toch een derde huuropzegging komen als de tweede stopgezet kan worden.

Ik probeer eigenlijk een andere woing af te dwingen, andere krijg ik helemaal niks en particulier heb ik net gekeken, is te duur te hoge eisen en het zij allemaal flats en studios en dat zoek ik niet, bovendien wil ik bij ee bepaald bos blijven wonen wara ik graag wandel.
Je hebt het dus nog niet geprobeerd, omdat het je 'ding' niet is... Daarmee maak je het jezelf ook niet echt gemakkelijk. Ga gewoon eens een setje halen en kijk of de geluiddempende werking iets voor je doet. Zo ja, dan kijk je of je in overleg met huisarts ofzo een paar kunt laten aanmeten.
pi_125215867
Ik meen me een eerder topic van ts te herinneren waar hij het aan de stok had met 50+ huurders die vonden dat hij niet thuishoorde in een 50+ woning. En in deze vind ik het ook vrij kinderachtig van de buurvrouw dat ze extra pest herrie gaat maken om te treiteren. Maar zoals eerder aangedragen, oordopjes? want leefgeluiden moeten kunnen natuurlijk.

edit: is niet jouw ding... Ik zou het toch maar jouw ding van maken... Goede oplossing voor een probleem wat toch gedeeltelijk bij jou ligt.
pi_125215877
kan me uit een ander topic van ts herinneren dat hij wel eens als impuls een dure vloer heeft aangeschaft met veel geluiddempende werking. Mocht dus niet baten (al is zo'n vloer ook meer om je eigen geluid te dempen, maar zal wel met de impulsen te maken hebben). Dopjes oid lijkt me het overwegen wel waard, want je kan er gif op innemen dat je deze problemen blijft houden, of je nu hier blijft wonen of op een andere plek. Mensen zal je altijd om je heen hebben als je geen geld hebt voor vrijstaande huizen op rustige plekken.
pi_125216127
Bedabkt voor alle reacties en tipc, zal maandag as vargen of die opzegging stopgezet kan worden, wnat verhuizen lukt mij simpelweg niet, het is hopeloos op de huurmarkt en als ze niet akkoord gaan dan moeten ze eerlijk vertellen wat ze gaan doen als ik er niet in geslaagd ben om elders iets te vinden.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:52:40 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125216187
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef Hilzillah het volgende:
Ik meen me een eerder topic van ts te herinneren waar hij het aan de stok had met 50+ huurders die vonden dat hij niet thuishoorde in een 50+ woning. En in deze vind ik het ook vrij kinderachtig van de buurvrouw dat ze extra pest herrie gaat maken om te treiteren. Maar zoals eerder aangedragen, oordopjes? want leefgeluiden moeten kunnen natuurlijk.

edit: is niet jouw ding... Ik zou het toch maar jouw ding van maken... Goede oplossing voor een probleem wat toch gedeeltelijk bij jou ligt.
Betrof dat geen rolstoelvriendelijke woning (die niet voor het oprapen liggen) terwijl TS uitstekend ter been is?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')