Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Neuh, maar ik kleed me liever tegen de kou dan tegen de regen. En toen het -3 was hadden we bijna geen sneeuw (dus droog) en alleen maar kou. Nu word het warmer en krijgen we regen... ik bent er geen fan van!quote:
Ik heb geen motor, dus dat interreseert me nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef picodealion het volgende:
Doe mij maar regen. Met sneeuw kan ik niet op de motor.
Ik ook niet, maar het regent ook maar een paar uur per dag, een paar dagen. De kou was 24 uur, maandenlang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kleed me liever tegen de kou dan tegen de regen. En toen het -3 was hadden we bijna geen sneeuw (dus droog) en alleen maar kou. Nu word het warmer en krijgen we regen... ik bent er geen fan van!
Maar daar kun je je zo makkelijk tegen kleden en voor thuis heb je een verwarming... dus doe mij maar de kouquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het regent ook maar een paar uur per dag, een paar dagen. De kou was 24 uur, maandenlang.
Dan moet je toch echt NL verlaten...quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom zomaar binnenvallen en ben ook zo weer weg: geen idee of het hier al bekend is maar omdat hij wel eens meespeelde meld ik t toch even; De_Kardinaal is overleden...
Zie onder andere:
F&F / [SC] # 2196 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom zomaar binnenvallen en ben ook zo weer weg: geen idee of het hier al bekend is maar omdat hij wel eens meespeelde meld ik t toch even; De_Kardinaal is overleden...
Zie onder andere:
F&F / [SC] # 2196 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Tja, verwarming, daar hebben we het al...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar daar kun je je zo makkelijk tegen kleden en voor thuis heb je een verwarming... dus doe mij maar de kou
Dat is iets waar je zelf voor gekozen hebt... Ik neem aan dat als je dak zou lekken je dat wel zou laten makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, verwarming, daar hebben we het al...
(Ik stook dit jaar niet, experimentje. Pas deze week ontwaak ik uit m'n winterslaap)
Dan zou ik bij de bovenburen aanbellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is iets waar je zelf voor gekozen hebt... Ik neem aan dat als je dak zou lekken je dat wel zou laten maken
Dat snap ik, maar je zou het wel laten doen. Je doet nou de verwarming niet aan, maar zit wel droog. Dus je kiest er voor om in de kou te zitten. Zo bedoelde ik het...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan zou ik bij de bovenburen aanbellen
Maar ik maak niks, dat doet de woningbouwvereniging.
Ligt eraan welke sociale media natuurlijk... facebook vast wel. Hier denk het nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ken De_Kardinaal niet van het forum, maar wil iedereen die hem wel kent wel condoleren.
In deze tijd zullen we toch heel anders met overlijdensgevallen omgaan dan in het verleden, denk ik. Pas zat ik er nog aan te denken: zou ik het melden in social media als ik weet dat ik ongeneeslijk ziek zou zijn?
Ik heb naar buiten gekeken DUS geen korte broek en gewoon een trui aan vandaagquote:
tis nog steeds koud hierquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb naar buiten gekeken DUS geen korte broek en gewoon een trui aan vandaag![]()
Even op het balkon gestaan... ben blij dat ik een lange broek en trui aan heb zeg... Brr...
jij bent ook Iraanse temperaturen gewendquote:
Ik ben gewoon nederlands hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jij bent ook Iraanse temperaturen gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
suuuure.
ben je alleen maar op terroristenkamp geweest in Iran?joah, met de zomer weer straks. Vorig jaar nog op de foto geweest met ben affleckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had hem niet verwacht daar
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
joah, met de zomer weer straks. Vorig jaar nog op de foto geweest met ben affleckquote:
Dat vertelde die ja. Ben erg nieuwsgierig. Ze gingen ook langs alle toeristische plekken enzo om inspiratie op te doen. Nu ben ik niet echt een sciencefiction fan maar een van zn medewerkers (volgens mij was dat de scriptschrijver) had wel een erg overtuigend verhaal over hoe de film er uit zal gaan zienquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef DragonFodder het volgende:
ja, eh, hij is bezig met een Science Fiction film... dussss.......
Ik had verwacht dat jij op je motor zou zitten...quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef picodealion het volgende:
Dit weer is echt perfect, van mij mag het zo blijven.
Morgen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Word het vandaag al korte broeken weer?
Als ik naar buiten kijk, heb ik er geen vertrouwen inquote:
Kun je morgen zien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk, heb ik er geen vertrouwen in
Een bouwpakket van papier/kartonquote:
Altijd vervelend als het niet klopt. Daarom bestel ik weinig kleding of alleen kleding waarvan het niet erg is als het te groot is. Truien, t-shirtjes...quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:55 schreef Lemans24 het volgende:
Leuk, bestellen via internet...
Blijf ik de hele dag thuis voor dat pakketje, is de broek te wijd en zitten de schoenen niet lekker. Precies wat ik al verwacht had, eigenlijk, want zoiets pas ik normaal ook vóór ik het koop. Gelukkig kan ik het gewoon bij de winkel terugbrengen morgen.
Ik ben geen vliegtuig aan het maken...quote:
Ze waren op in de winkel, dus had weinig keus. En het werd nogal gestimuleerd om het 'gewoon even' online te bestellen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Altijd vervelend als het niet klopt. Daarom bestel ik weinig kleding of alleen kleding waarvan het niet erg is als het te groot is. Truien, t-shirtjes...
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Altijd vervelend als het niet klopt. Daarom bestel ik weinig kleding of alleen kleding waarvan het niet erg is als het te groot is. Truien, t-shirtjes...
[..]
Ik ben geen vliegtuig aan het maken...
Winkels, waar bemoeien ze zich mee...quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze waren op in de winkel, dus had weinig keus. En het werd nogal gestimuleerd om het 'gewoon even' online te bestellen.
Dat zeg ik nog niet... Iets nerderigs, laat het wel zien als het te herkennen is...quote:
Ik denk dat ik wel wat langer bezig ben, maar het word ook geen kerkquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een Sint Pieter gebouwd, negen uur mee bezig geweest. Nu staat het hier maar. Ik wil het nog niet weggooien omdat ik er zo veel tijd in gestoken heb.
Foto van de st. Pieter die je gebouwd hebt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:59 schreef wyccie het volgende:
Er waren geen andere gebouwen. En deze ziet er wel prima uit.
Ik koop juist bijna alleen online. Internet shoppenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze waren op in de winkel, dus had weinig keus. En het werd nogal gestimuleerd om het 'gewoon even' online te bestellen.
??quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een Sint Pieter gebouwd, negen uur mee bezig geweest. Nu staat het hier maar. Ik wil het nog niet weggooien omdat ik er zo veel tijd in gestoken heb.
Ik kan het terugbrengen, levert meer geld en minder risico op dan marktplaats hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik koop juist bijna alleen online. Internet shoppen
Als het niet past verkoop ik het op mp.
Is dit een spaarpotje? Die gleuf aan de voorkantquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wat langer bezig ben, maar het word ook geen kerkDat zou ik niet in me huis hoeven hebben staan
Waarom heb je daar voor gekozen?
De bedoeling is dat het dit ongeveer word...
[ afbeelding ]
Dat is de helm van de 1 van de Daft Punk DJ'squote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dit een spaarpotje? Die gleuf aan de voorkant
Ik heb vijf jaar geleden tegengestemd, nu zijn ze ons de strot doorgedrukt en maak ik er ineens gebruik van... Alleen voor outdoorartikelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
koopzondagen zijn leuk.. ik maak er alleen nooit gebruik van
Ik moet ook af en toe lunchen. Ik postte dat vanaf een bankje in Westervoort. Totaal 150km afgelegd vandaag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij op je motor zou zitten...
Als je toch 150km hebt afgelegd tussen Arnhem en Westervoort. Netjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe lunchen. Ik postte dat vanaf een bankje in Westervoort. Totaal 150km afgelegd vandaag.
Ja in de winkel terugbrengen is wel handig ja!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik kan het terugbrengen, levert meer geld en minder risico op dan marktplaats hoor
En ik kom morgen toch langs de winkel, op m'n wandeltochtje.
Pico heeft toch geen vriendin/vrouw?quote:
een strakke thaisequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pico heeft toch geen vriendin/vrouw?
I don't know.. ik dacht dat zo'n beetje iedereen hier bezet was...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pico heeft toch geen vriendin/vrouw?
haquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I don't know.. ik dacht dat zo'n beetje iedereen hier bezet was...
Ik zeg niet iedereen.. zo'n beetje iedereenquote:
Oh dat heeft hij goed voor elkaar dan.quote:
ArtistA heeft geen vriendin geloof ik, en jij ook niet, en wyccie is ook single toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg niet iedereen.. zo'n beetje iedereenIk weet dat jij niet bezet bent... FF was het
En verder zijn de meeste toch voorzien?
Dat zijn er 4 van de 15/20 die er hier (af en toe) komen? Dan zijn de meeste toch voorzienquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ArtistA heeft geen vriendin geloof ik, en jij ook niet, en wyccie is ook single toch?
Ja de meeste wel idd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 van de 15/20 die er hier (af en toe) komen? Dan zijn de meeste toch voorzien
Zo rolt hij nu.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat heeft hij goed voor elkaar dan.
wauwquote:
Nou, als ik zo kijk, snap ik niet waarom ik hier zo lang over heb gedaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
wauwik snap dat je dat niet weg gooit! Ziet er mooi uit
Ik dacht echt dat jij niet vrijgezel was...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb geen vriendin, en mijn kat durft niet achterop dus ik heb lekker alleen gereden. Geen moment verveeld.
Je hebt gezien wat ik ga maken en ik ben vandaag alleen aan het uitknippen geweest en ben daar al zo'n 4uur mee bezig geweest in totaal volgens mij (en ik ben nog niet klaar...)quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, als ik zo kijk, snap ik niet waarom ik hier zo lang over heb gedaan.
Maar het waren 36 vellen met onderdelen, en al die pilaartjes op de torens waren losse onderdelen, en alles plakte aan alles behalve waar het hoorde te plakken.
Ritueel verbrandenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik hoefde niet te knippen, het was van dat gestanste spul.
Maar ik ben een beeetje een debiel met dat soort dingen. Ik heb ook ooit een origamibol gemakt, daar heb ik ook uren over gedaan. Ook geen idee wat ik daarmee moet.
Waarom zou je er iets mee moeten? Het maken op zich is toch al leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik hoefde niet te knippen, het was van dat gestanste spul.
Maar ik ben een beeetje een debiel met dat soort dingen. Ik heb ook ooit een origamibol gemakt, daar heb ik ook uren over gedaan. Ook geen idee wat ik daarmee moet.
Relaies zijn overrated man, laat je niks wijs maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 van de 15/20 die er hier (af en toe) komen? Dan zijn de meeste toch voorzien
1, ik weet niet waar jij ziet dat ik iets zeg over dat relaties goed/slecht nodig/overbodig zijn.. enquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Relaies zijn overrated man, laat je niks wijs maken.
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:
Dan ga ik binnenkort maar afscheid nemen van mijn basiliek en bol.
Nou, alleen als je em ook echt gaat verbranden mag je er afscheid van nemen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Jij zegt toch ook dat ik de bol moet verbranden?
Ik ben niet zo van het weggooien..quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef picodealion het volgende:
Gewoon wegflikkeren. Ik vind het altijd heerlijk om dingen weg te gooien waar ik toch niks aan heb.
Geef eens een voorbeeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef picodealion het volgende:
Gewoon wegflikkeren. Ik vind het altijd heerlijk om dingen weg te gooien waar ik toch niks aan heb.
Wat is dit voor rotzooi.. heb em op 1 minuut afgezet kon niet de rest afkijken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |