Jaa ik zag een foto met je nichtje, wat leuk! Waren jullie met zijn allen op vakantie, of een dagje weg?quote:
met z'n allen naar Zuid Frankrijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa ik zag een foto met je nichtje, wat leuk! Waren jullie met zijn allen op vakantie, of een dagje weg?
Okee, die hebben ze hier in de stad geen meer. Wel in Veldhoven vlakbij het ziekenhuis waar ik lag, maar dat is te ver reizen, zeker nu ik weer fietsenpech heb...quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat over de bouwpakketplaten van de Emte, Bos.
Hejo Sara.
Het is echt tergend ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor nu de reclame over Flexitariërs![]()
![]()
![]()
Ik ben er 1 hoor, maar waarom moet er nu aan alles een naam gegeven worden, en in dit geval wat voor 1...![]()
Iemand die minstens 1 keer per week vegetarisch eetquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
Maar wat is dan een Flexitarier? /teluiomtegoogelen
Dan is half Nederland toch al dan niet onbewust flexitariër? Wat een verzinsel weerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iemand die minstens 1 keer per week vegetarisch eet
Tja vind ik dus ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is half Nederland toch al dan niet onbewust flexitariër? Wat een verzinsel weer
Fuck wat kut voor je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:16 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Over ca een half jaar moet ik weer verhuizen![]()
![]()
![]()
De woonbegeleiding is vanwege de bezuinigingen genoodzaakt het kantoor in deze wijk te sluiten. Daarmee gaan ook de woningen en flats weg. Er wordt nu gebouwd aan een nieuw complex waar allemaal 1 persoons appartementen komen waar dan de clienten in worden gehuisvest. Ik heb dan wel alles voor mezelf en de begeleiding zit nu nog dichterbij.
Maar toch ik woon hier net![]()
![]()
Bleh bleh en nog eens bleh
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bos dat is echt ruk.
Enige pluspuntje wat ik kan bedenken is dat we je weer allemaal verhuiskaartjes kunnen sturen
Hé Bos.....zo snel,quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Tja de begeleiding kan er ook weinig aan doen. Ze zullen me echt wel goed genoeg er naar toe sturen en helpen, ze hebben zelf al ervaren wat een verhuizing met me doet..
Oh heerlijk....quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Pak het maar positief op. Het is niet anders.
Ik ben bapaos aan het maken, broertjelief is morgen jarig, ik wil een vriezerla vol maken voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |