SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest je quote nog opzoekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef dustbrain het volgende:
godver niemand hapt?
edit: ow eindelijk![]()
![]()
Lekker lasthittenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, ik combineer dat gewoon![]()
![]()
nja, paar glaasjes kan nog wel. Maar met ARAM is het ook gewoon leuker als je wat op hebt, hoor. Zeker als je premade skyped.quote:![]()
Jezus ik ben echt de beste Blitzu v/d wereld. Sowieso LCS-level.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Haha. Triple kill met Caitlyn op lvl1, altijd leuk. 3 minute BF sword OP <3[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Carry games hard met Rumble, als dit zo door gaat ben ik binnen no-time uit bronze.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Ik had net bijna mijn 2e Penta met Rumble achterelkaar, maar moederneukende Sion vond het nodig om hem af te pakken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef Jajong het volgende:
Haha. Triple kill met Caitlyn op lvl1, altijd leuk. 3 minute BF sword OP <3
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
wrom gvd niet 'fok pidgey club' in de TTdeel maar via DM.quote:
tevens knuffels en kusjes.
~BG de echte chickmagnet extraordinaire XxxteemoxxX speler.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
MLG420n0sc0peXXx[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
wat voor fucking map spelen jullie daarquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.twitch.tv/Danarcki
blame ff deze faggot onder thx
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Proving Grounds?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat voor fucking map spelen jullie daar![]()
Ja weet ik veel. Ik heb dat nog nooit gespeeldquote:
Is fucking gaar joh.. dodelijk saai. BGquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik heb dat nog nooit gespeeld
Cait FotM, Gayuuu Ze voelt zo clunky aan, geen soepele animaties zoals Vayne en Ez bv.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
-weg-
[ Bericht 97% gewijzigd door STING op 13-04-2013 19:20:47 ]Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Ja ik ben boos, fuck jullie.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Ik haat Caitlyn. h4h4h4h4 ik sta 400km verderop en als jullie dichterbij komen gooi ik een net in jullie gezicht. Opblazen dat wijf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Cait FotM, Gayuuu Ze voelt zo clunky aan, geen soepele animaties zoals Vayne en Ez bv.![]()
Gast, je zit lager als mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef CyberJesus het volgende:
Opkankere met dit kanker spel man, ik win alles, ik verlies 2 door fucking trollende TEEMOS in mid en ik ben terug naar bronze V.![]()
![]()
dit moet natuurlijk dan ik zijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Fucking bsquote:![]()
Win 800 op een rij, verlies er twee en gebeurd dit... Ergste is nog dat ik besef hoe goed ik ben, geen pro, maar beter dan gemiddeld.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sommige zijn echt goed gedaan trouwens. Wauw.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
nog iemand gekeken? speelde dat laatste potje wel ernstig slecht moet ik zeggen en ik waste mn flash steeds omdat ik die op de verkeerde knop hadquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef Liandri het volgende:
Test stream Baaj Arma: http://www.twitch.tv/moucestream(heb trouwens mn sum. spells op T en Y, ben ik gewend aan maar had ze dus omgekeerd heal < > flash, terwijl het flash < > heal moest zijn
)
naja ik ga nu slapen. ltrs.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
dat moet ik nog even zien hoe ik dat terug kan kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nog iemand gekeken? speelde dat laatste potje wel ernstig slecht moet ik zeggen en ik waste mn flash steeds omdat ik die op de verkeerde knop had(heb trouwens mn sum. spells op T en Y, ben ik gewend aan maar had ze dus omgekeerd heal < > flash, terwijl het flash < > heal moest zijn
)
naja ik ga nu slapen. ltrs.
gezien waneer ik Alt tab uit de game om wat anders te gaan doen
Is dit ook gelijk merkbaar op de stream voor zover mij bekend is.
Majah gewoon ff door testen komt vanzelf helemaal inorde![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:02 schreef kensei het volgende:
Waar die fuck kan je die matches terug zien, kan het echt niet vindenConscience do cost.![]()
Hoe verlies je een game terwijl JIJ 13-5-4 staat
Eerst heb je een premade bot nodig met een teemo en een twitch. Teemo gaat niet ap. Twitch attacked alleen als hij zeker weet dat hij gaat ksen.
Daarna heb je een fail jungler nodig. Ja jongens een udyr die jouw top lane gaat feeden. Omdat udyr nog nooit udyr gespeelt heeft. Dus dan heb je een fed katarina rondhuppelen.
Dan heb je nog een mid die enig sinds kan spelen, maarja al die gangs van kat helpen ook niet echt.
Ja met zo'n team verlies je dus met een score van 13-5-4 als yorick, Blitz en ashe kun je makkelijk in je upje aan en een fed katarina is ook niks maarja helaas is dit een teamgame en als de rest goed hard failed![]()
![]()
fking noob teams ook altijd wordt er zo moe vanI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
dit zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef Jajong het volgende:
Jezus ik ben echt de beste Blitzu v/d wereld. Sowieso LCS-level.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Als je 13-4 of whatever staat en je verliest komt dat omdat jij je team niet genoeg hebt geholpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Aloria het volgende:
Hoe verlies je een game terwijl JIJ 13-5-4 staat
Eerst heb je een premade bot nodig met een teemo en een twitch. Teemo gaat niet ap. Twitch attacked alleen als hij zeker weet dat hij gaat ksen.
Daarna heb je een fail jungler nodig. Ja jongens een udyr die jouw top lane gaat feeden. Omdat udyr nog nooit udyr gespeelt heeft. Dus dan heb je een fed katarina rondhuppelen.
Dan heb je nog een mid die enig sinds kan spelen, maarja al die gangs van kat helpen ook niet echt.
Ja met zo'n team verlies je dus met een score van 13-5-4 als yorick, Blitz en ashe kun je makkelijk in je upje aan en een fed katarina is ook niks maarja helaas is dit een teamgame en als de rest goed hard failed[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ligt eraan. als je top of mid keihard snowbalt en 4-5 keer een succesvolle gank bot hebt gedaan. Als jungler moet je score indd 3-x-99 zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je 13-4 of whatever staat en je verliest komt dat omdat jij je team niet genoeg hebt geholpen.We're slowly approaching inevitable death.![]()
ik wil pidgey doen wie wil ook pidgey doenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ow nice zit in een ghost game maar de 'reconnect' button is gewoon oranje. dus kan er tevergeefs op klikkenWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Bronze 5?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef CyberJesus het volgende:
Opkankere met dit kanker spel man, ik win alles, ik verlies 2 door fucking trollende TEEMOS in mid en ik ben terug naar bronze V.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
voor gebanned? ik heb fucking 20 euro aan dat account zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Heb ik ook gehad, ben er voor gebanned voor gisteren. Riot doens't fix shitWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Yup dacht dat het eenmalig was en probeerde het daarna nog een keer = werkte nog steeds niet. Toen reinstall nog een keer geprobeerd = ban for 3x afk. Sowieso is de support van Riot al jaren belachelijk slecht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
voor gebanned? ik heb fucking 20 euro aan dat account zitten.![]()
Als je niet uit bronze 5 komt bent je gewoon heel slecht. 90% van de lol community is dan beter dan jouw![]()
![]()
Ja maar ik heb niet eens een game gestart. Mijn laatste games was afgemaakt 24 uur geleden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Yup dacht dat het eenmalig was en probeerde het daarna nog een keer = werkte nog steeds niet. Toen reinstall nog een keer geprobeerd = ban for 3x afk. Sowieso is de support van Riot al jaren belachelijk slecht.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Laat me raden, je hebt al eens een warning gehad?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Yup dacht dat het eenmalig was en probeerde het daarna nog een keer = werkte nog steeds niet. Toen reinstall nog een keer geprobeerd = ban for 3x afk. Sowieso is de support van Riot al jaren belachelijk slecht.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Z'n bullshit dit, een team met 3 noobs erin is niet te carryen. Hoe wil je ooit uit Bronze 5 komen als je geen winstreak kan neerzetten door noob/trolls die oncarrybaar zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef kensei het volgende:
Als je niet uit bronze 5 komt bent je gewoon heel slecht. 90% van de lol community is dan beter dan jouw![]()
Nope, kreeg na een tijdje tijdje toen ik probeerde te reconnecten 'User Suspended' te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt al eens een warning gehad?![]()
goed dat die bans dan iedergeval niet meer via tribunal gaan, toch maar 24 uur neem ik aan ?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Afk heeft een banbot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Ame_thyst het volgende:
goed dat die bans dan iedergeval niet meer via tribunal gaan, toch maar 24 uur neem ik aan ?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Nope 3 dagen, ben 3 weken terug ooit gebanned voor 2 leaves.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Ame_thyst het volgende:
goed dat die bans dan iedergeval niet meer via tribunal gaan, toch maar 24 uur neem ik aan ?![]()
balen, maar kan ook wel begrijpen dat support lastig is bij een 'gratis' spel dat door miljoenen wordt gespeeld. Als Riot al de winst kwijt is aan support staff kan je bedrijf ook niet draaien. En gezien de verslavingsfactor komen mensen na die 3 dagen toch wel weer terug. Al een ticket gemaakt ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Nope 3 dagen, ben 3 weken terug ooit gebanned voor 2 leaves.Troll die arme gamers nou niet zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef kensei het volgende:
Als je niet uit bronze 5 komt bent je gewoon heel slecht. 90% van de lol community is dan beter dan jouw
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Pas 4xquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
balen, maar kan ook wel begrijpen dat support lastig is bij een 'gratis' spel dat door miljoenen wordt gespeeld. Als Riot al de winst kwijt is aan support staff kan je bedrijf ook niet draaien. En gezien de verslavingsfactor komen mensen na die 3 dagen toch wel weer terug. Al een ticket gemaakt ?![]()
![]()
Tja als dus iedereen er 4 maakt ... duurt het alleen maar langer, of ze denken fuck dat we reageren niet op hemAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Zou wat zijn als ieder bedrijf er zo over zou denken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Tja als dus iedereen er 4 maakt ... duurt het alleen maar langer, of ze denken fuck dat we reageren niet op hem![]()
Zo raar is het anders niet, één zou genoeg moeten zijn. Breng maar wat geduld op. Iedereen is gelijk, niet de mensen die meer tickets dan andere aanmaken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ieder bedrijf er zo over zou denken.
Al begrijp ik de frustratie
mijn oplossing was: Lol een maand niet aanrakenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hoe denk je dat er mensen in Diamond en Challenger terecht gekomen zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Z'n bullshit dit, een team met 3 noobs erin is niet te carryen. Hoe wil je ooit uit Bronze 5 komen als je geen winstreak kan neerzetten door noob/trolls die oncarrybaar zijn.![]()
Door niet in brons te beginnen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe denk je dat er mensen in Diamond en Challenger terecht gekomen zijn?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Door niet in brons te beginnen?![]()
![]()
![]()
Als je beter bent carry je jezelf omhoog, anders niet. Simpel"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
u dont fucking sayquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:59 schreef znarch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je beter bent carry je jezelf omhoog, anders niet. Simpel![]()
fuck man ik wil ranked spelen maar dan ga ik weer hier huilen en dan zegt jajong dat ik borderline heb terwijl ik alleen maar schizofrenie heb. =(
[ Bericht 38% gewijzigd door dustbrain op 13-04-2013 19:25:04 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
duoqueuen dan? misschien kunnen we et carryen was je usernamequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Stevenzenl het volgende:
kankerdebielen in ranked die afk/leaven.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Hij is wel 7 leagues lager dan jouw hequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
duoqueuen dan? misschien kunnen we et carryen was je username![]()
![]()
ow dan moet ik tegen noobs, laat maar dan. Niet weer die executed junglers en 'OMG YOU NO HELP' wanneer in eentje in teamfight springen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is wel 7 leagues lager dan jouw he
Dan ga ik liever naar de hel.
IEMAND POTJE DOEN FOK POTJE? IK HEB ROOM!We're slowly approaching inevitable death.![]()
* dan jijquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is wel 7 leagues lager dan jouw he
En nee thanks, volgende keer! Heb er voor vandaag genoeg van![]()
![]()
Ja en ik weet niet of ik je dan kan helpen. Je elo is dan zo laag dat ik zelf 30 punten of zo verlies met een losequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
* dan jij
En nee thanks, volgende keer! Heb er voor vandaag genoeg vanWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Jammer dat je altijd first en lastpick bent als je duo speelt, je hebt dan vrij weinig kans om mid/jungle of top/jungle samen te spelen.
Enige wat meestal wel lukt is samen botlane, maar daarmee kan je niet altijd even goed carryen.![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Niemand fok battles spelen? =(
Beter dan normals met randoms.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Aw dat is wel lelijk. Als ik mid kan en iemand anders top of jungle zijn we no time uit zilver.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef kensei het volgende:
Jammer dat je altijd first en lastpick bent als je duo speelt, je hebt dan vrij weinig kans om mid/jungle of top/jungle samen te spelen.
Enige wat meestal wel lukt is samen botlane, maar daarmee kan je niet altijd even goed carryen.
Misschien lukt het met een thresh support.Of leona, één van die teamfight starters.
[ Bericht 3% gewijzigd door dustbrain op 13-04-2013 20:57:30 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ja echt hè. En nog 2 kills erbij pakken ook xD. Nu AAA vs GMB. Diamond met een epic rappel om fb te voorkomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef DjNivek het volgende:
Holy shit, EG - Fnatic net. Wat een game, en wat een einde
[ Bericht 3% gewijzigd door pl4kkie op 13-04-2013 21:07:53 ]Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Vrijwel iedere rappel die hij doet is echt last second. Echt super, en het kan ook nog iedere kant opquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja echt hè. En nog 2 kills erbij pakken ook xD. Nu AAA vs GMB. Diamond met een epic rappel om fb te voorkomen![]()
![]()
Dus riot maakt eindelijk de semi-skins een lagere prijs. Ik vond die indeling altijd al tering slecht. sommige skins hebben reworked splash-effects en kosten 975 maar anderen die helemaal niks hebben ook 975?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Jonge deze spel he WTF!!!IOJ{!KLJASLKAJSDL:IJAS:LJF:SAFJK
Van Silver II 50 pt naar Silver III 50 pt.
Hoe FUCKIN IDIOOOT zijn mensen in deze community gvd zeg.. DENK één keer na, voordat je iets doet.. fuckin impulsief gedrag telkens maar weer, maar wat doen en dan "lol, why not go in?" "gg, no help team" "EIN ZWEI DREI POLIZEI" "OMULET DU FROMAGE" "dobra dobra ruska" of een portugees met "NEYMAR RONALDO BRAZIL OLE" -__-
Kk op man echt..[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
dan moet je echt een losing streak hebben van 10 games.quote:Op zondag 14 april 2013 01:35 schreef Shockiee het volgende:
Jonge deze spel he WTF!!!IOJ{!KLJASLKAJSDL:IJAS:LJF:SAFJK
Van Silver II 50 pt naar Silver III 50 pt.
Hoe FUCKIN IDIOOOT zijn mensen in deze community gvd zeg.. DENK één keer na, voordat je iets doet.. fuckin impulsief gedrag telkens maar weer, maar wat doen en dan "lol, why not go in?" "gg, no help team" "EIN ZWEI DREI POLIZEI" "OMULET DU FROMAGE" "dobra dobra ruska" of een portugees met "NEYMAR RONALDO BRAZIL OLE" -__-
Kk op man echt..We're slowly approaching inevitable death.![]()
lolquote:![]()
Als je een paar games verliest moet je eventjes stoppen met spelen. Jij lijkt me echt zo'n gastje die dan gaat tilten en alles verzaakt.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Iedereen maakt daar zoveel mistakes dat 20-0 binnen 20 minuten realistisch isquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Z'n bullshit dit, een team met 3 noobs erin is niet te carryen. Hoe wil je ooit uit Bronze 5 komen als je geen winstreak kan neerzetten door noob/trolls die oncarrybaar zijn.![]()
ja mi mang.. :/ mja net weer één gewonnequote:Op zondag 14 april 2013 02:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
lol![]()
Als je een paar games verliest moet je eventjes stoppen met spelen. Jij lijkt me echt zo'n gastje die dan gaat tilten en alles verzaakt.e
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: