zeg maar gewoon de kooiquote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, Gobal-kamer, wat het ooit was, is nu ons honk van Autobedrijf. Kunnen we vrij in en uit lopen.
Tankpasjes, daar moet je voor tekenen en zitten in de kluis. Misbruik is nog nooit geconstateerd.
Verplichten kan natuurlijk niet. Vragen wel. Raar iets dat ze je daar verplichten.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:54 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je verplicht was de woensdag erna te komen. dinsdag 30april vrij. woensdag 1 mei werken.
dat gaat voor mij niet lukken namelijk.
Ja ik moest maar vrij vragen voor die dag, want ik moest komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verplichten kan natuurlijk niet. Vragen wel. Raar iets dat ze je daar verplichten.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 05:53 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
[..]
Ja ik moest maar vrij vragen voor die dag, want ik moest komen.
Ik heb geen vrij gevraagd voor een dag dat ik niet werk
De vorige keer dat er ook zoiets was, de dag erna op komen dagen, zoals meerdere collega's, Was het echt een maandag-dag als in dat je na amper een uurtje werken al weer naar huis kon...zo 'druk'.
De zaterdag die er op volgde was het wel hartstikke druk, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn
Geweldig!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef dud0r het volgende:
Voltijdwerker hier heeft maandag een ongeluk gehad(bij het snoeien uit een boom gevallen), ligt nu in het ziekenhuis. Heb ik een kaart gehaald zodat iedereen even wat kan schrijven, word ik er op gewezen dat ik een beetje een lullige kaart had uitgezocht.
Ik had een kaart gehaald met hopelijk kom je er snel bovenop en er staat een boom met een konijn erin erop. Had ik helemaal niet door![]()
Gelukkig viel het iemand op anders had ik die kaart zo opgestuurd. Is toch een beetje lullig.
Gelukkig heb je ook nog niet bijgezet: "Hopelijk valt het allemaal mee!"quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef dud0r het volgende:
Voltijdwerker hier heeft maandag een ongeluk gehad(bij het snoeien uit een boom gevallen), ligt nu in het ziekenhuis. Heb ik een kaart gehaald zodat iedereen even wat kan schrijven, word ik er op gewezen dat ik een beetje een lullige kaart had uitgezocht.
Ik had een kaart gehaald met hopelijk kom je er snel bovenop en er staat een boom met een konijn erin erop. Had ik helemaal niet door![]()
Gelukkig viel het iemand op anders had ik die kaart zo opgestuurd. Is toch een beetje lullig.
In de mijne, met nieuw PostNL logoquote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
Bij wie zitten er dan petjes in het kledingpakket?
Voor zover ik weet heb ik als PBZ nu alle kleding die had moeten krijgen, maar daar zit geen petje bij.
Ik heb überhaupt nog niemand met een Postnl petje gezien.
Voor de zomer zou ik het namelijk wel fijn vinden. Met mijn kort geschoren haar verbrandt je kop nogal snel.
oepsquote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef dud0r het volgende:
Dat zou helemaal slecht. Maar ik weet wat voor letsel die heeft dus dat zou ik al niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:13 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook nog niet bijgezet: "Hopelijk valt het allemaal mee!"
Hmm die kun je blijkbaar kopen.. http://www.pvpostnlshop.n(...)/09-POSTNL-CAP_1.jpgquote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
Voor zover ik weet heb ik als PBZ nu alle kleding die had moeten krijgen, maar daar zit geen petje bij.
Voor de zomer zou ik het namelijk wel fijn vinden. Met mijn kort geschoren haar verbrandt je kop nogal snel.
Verzendkosten: ¤ 7.25quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hmm die kun je blijkbaar kopen.. http://www.pvpostnlshop.n(...)/09-POSTNL-CAP_1.jpg
Dat was iig degene die mijn collega had.
Dan maar gewoon mijn eigen!
Aangetekend verzenden zo'n petjequote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verzendkosten: ¤ 7.25
![]()
Mensen kinderen, zelfs ik met mijn webshop verzend het nog goedkoper tot 10kg
Het is een plastic seal in oranje kleur (troonwisseling thema) met daarin zo'n 5 folders..., maar is deze HAH wel aangekondigd?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik schrokmoet hier nog beginnen
(officiele aanlevertijd 13.00)
Zie nu bij sommige codes op de planning 4/5 folders staanmijne gelukkig niet.
Heel vreemd, staat maar bij 2 codes.. hoop niet dat het een foutje is en het er overal bij zit
heb het idee dat het die donderdag heel druk wordtquote:Op donderdag 18 april 2013 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik gok dat woensdag 1 mei niet heel rustig wordt. Je hebt namelijk alles van de dinsdag. En dat kleine beetje zut wat je normaal op woensdag hebt maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Maar ze kunnen je inderdaad niet verplichten als je niet op die dag ingedeeld bent.
Ik moet ook nog even mensen gaan regelen voor die woensdag. Nou gok ik dat de meeste hier wel kunnen maar ik weet van een aantal al dat ze niet kunnen op de woensdag.
vind die petten er niet uit zien, dat was heel vroeger beterquote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
vind die petjes er niet uitzien, dat was heel vroeger wel beterquote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
@Tc Dudorquote:Op donderdag 18 april 2013 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou helemaal slecht. Maar ik weet wat voor letsel die heeft dus dat zou ik al niet gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |