quote:Sarah began life in an English orphanage and was bounced between foster homes until she landed on the doorstep of Mrs. S, who adopted her and her foster brother Felix, when she was around 8. When Sarah was 14, Mrs. S uprooted them under suspicious circumstances and moved them to Canada.
Hmm. Ik nam aan dat ze in de States was opgegroeid omdat Mrs. S Sarah kreeg toen ze nog redelijk jong was en zei dat ze uit Engeland moest vluchten. Maar blijkbaar gebeurt dat pas een paar jaar later.quote:
Amerika heeft nooit een rol gehad? De hele serie speelt zich af in Amerika.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef babette21 het volgende:
Ze zijn met elkaar uit Engeland gevlucht. Amerika heeft nooit enige rol gehad, het is een Canadese serie.
Nope. Is nooit gezegd. Sterker nog, Scarborough is een stad vlakbij Toronto.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Amerika heeft nooit een rol gehad? De hele serie speelt zich af in Amerika.
Oh hmm ik lees nu dat het in Toronto afspeelt. Ik zou toch zweren dat ik heb gehoord in de eerste aflevering dat het in Amerika afspeelde. Achja. Minneapolis komt er in ieder geval in voorquote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Is nooit gezegd. Sterker nog, Scarborough is een stad vlakbij Toronto.
Dat dacht ik eerst ook. Vooral omdat er omgeroepen werd in dat treinstation dat de traan naar New York eraan kwam. Maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oh hmm ik lees nu dat het in Toronto afspeelt. Ik zou toch zweren dat ik heb gehoord in de eerste aflevering dat het in Amerika afspeelde. Achja. Minneapolis komt er in ieder geval in voor
Ik hoor het verschil niet hoor tussen een gemiddeld Amerikaans en gemiddeld Canadees accent.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef babette21 het volgende:
Zelfs als het niet letterlijk gezegd zou worden is het toch vrij duidelijk (setting, accenten... een sterk plot ipv simpel hollywood spectakel)?!
Dat gebeurd, ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:42 schreef planethugo het volgende:
wordt de serie niet gemaakt door BBC America ofzoiets
Het is iets gecompliceerder, het is een Canadese productie die door de Amerikaanse BBC is opgepikt. Vandaar ook dat het zich in Canada afspeelt en er Canadese acteurs/actrices in voorkomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:42 schreef planethugo het volgende:
wordt de serie niet gemaakt door BBC America ofzoiets
Het is nog iets gecompliceerder: BBC America is wel de opdrachtgever. Het is dus niet zo dat zij meeliften op een serie van Space.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef drexciya het volgende:
[..]
Het is iets gecompliceerder, het is een Canadese productie die door de Amerikaanse BBC is opgepikt. Vandaar ook dat het zich in Canada afspeelt en er Canadese acteurs/actrices in voorkomen.
twitter:tatianamaslany twitterde op woensdag 15-01-2014 om 18:45:48#Cloneclub, #clonesbians, thank you for your amazing support during the Globes. I felt your love with me all night!! Xx reageer retweet
Welke special?quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Breuls het volgende:
Het begint pas zaterdag. Ben je in de war met de special van afgelopen weekend of is de aflevering al gelekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |