Dat doet ze ook niet! Gisteren haalde facebook deze quote nog aan:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tatiana Maslany hoeft ook niet te klagen denk ik.
quote:“Working on the show, I have a different love interest for each character, and it’s amazing. I don’t think there’s one person I haven’t made out with on the set,” Tatiana jested. “That’s why I took the job.”
Ik zag het ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet! Gisteren haalde facebook deze quote nog aan:
[..]
Goeie aflevering weer inderdaad. Ik realiseerde me na de aflevering ook opeens dat ik weer een week moet wachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:39 schreef golfer het volgende:
Was wel weer een heftige aflevering met de plotselinge komst van de vader van Kira en die lokale politie-agent.
Idem. Eerst in GoT nu hierquote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha, wist niet dat Michiel Huisman mee ging spelen. Doet ie goed zeg!
quote:
Vind je? Ik vind het juist erg goed dat ze niet altijd zo intiem zijn, omdat ze zich allebei bewust zijn van het feit dat ze elkaar niet helemaal kunnen vertrouwen en elkaars ultieme motieven niet altijd weten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:35 schreef Maanvis het volgende:
leuke aflevering. ook tof dat sarah gewoon langs de weg zeikt in beeld. is een beetje character building voor haar. daario had makkelijk het schot kunnen nemen op de """"""FBI agent"""""" op een gegeven moment maar deed het niet. verder vind ik dat cophine intiemer met elkaar moeten zijn om hun relatie geloofwaardig te houden. mijn gaydar gaat iig niet zo af als bij dat meiske (Lisa, die Rachel ontmoet) uit house of cards
Ik denk dat weinig mannelijke kijkers daar bezwaar tegen zuiden hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:35 schreef Maanvis het volgende:
leuke aflevering. ook tof dat sarah gewoon langs de weg zeikt in beeld. is een beetje character building voor haar. daario had makkelijk het schot kunnen nemen op de """"""FBI agent"""""" op een gegeven moment maar deed het niet. verder vind ik dat cophine intiemer met elkaar moeten zijn om hun relatie geloofwaardig te houden. mijn gaydar gaat iig niet zo af als bij dat meiske (Lisa, die Rachel ontmoet) uit house of cards
3 dagen geleden had ik nog nooit van deze serie gehoord en nu ben ik helemaal bijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:46 schreef Friday12 het volgende:
Net deze serie ontdekt en het was wel leuk om te kijken
Had ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:20 schreef Timm-E het volgende:
[..]
3 dagen geleden had ik nog nooit van deze serie gehoord en nu ben ik helemaal bij
Ja maar als je in het dagelijks leven BFF's ziet die intiemer met elkaar omgaan dan speelt cosima dat toch slecht. of ze is frigide.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:42 schreef Muisraket het volgende:
Vind je? Ik vind het juist erg goed dat ze niet altijd zo intiem zijn, omdat ze zich allebei bewust zijn van het feit dat ze elkaar niet helemaal kunnen vertrouwen en elkaars ultieme motieven niet altijd weten.
Ze vertrouwt Delphine gewoon voor geen meter. Daarom is ze nogal terughoudend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja maar als je in het dagelijks leven BFF's ziet die intiemer met elkaar omgaan dan speelt cosima dat toch slecht. of ze is frigide.
ja dan moet ze een andere vriendin zoeken en niet met deze carpet crawlen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ze vertrouwt Delphine gewoon voor geen meter. Daarom is ze nogal terughoudend.
Ja dat doe je ook even 1-2-3. Vooral als zij essentieel is om te zorgen dat ze een kans heeft op overleven. En idd, zoals al gezegd is: ze doen koel omdat ze elkaar niet helemaal kunnen vertrouwen, BFFs vertrouwen elkaar wel. Dus dat is helemaal niet slecht geacteerd of frigide gedrag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dan moet ze een andere vriendin zoeken en niet met deze carpet crawlen.
Maar waar vind je zo snel weer zo'n mooie Franse dame :/quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dan moet ze een andere vriendin zoeken en niet met deze carpet crawlen.
Orphan black is een geweldig iets om naar uit te kijken nu game of thrones een beetje in een dip zit qua afleveringenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Breuls het volgende:
Interview met Michiel Huisman. Orphan Black komt onderaan pas aan bod, maar het leek me leuker het hier te posten dan in het "DAT GEBEURDE IN HET BOEK ANDERS"-topic.
Ze komen op het scherm niet verliefd over. Dephine wel op cosima maar cosima niet op delphine iigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat doe je ook even 1-2-3. Vooral als zij essentieel is om te zorgen dat ze een kans heeft op overleven. En idd, zoals al gezegd is: ze doen koel omdat ze elkaar niet helemaal kunnen vertrouwen, BFFs vertrouwen elkaar wel. Dus dat is helemaal niet slecht geacteerd of frigide gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |