Vooral dat laatste moment, dat Sarah van paniek overging in een soort van uithuilenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:27 schreef Breuls het volgende:
Hoe iets spannends toch heel lief werd:
[ afbeelding ]
Ik denk het niet. Waar haal je dat eerste uit op (dat hij meer zou vermoeden)?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:32 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels lijkt het er trouwens op dat Cal ook echt wel meer weet dan ie doet vermoeden, en alleen maar Sara probeert te baiten om te vertellen hoeveel ze weet. Ik denk dat Cal Sara's monitor is.
Omdat ie nadat ze zei dat ze de Dyad corporation gescammed had hij echt keek alsof ie wist wat dat is. Hij keek toen zo van 'kut.. ze weet het'.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Waar haal je dat eerste uit op (dat hij meer zou vermoeden)?
nee hij wilde weten hoeveel zij van de operatie wist.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef babette21 het volgende:
Het is een groot bedrijf, het is niet vreemd dat hij dat kent. Ik zag zelf dan ook meer een "wow, dat is geen kattenpis" reactie. Ik denk dat hij het wilde weten zodat hij haar in de gaten kan houden, en zo keek uit bezorgdheid. Bovendien, als hij haar monitor zou zijn, dan wist hij het al dus was er geen reden om ernaar te vragen.
Of een verkrachtingsscene; dat wordt teveel gebruikt in films en series. Nu komt de relevantie van eerdere acties op het compound ook naar voren (kunstmatige inseminatie scene in vorige aflevering).quote:Op zondag 11 mei 2014 13:39 schreef babette21 het volgende:
Ben ook enigszins opgelucht dat ze (naar het lijkt) "slechts" iets bij Helena hebben weggehaald en niets iets in haar geïmplanteerd hebben.
Inderdaad, de Prolethians zijn scary as hell, terwijl Dyad van blunders aan elkaar hangt. Ik moet elke keer lachen als ik Leakie weer eens een update zie krijgen van z'n monitors, hij beseft zich maar al te goed dat hij slecht gekozen heeftquote:Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef drexciya het volgende:
De Prolethians doen het wel beter als de kwade partij dan het Dyad Institute trouwens.
Dit inderdaad! Top aflevering inderdaad, ik was echt in shock daarna.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:39 schreef babette21 het volgende:
Ben ook enigszins opgelucht dat ze (naar het lijkt) "slechts" iets bij Helena hebben weggehaald en niets iets in haar geïmplanteerd hebben.
Rachel voegt wel een wat duisterder en professioneler kant doe aan het Dyad Institute. Leekie (alias Max Headroom trouwens) heeft een merkwaardige verhouding met Rachel trouwens, het is mij niet geheel duidelijk hoe dat nu precies zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Inderdaad, de Prolethians zijn scary as hell, terwijl Dyad van blunders aan elkaar hangt. Ik moet elke keer lachen als ik Leakie weer eens een update zie krijgen van z'n monitors, hij beseft zich maar al te goed dat hij slecht gekozen heeft
Frewer heeft wel een aardig rijtje rollen op zijn naam staan. Hij stond nog het meest bij als Jim Taggart uit Eureka.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef drexciya het volgende:
[..]
Rachel voegt wel een wat duisterder en professioneler kant doe aan het Dyad Institute. Leekie (alias Max Headroom trouwens) heeft een merkwaardige verhouding met Rachel trouwens, het is mij niet geheel duidelijk hoe dat nu precies zit.
Dat was ook een leuke rol inderdaad; helaas is Eureka ook al afgelopen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Frewer heeft wel een aardig rijtje rollen op zijn naam staan. Hij stond nog het meest bij als Jim Taggart uit Eureka.
Waarom eigenlijk? Voor Helena zelf juist minder fijn denk ik. Dan had ze er nog een soort van controle over, nu gebeurt er van alles buiten haar om.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:39 schreef babette21 het volgende:
Kan me vergissen, maar die indrúk kreeg ik in ieder geval echt tótaal nietquote:Op zondag 11 mei 2014 14:32 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels lijkt het er trouwens op dat Cal ook echt wel meer weet dan ie doet vermoeden, en alleen maar Sara probeert te baiten om te vertellen hoeveel ze weet. Ik denk dat Cal Sara's monitor is.
mja als je die scene nogmaals bekijkt waarin sarah vertelt dat ze dyad gescammed heeft hoe ie dan kijkt echt zo van 'kut ze weet het...'quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar die indrúk kreeg ik in ieder geval echt tótaal niet
Omdat ik het erger zou vinden als ik door god mag weten wie/wat bezwangerd zou worden dan als men iets van mij gebruikt om iets nieuws te creëren waar ik verder toch geen weet van heb.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Voor Helena zelf juist minder fijn denk ik. Dan had ze er nog een soort van controle over, nu gebeurt er van alles buiten haar om.
Wat hebben we nu eigenlijk precies moeten zien? Het begin van een nieuwe kloon of wat?
Ik was trouwens erg onder de indruk van het acteerwerk van "Sarah" in die "douche-scène". De angst/paniek/wanhoop (en het vervolgens loslaten van die emoties) kwam echt heel echt op mij over
Ah...quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Omdat ik het erger zou vinden als ik door god mag weten wie/wat bezwangerd zou worden dan als men iets van mij gebruikt om iets nieuws te creëren waar ik verder toch geen weet van heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |