Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Neuh, maar ik kleed me liever tegen de kou dan tegen de regen. En toen het -3 was hadden we bijna geen sneeuw (dus droog) en alleen maar kou. Nu word het warmer en krijgen we regen... ik bent er geen fan van!quote:
Ik heb geen motor, dus dat interreseert me nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef picodealion het volgende:
Doe mij maar regen. Met sneeuw kan ik niet op de motor.
Ik ook niet, maar het regent ook maar een paar uur per dag, een paar dagen. De kou was 24 uur, maandenlang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kleed me liever tegen de kou dan tegen de regen. En toen het -3 was hadden we bijna geen sneeuw (dus droog) en alleen maar kou. Nu word het warmer en krijgen we regen... ik bent er geen fan van!
Maar daar kun je je zo makkelijk tegen kleden en voor thuis heb je een verwarming... dus doe mij maar de kouquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het regent ook maar een paar uur per dag, een paar dagen. De kou was 24 uur, maandenlang.
Dan moet je toch echt NL verlaten...quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom zomaar binnenvallen en ben ook zo weer weg: geen idee of het hier al bekend is maar omdat hij wel eens meespeelde meld ik t toch even; De_Kardinaal is overleden...
Zie onder andere:
F&F / [SC] # 2196 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom zomaar binnenvallen en ben ook zo weer weg: geen idee of het hier al bekend is maar omdat hij wel eens meespeelde meld ik t toch even; De_Kardinaal is overleden...
Zie onder andere:
F&F / [SC] # 2196 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Tja, verwarming, daar hebben we het al...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar daar kun je je zo makkelijk tegen kleden en voor thuis heb je een verwarming... dus doe mij maar de kou
Dat is iets waar je zelf voor gekozen hebt... Ik neem aan dat als je dak zou lekken je dat wel zou laten makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, verwarming, daar hebben we het al...
(Ik stook dit jaar niet, experimentje. Pas deze week ontwaak ik uit m'n winterslaap)
Dan zou ik bij de bovenburen aanbellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is iets waar je zelf voor gekozen hebt... Ik neem aan dat als je dak zou lekken je dat wel zou laten maken
Dat snap ik, maar je zou het wel laten doen. Je doet nou de verwarming niet aan, maar zit wel droog. Dus je kiest er voor om in de kou te zitten. Zo bedoelde ik het...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan zou ik bij de bovenburen aanbellen
Maar ik maak niks, dat doet de woningbouwvereniging.
Ligt eraan welke sociale media natuurlijk... facebook vast wel. Hier denk het nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ken De_Kardinaal niet van het forum, maar wil iedereen die hem wel kent wel condoleren.
In deze tijd zullen we toch heel anders met overlijdensgevallen omgaan dan in het verleden, denk ik. Pas zat ik er nog aan te denken: zou ik het melden in social media als ik weet dat ik ongeneeslijk ziek zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |