Ik denk dat dit meer is omdat het een BBC serie is... En dat dat verder niks met VS vs Canada te maken heeft (of lees ik nou je sarcasme niet?)quote:Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef babette21 het volgende:
Zelfs als het niet letterlijk gezegd zou worden is het toch vrij duidelijk (setting, accenten... een sterk plot ipv simpel hollywood spectakel)?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! Waar te zien?quote:Op zondag 20 april 2014 10:38 schreef babette21 het volgende:
Vanaf NU, 2x01 was gisteravond op de buis
Wat jammer is, want OB is een toch een Original Netflix serie ?quote:Op zondag 20 april 2014 10:38 schreef Fierce. het volgende:
Terug? Nieuwe afleveringen vanaf wanneer? Duurt zeker nog een tijdje tot het op Netflix staat?Can't wait!
Nee, BBC Americaquote:Op zondag 20 april 2014 12:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat jammer is, want OB is een toch een Original Netflix serie ?
Binge watchingquote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef Kenju het volgende:
Tsja, ik kon het eerste seizoen gewoon helemaal door kijken.... Weet niet of ik het nu iedere week wil volgen als ik al gewend was alles in één keer door te kijken... Domme reden, maar ik denk dat iedereen die moet overstappen van kijken wanneer je maar wil naar wachten op een episode per week wel snapt wat ik bedoel. Zeker wanneer het om een serie gaat waar je vaker hebt van 'hoe kwam dit en zus en zo ook al weer zo?'
Ja, hij staat hier ook al op mijn mediaspelerquote:Op zondag 20 april 2014 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Binge watchingDacht er even net zo over, maar ik kan niet meer wachten dus eh ik ga toch maar zoeken en kijken
Ja, hij wordt blijkbaar de nieuwe love interest van Sarah! Hij zal binnenkort vast z'n opwachting maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Maanvis het volgende:
ik las ergens in een interview met michiel huisman over game of thrones dat hij ook in seizoen 2 van orphan black zou spelen. weet iemand daar meer van ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |