Geen idee, want eerst stond er dat ze die kloons 'abominations' vonden, maar nu lijkt het alsof die man die begon over die spiegeling het juist super interessant vindt...quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef babette21 het volgende:
Dat ze willen experimenteren met Helena (& bevruchting) was vrij duidelijk, toch? Vraag is meer: wie zijn die lui en wat willen ze?
Ik heb ook nog steeds niet helder wat nou precies de rol van Rachel is, en wie daar nou precies voor wie werkt, maar ik ben te lui om het allemaal uit te zoeken
Ja precies, maar hoe hij dan precies tegenover de kloons staat, vind ik dus onduidelijk... Schijnbaar wil hij ze niet doden (in tegenstelling tot bijv. Tomas), maar wel gebruiken als labratten om experimenten mee te doen? Of iets anders? Ze zullen in ieder geval niet erg veilig bij hem zijn...quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef babette21 het volgende:
Dacht dat ik 'm iets over MIT hoorde zeggen dus mag aannemen dat de wetenschap hem boeit...
Hij gaf aan dat hij aan MIT had gestudeerd en in tegenstelling tot Tomas de schepping van god door de ogen van de wetenschap bekeek. Daar waar mensen als Tomas afwijkingen beschouwen als demonen oid ziet hij dergelijke zaken meer als 'wonderen van god'.quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef babette21 het volgende:
Dacht dat ik 'm iets over MIT hoorde zeggen dus mag aannemen dat de wetenschap hem boeit...
Wat niet perse slecht hoeft te zijn, het kan juist daardoor zijn dat ze destijds op tijd heeft kunnen ingrijpen door Sarah veilig te stellen..?quote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef golfer het volgende:
Mrs. S. wist dus wel degelijk van project LEDA.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat niet perse slecht hoeft te zijn, het kan juist daardoor zijn dat ze destijds op tijd heeft kunnen ingrijpen door Sarah veilig te stellen..?
Mrs S liegt duidelijk de helft bij elkaar maar ik neig er toch echt naar haar te geloven als ze zegt dat ze alles voor Sarah en Kira doet.
aan het eind van dit interview zit een stukje met rachel dat daarover gaat.. is wel een spoiler denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef Muisraket het volgende:
En wat Rachel betreft: dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Ze is sowieso meer van de zakenkant dan van de biologie, maar of ze bijvoorbeeld boven of onder Leekie staat, durf ik niet te zeggen. Volgens mij wordt dit ook een beetje in het duister gehouden tot nu toe, maar schijnbaar krijgen we in aflevering 4 wat backstory over haar.
Ja, ze noemen haar The Real Cosima.quote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
leuk dat die science consultant ook cosima heet!
Ik kan niet kiezen. Ik vind zowel Sarah, Cosima als Allison wel leuk. Die laatste vooral vanwege de komische noot, die eerste twee vind ik gewoon wel leuke persoonlijkheden.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Maanvis het volgende:
ik las ergens in een interview met michiel huisman over game of thrones dat hij ook in seizoen 2 van orphan black zou spelen. weet iemand daar meer van ?
Daar is-ie, aan het einde van de trailer:quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, hij wordt blijkbaar de nieuwe love interest van Sarah! Hij zal binnenkort vast z'n opwachting maken.
Ik las vandaag dat ze ook al door sommige fans 'Zombie Shakira' genoemd wordt..quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Helena lijkt op de Shakira persiflage van The Key of Awesome![]()
Tatiana Maslany hoeft ook niet te klagen denk ik.quote:
Toch ziet hij er hier uit alsof ie dirty plannen heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |