SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik wel zeker, aangezien die vanavond wordt uitgezonden.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:11 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Hopelijk is aflevering 10 morgen al te downloaden
Ja, echt heel kna hoe ze al die characters zo verschillend, in accenten en uitstraling, kan neerzetten. Nog maar 10 maandjes, en dan kunnen we weer verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Mee eens. Het past bij haar vind ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een van de toffe dingen. Dat Helena haar eigen 'sound' heeft.
Vic the Dick!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:33 schreef Shygirl18 het volgende:
Pas begonnen met Far Cry 3 en ik zie gelijk
[ afbeelding ]
Geen idee wie dat is....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Stefan het volgende:
Cosimo is niet degene die de klonen vermoordt, het is de brotherhood, waarom zou cosimo erachterzitten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |