quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef doo. het volgende:
Get money Atta, no mercy. Euro's before bro's etc. etc. M.O.B.
Van mijn niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is dit van voor jullie tijd?
Maar wel episch. Heb een oudere broer waardoor ik bekend raakte met die muziek (en meer).quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:33 schreef Bajskorv het volgende:
Zit net even terug te bladeren, maar Enter the Wu is gewoon alweer 20 jaar oud.
Fok mij, ik word echt oud.
Bij mij begon bijna alles bij de Wu, was toen 13.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar wel episch. Heb een oudere broer waardoor ik bekend raakte met die muziek (en meer).
Ik was wat jonger maar cd's uit die periode heb ik nog steeds.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bij mij begon bijna alles bij de Wu, was toen 13.
Nee, een Asics valt in EU kleiner dan Nike. Zou dus goed moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ben aan het twijfelen of de AM1 Yeezy wel past.. Ik heb ze in meet 42 genomen en GL III´s vallen bij mij 41.5, Had ik de AM1 toch 41.5 moeten nemenHet was beter geweest om een paartje te passen bij de footlocker of iets dergelijks, maar ik hou niet echt van passen en vervolgens niet kopen... Iemand advies?
![]()
Heel leuk concert van bijgewoond wat jaren geleden. Na de show nog uitgebreid plaatjes draaien. Gezellige bende.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef Bajskorv het volgende:
De La Soul![]()
Nog steeds de coolste dudes in de industrie.
succes met een 41.5, die bestaat niet eens. AM1 vallen klein, vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ben aan het twijfelen of de AM1 Yeezy wel past.. Ik heb ze in meet 42 genomen en GL III´s vallen bij mij 41.5, Had ik de AM1 toch 41.5 moeten nemenHet was beter geweest om een paartje te passen bij de footlocker of iets dergelijks, maar ik hou niet echt van passen en vervolgens niet kopen... Iemand advies?
![]()
Kun je er geen screenshots van maken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee welke sneakers Jan Kooijman gister in Take me out aan had?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c82fa034-6c22-3a49-801e-25de77a40aba
Op een of andere manier krijg ik dat beeld niet scherp hier met mijn internetverbinding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kun je er geen screenshots van maken?
Dan mag Del the funky homosapien ook niet ontbreken en zijn latere hip hopera (met Dan the automator en kid koala) Deltron 3030.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:09 schreef Bajskorv het volgende:
Deze bois mogen ook mee doen.
[ afbeelding ]
Lijkt me dat er weinig nieuwe interessante dingen nu liggen. Mocht je nog ergens anders langsgaan, hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Bajskorv het volgende:
Zo even de kater wegspoelen met een rondje Footpatrol / Size? / Hideout.
Oh ja, loop ik ook wel ff langs, maar waar wil je nu dat ik naar kijk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lijkt me dat er weinig nieuwe interessante dingen nu liggen. Mocht je nog ergens anders langsgaan, hoor ik het wel.
Ik gebruik photobucket voor het uploaden van foto's.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:08 schreef artelligence het volgende:
Oh lekker! Enter the Wu was ook mijn eerste cdcash rules everything around me c.r.e.a.m.! Weliswaar later gekocht, want ben van '84 en toen ik 8 was ging ik in de kinderdisco hard op Haddaway, Inner Circle etc. Maar goed.. Guru, the Pharcyde, KRS One en ga zo maar door is aangenaam en goed voor het gehoor. Dit itt tot de inhoudsloze bagger van tegenwoordig.
Maar ontopic en direct een vraag: Weliswaar wel eens voorbij gekomen, maar via mobiel ff makkelijk en snel wivah's posten. Hoe?
Die florals zou ik wel willen, maar is geen must.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef artelligence het volgende:
Bij deze, de niet zo populaire Koston Heritage Infrared. Vriend van me rockt nu de Janoski flower digi-camo. Toch wel heel vet.
[ afbeelding ]
Die zool van die eerste lijkt echt huge in vergelijking met andere air max, echt vreemd. Ligt dat aan de foto of ben ik gek aan het worden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
Mislukte trip. Footpatrol was wel weer ok, hebben altijd wel leuke dingen. Die groene/zwarte en rose/zwarte Inneva's lagen er, fokking gaar.
Beste was nog deze, leer is echt nice.
[ afbeelding ]
Toen ging het gieten van de regen en had ik niks bij me, dus heb ik de Hideout maar overgeslagen en ben ik bij Size? gaan schuilen.
Die Nike "Home Turf" Paris AM is echt nice, die zou ik nog wel eens op kunnen pikken.
[ afbeelding ]
Die Milan lag er ook gewoon in alle maten, I don't get the hype. Geen mooie schoen, imho.
Nee, ligt aan de CW. Dat wit tegen het zwart maakt het groter dan het is. In de hand was het net zo, dus daarom ook geen cop. Maar hij is niet lelijk, denk dat ie aan de voet een betere "balans" krijgt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die zool van die eerste lijkt echt huge in vergelijking met andere air max, echt vreemd. Ligt dat aan de foto of ben ik gek aan het worden?
Die eerste zwarte toch niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:28 schreef Bajskorv het volgende:
Eerste serie Inneva wordt morgen weer gedropped bij Nike 1948....
quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:53 schreef Bajskorv het volgende:
Jawel...
http://www.1948london.com/three-degrees-of-natural-motion/
ook in Milaan. Eerste drop was misschien iets té gelimiteerd. Maar goed, ik ben nog blij met mijn paartje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:53 schreef Bajskorv het volgende:
Jawel...
http://www.1948london.com/three-degrees-of-natural-motion/
quote:Last year there was a clear winner as far as the best inline Asics Gel Lyte III was concerned-the incredible black/caviar pair. Which release will take that crown in 2013? Early favorites include the “Print Pack” entry and this, a clean icy blue look that features a camo treatment for the insole. Continue reading to see a decent set of angles on this crispy Asics Gel Lyte III colorway and let us know in the comments if it’s one of the better ones you’ve seen on tap for 2013. If so, you should know that you can pre-order the October pair now from Inflammable.
Samen met de inneva wil ik die asics absoluut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ook in Milaan. Eerste drop was misschien iets té gelimiteerd. Maar goed, ik ben nog blij met mijn paartje.
Asics Gel Lyte III – Grey – Light Blue – Black
[..]
[ afbeelding ]
Sneaker News
Maar pre-order neer gezet, je weet nooit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ook in Milaan. Eerste drop was misschien iets té gelimiteerd. Maar goed, ik ben nog blij met mijn paartje.
Asics Gel Lyte III – Grey – Light Blue – Black
[..]
[ afbeelding ]
Sneaker News
Dat is toch de normale gang van zaken doen? Een vraagprijs is vaak hoger. daarom zet je producten ook hoger op MP, en mail je als ze ergens anders goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef TN-FR het volgende:
Beetje vage vent die thongkamma. Ging mij mailen over een paartje roshe run die ik op mp had staan dat ze voor 15 euro goedkoper waren op een bepaalde site, terwijl ze gewoon uitverkocht waren overal. Keek ik later bij zijn ads en zag allemaal overpriced shit zoals die sb roller derby die hij goedkoop had ingeslagen en meteen op mp had gezet en ook nog roshe run volt voor 150 euro
/coolstorybro
Je gaat toch geen andere verkopers mailen dat het product dat zij aanbieden elders goedkoper is, terwijl je er zelf geen baat bij hebt? Ik had gewoon zoiets van wtf gast, kijk naar jouw ridicule prijzenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dat is toch de normale gang van zaken doen? Een vraagprijs is vaak hoger. daarom zet je producten ook hoger op MP, en mail je als ze ergens anders goedkoper zijn.
Ik zou hetzelfde doen.
Niemand?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee welke sneakers Jan Kooijman gister in Take me out aan had?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c82fa034-6c22-3a49-801e-25de77a40aba
Ik kon niet uit je post halen dat hij geen interesse had, my bad. In dat geval is het op z'n minst wel opmerkelijk ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Je gaat toch geen andere verkopers mailen dat het product dat zij aanbieden elders goedkoper is, terwijl je er zelf geen baat bij hebt? Ik had gewoon zoiets van wtf gast, kijk naar jouw ridicule prijzen
scuzi, als extraatje een snelle wivahquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:58 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik kon niet uit je post halen dat hij geen interesse had, my bad. In dat geval is het op z'n minst wel opmerkelijk ja.
Zadels jatten zie je vaker in Londen, focking irritant. Waren twee zadels, allebei nog duur ook...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:27 schreef doo. het volgende:
Haha zadels jatten dafuq.
Gisteren binnengekomen cyber roshes door een trade met thongkamma. Had ze al maar waren half maatje te groot eigenlijk. Nu wel de goede maat. Zijn wel sweet maar blijf nog steeds wachten totdat eindelijk m'n rode roshes geleverd worden die zijn ultimate fap namelijk
Toch niet van Brooks?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zadels jatten zie je vaker in Londen, focking irritant. Waren twee zadels, allebei nog duur ook...
Lepper, ik ga voor Hollandse goederen! Maar ongeveer net zo duurquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zadels jatten zie je vaker in Londen, focking irritant. Waren twee zadels, allebei nog duur ook...
Nu nog een slot voor je zadel dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lepper, ik ga voor Hollandse goederen! Maar ongeveer net zo duur
In Nederland ook gewoon. Laatst 2x in 2 weken. Bij mij waren het echt basic zadels. Vraag me wel af waar die zwarte markt voor fietszadels is overigens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zie het hier in Rotterdam en Barendrecht ook wel eens, maar zeker niet vaak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
In Nederland ook gewoon. Laatst 2x in 2 weken. Bij mij waren het echt basic zadels. Vraag me wel af waar die zwarte markt voor fietszadels is overigens.
Ik heb altijd wel een oud barrel ergens staan. In Londen ook nog wel een redelijk aardige fiets, en natuurlijk racefietsjequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb niet eens een fietsthug life in de hood hier
Biggie achtige trui G. Dope.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:08 schreef Atta-boy het volgende:
Die vind ik ook tof maar zou ze niet voor retail kopen denk ik.
Gewoon een Carlo colucci trui erbij, of ben ik nu te oud dat ik dat noem?quote:
http://www.sneakerbaas.nl/air-max-1-6318.html whatever hoe ze heten, hier worden ze AM1 'Yeezy' genoemd. En er was wel maat 41.5 aanwezig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
succes met een 41.5, die bestaat niet eens. AM1 vallen klein, vind ik persoonlijk.
En het is geen AM1 Yeezy.
Jammer van die 200$ retailquote:Staple x PUMA Suede “Pigeon”
1 day ago / Style / 2417 Views
jeff staple and PUMA have just released the details on their upcoming project, the “Puma Pigeon Suede.” The sneaker features the Staple Design signature New York City “Pigeon” on the heel and dons a tonal grey suede throughout with subtle orange accents. The upper features the same tonal grey used throughout the sneaker as well as “PUMA Pigeon” lettering embossed. Exclusively handcrafted in Japan under Puma’s “Made in Japan” campaign, the sneaker will only be made in a quantity of 500 pairs worldwide. The sneaker is slated to release on April 17, 2013 in-store only at Reed Space in New York City. A worldwide release is scheduled for May 3, 2013. The Staple x Puma Suede “Pigeon” will retail for $200 USD.
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=41170quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef Thongkamma het volgende:
weet iemand waar ze de Navy Solarsoft Moccasin hebben of krijgen? en hoe vallen ze?? Zag dat ze op de site van PSS al out of stock zijn en zie ze verder nergens staan...
Lagen nog bij daily rush van de week.quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef Thongkamma het volgende:
weet iemand waar ze de Navy Solarsoft Moccasin hebben of krijgen? en hoe vallen ze?? Zag dat ze op de site van PSS al out of stock zijn en zie ze verder nergens staan...
Dit. Had ze ook nog even gepast bij Premium maar vielen me echt tegen irl,quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Lagen nog bij daily rush van de week.
Ik vond ze irl een beetje tegenvallen, ga ze niet meer halen.
C'est impossible! Nike maakt geen 41,5.quote:Op zondag 14 april 2013 11:02 schreef mrPunjabi_ het volgende:
[..]
http://www.sneakerbaas.nl/air-max-1-6318.html whatever hoe ze heten, hier worden ze AM1 'Yeezy' genoemd. En er was wel maat 41.5 aanwezig.
Slecht plaatje maar zou een Supra Skytop kunnen zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:24 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
Foutje van de site of my mistake.quote:Op maandag 15 april 2013 11:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
C'est impossible! Nike maakt geen 41,5.
I like ur jeansquote:Op maandag 15 april 2013 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
(recycle) wivah:
[ link | afbeelding ]
Fullbody wivah omdat ik een nieuwe neighborhood tee gevonden heb
[ link | afbeelding ]
So hot, no homo.quote:Op maandag 15 april 2013 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
(recycle) wivah:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, je hoeft echt enkel een email adres in te voeren om de pre-order te doen. Geen cash, etc.quote:Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef Nezhi het volgende:
Oh, wist dat niet. Wel geld teruggekregen oid?
Vind ze wel gaaf maar wil nu niet zoveel uitgeven aan schoenen.
Dat heb ik dus ook gedaan. 31, waar ik normaal 32 heb.quote:Op maandag 15 april 2013 13:16 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks allemaal![]()
Heb m'n ps denk ik maar 1 gedownsized zodat ie niet legging strak is en in m'n waist een beetje baggy.
@bajs goude klok van m'n opa voor die xl swag
Zijn de Flyknit Chukka's van Nike.com nog doorgevoerd? Dacht te herinneren dat er storing was.quote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Bajskorv het volgende:
Voor wat het waard is natuurlijk... Inflammable pre-orders zijn altijd wat vaag, je krijgt weinig bevestiging en vaak krijgen ze het niet eens binnen. Nooit meer iets gehoord over mijn pre-orders voor de zwarte flyknit chukka's bijvoorbeeld...
Toevallig net gechecked, staat dat ze 18 april verzonden worden...quote:Op maandag 15 april 2013 15:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Zijn de Flyknit Chukka's van Nike.com nog doorgevoerd? Dacht te herinneren dat er storing was.
Luckyquote:Op maandag 15 april 2013 15:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Toevallig net gechecked, staat dat ze 18 april verzonden worden...
Dat is waar, zou wel mooi zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 15:53 schreef Bajskorv het volgende:
We zullen zien, ik geloof het pas als ze op kantoor liggen.
Ik kan je order wel checken if you wantquote:Op maandag 15 april 2013 15:53 schreef Bajskorv het volgende:
We zullen zien, ik geloof het pas als ze op kantoor liggen.
Vind de campus wel dope, maar then again.. Ik vind een simpele zwarte non collab ook dope dus absoluut geen must.quote:
Dacht dat die vorig weekend al gereleased waren, tegelijk met de htm flyknits.quote:Op maandag 15 april 2013 16:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is waar, zou wel mooi zijn natuurlijk.
Zag dat de bape x undefeated adidas modellen dit weekend komen. Ik ga de campus toch skippen. Ben tevreden met wat ik nu heb en draag de laatste tijd voornamelijk m'n flyknits en asics.
Vind ze zeker wel tof, maar niet een paar waar ik eBay steeds voor ga afstruinen. Dat zou ik wel doen voor een paar zwarte inneva.quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Bajskorv het volgende:
Geboden op DS paartje Saucony x Bodega's. Heb al een paar die ik draag, maar zijn een van mijn lievelings paartjes. Nog geen Grey Devil, helaas.
[ afbeelding ]
Jij wou toch ook die met dat zwart en oranje? Hanon collabo ofzoiets dacht ik.quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Bajskorv het volgende:
Geboden op DS paartje Saucony x Bodega's. Heb al een paar die ik draag, maar zijn een van mijn lievelings paartjes. Nog geen Grey Devil, helaas.
[ afbeelding ]
Die vielen irl een beetje tegen qua materiaalgebruik vond ik zelf.quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jij wou toch ook die met dat zwart en oranje? Hanon collabo ofzoiets dacht ik.
Die lagen nog bij woei vandaag in een redelijk grote maat. Ook nog deconstruct dunks voor ¤90 bij daily rush.
Nee, die heb ik bij release gewoon kunnen krijgen. Materiaal is zeker minder dan de bodega/solebox collabs, maar zeker niet slecht.quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jij wou toch ook die met dat zwart en oranje? Hanon collabo ofzoiets dacht ik.
Die lagen nog bij woei vandaag in een redelijk grote maat. Ook nog deconstruct dunks voor ¤90 bij daily rush.
Maar wel op marktplaats kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 18:11 schreef don-diablo het volgende:
Curse you marktplaats.. Nu zie ik een paar slam jam gl3 met als vraagprijs 200 in mijn maat, maar ik wil even niks kopen.
Ik dacht ik kijk even wat het aanbod van asics is en zag ze erbij staan in mijn maat.quote:Op maandag 15 april 2013 18:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar wel op marktplaats kijken
Ik moet zeggen dat ik ook erg fan ben van busenitz. Je voet is er erg goed in ingepakt. Mijn vriendin vind op dit moment m'n flyknits het tofst hahah.quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef One_conundrum het volgende:
haha.
Zal ook es kijken. Wil wel een GL paartje eigenlijk, al zegt mijn vriendin dat ik beter nog wat busenitz kan kopen.
edit szszsz
quote:Op maandag 15 april 2013 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
Nooit, nooit, nooit naar je chick luisteren qua sneakers.
Sorry, is gewoon waar. Net zoals jij je nooit door je kerel iets moet laten aansmeren...quote:
Laten aansmeren of naar iemand luisteren vind ik wel wat anders hoorquote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry, is gewoon waar. Net zoals jij je nooit door je kerel iets moet laten aansmeren...
Ik kan mn vriend sowieso niks aansmeren want mijn mening op kledinggebied interesseert hem geen mallemoerquote:
Nee? Wat vind zij mooi dan wat jij niks vind?quote:Op maandag 15 april 2013 18:47 schreef Bajskorv het volgende:
Ik luister wel naar mijn chick qua kleding, zij is behoorlijk "stylish". Maar qua sneakers heb ik er niks aan.
Zij heeft liever "nette sneakers". Daarmee bedoeld ze sneakers van Tod's ofzo, of Bally:quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee? Wat vind zij mooi dan wat jij niks vind?
OMG nee dat vind ik meer voor ouwe lullen indd...quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zij heeft liever "nette sneakers". Daarmee bedoeld ze sneakers van Tod's ofzo, of Bally:
[ afbeelding ]
Om heel eerlijk te zijn is ze daar over tijd in verbeterd. Nu we 5 jaar bij elkaar zijn, vindt ze ook steeds meer van mijn collectie echt mooi. Mijn rode flyknit chukka's werden bij haar in NY bezorgd en vond ze helemaal geweldig.
Mijn vriendin vind de meeste schoenen die ik heb wel tof eig. Ze vind m'n allegra één van de mindere maar de nieuwe blauwe asics gl3 daarentegen wel erg tof qua retro runners. Zij heeft op dit moment alleen 1 paar blazers aan sneakers. Ze zou wel een paar lunarglide of lunar flyknit willen voor sporten maar dat is geen must nog.quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zij heeft liever "nette sneakers". Daarmee bedoeld ze sneakers van Tod's ofzo, of Bally:
[ afbeelding ]
Om heel eerlijk te zijn is ze daar over tijd in verbeterd. Nu we 5 jaar bij elkaar zijn, vindt ze ook steeds meer van mijn collectie echt mooi. Mijn rode flyknit chukka's werden bij haar in NY bezorgd en vond ze helemaal geweldig.
Boven retail zou ik die zeker niet kopen, kan je beter je geld bewaren voor doe grijze met blauwe camo imo. Stuk betere release en scheelt je geld.quote:Op maandag 15 april 2013 18:11 schreef don-diablo het volgende:
Curse you marktplaats.. Nu zie ik een paar slam jam gl3 met als vraagprijs 200 in mijn maat, maar ik wil even niks kopen.
Toen mijn chick zoiets voorstelde werd ik oprecht boosquote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
(recycle) wivah:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice deze! Vandaag nog in m'n handen gehouden en met pijn in m'n hart weer terug gezet.quote:Op maandag 15 april 2013 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Converse Jack Purcell Floral
Ik zou er niet meer dan 170 voor geven ongeveer, maar ik moet ze hoe dan ook en skippen van mezelf. Zag de zwart/mint gel saga nu bij SNS liggen en die laat ik ook maar langs me heen gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 19:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Boven retail zou ik die zeker niet kopen, kan je beter je geld bewaren voor doe grijze met blauwe camo imo. Stuk betere release en scheelt je geld.
Ik voed m'n chick op qua sneakers. Ze heeft er nooit veel voor over dus soms geef ik haar wat.
1 keer jordan 5's gekocht, een paar vans, patta x pro keds en nog iets volgens mij.
10,5 dacht ik. Bajs leeft op grote voetquote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
bajs, heb je geen US8-8.5? Dude op LB heeft een stuk of 5 Lunar HTM's te koop staan
Was je bij SNS in Stockholm? Of online?quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer dan 170 voor geven ongeveer, maar ik moet ze hoe dan ook en skippen van mezelf. Zag de zwart/mint gel saga nu bij SNS liggen en die laat ik ook maar langs me heen gaan.
US 11, alleen in Saucony kan ik kleiner hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
10,5 dacht ik. Bajs leeft op grote voet
Deze afgelopen week voor mijn moeder opgepikt in de andere CW. Komt ook een paartje free 5 haar kant op. Ik heb geen chick om op te voeden qua sneakers dus beperk me momenteel tot familieledenquote:Op maandag 15 april 2013 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Converse Jack Purcell Floral
Schone patta'squote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef Cpt. het volgende:
Treinwivah inclusief swag sokken
[ afbeelding ]
Ben je in de states koop je dat...quote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Meegenomen uit de states
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je de florals nog op de kop weten te tikken? Zag dat Sparky ze binnen had gekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben je in de states koop je dat...
Als hij er blij mee is joh, laat hem lekker gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben je in de states koop je dat...
Zwolle de tering das wel een beetje verquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je de florals nog op de kop weten te tikken? Zag dat Sparky ze binnen had gekregen.
Op werk maar even kijken dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:00 schreef SHOOOTO het volgende:
morgen online bij skatestore, US5-12
[ afbeelding ]
Word bestellen. Hopen dat he lukt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ga je ze bestellen of in een winkel oppikken?
Ik ga ook even kijken morgen als ik er de tijd even voor kan vrijmaken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Word bestellen. Hopen dat he lukt.
floral, so hot right now.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
Had niet verwacht dat die florals zo gruwelijk snel zouden gaan btw. Dingen zijn hyped as fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopieer plak voor die likes yoquote:Op woensdag 17 april 2013 00:05 schreef vault_tec het volgende:
Atta die 10000 hashtags gebruikt. Voor de rest alle niet foto gerelateerde dingen kloppen wel voor mij.
Vooral alleen op internet met mensen over hebben is mooi.quote:
Ik zat er nog over na te denken, maar zie er toch van af. Zal nu ook wel uitverkocht zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef vault_tec het volgende:
Niet gelukt om een 7 te fiksen in die florals. Mocht iemand nog een us7 tegen komen dan hoor ik het graag.
Ik had m'n 11 al in de winkelwagen, wil afrekenen met paypal en zie dat ie verkocht is... damn! Ow, 1e post... hallo iedereen! :-) *zwaait*quote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef vault_tec het volgende:
Niet gelukt om een 7 te fiksen in die florals. Mocht iemand nog een us7 tegen komen dan hoor ik het graag.
Ik voor m'n vakantie.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:09 schreef doo. het volgende:
Zie er ook vanaf, nog wat geld besparen voor londOn
Die met name inderdaad, de rest is weer minder herkenbaar en erg Amerikaans.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vooral alleen op internet met mensen over hebben is mooi.dat herken ik wel, omdat er weinig (tot geen) mensen irl zijn waar ik het daarmee over kan hebben.
Ik ben ook alweer aan het sparen voor januari. Hooked na mijn twee weken Canada, moet terugquote:
Ik voor een vakantie in de zon. Niet te spannend. Azoren of iets soortgelijks azen we nu op.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer aan het sparen voor januari. Hooked na mijn twee weken Canada, moet terug
Weinig zon gezien de laatste jaren, dus kan het wel even gebruiken. Skiën is niet voor mij, daar ben ik te allochtoon voor (of zo).quote:Op woensdag 17 april 2013 12:26 schreef Bajskorv het volgende:
Zeker, erg Amerikaans. De zon is altijd aangenaam, maar sneeuw wint het bij mij altijd.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef Welvaert het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...):0,i:170&tx=76&ty=66 jongens ik draag nu deze schatjes. sluit het topic maar, beter dan dit wordt het niet. 100% ponyskin boys
Knip meteen ff die tongue eraf. En sluit dan aan in de rij hipster boyzquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef Welvaert het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...):0,i:170&tx=76&ty=66 jongens ik draag nu deze schatjes. sluit het topic maar, beter dan dit wordt het niet. 100% ponyskin boys
hipsterboys? je bedoeld mannen met smaak die eens wat verder kijken dan standaard adidasjes van de footlocker..quote:Op woensdag 17 april 2013 12:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Knip meteen ff die tongue eraf. En sluit dan aan in de rij hipster boyz
Kom op zeg Filling Pieces wordt hier regelmatig besproken hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef Welvaert het volgende:
[..]
hipsterboys? je bedoeld mannen met smaak die eens wat verder kijken dan standaard adidasjes van de footlocker..
Chill dude, chill. Wordt een grapje gemaakt, niet reageren als een 12-jarige. Zoals BABS al zegt, had je vrij snel kunnen uitvinden dat meeste mensen hier FP alleen maar waarderen. Hoef je dus niet je best voor te doen, waren we al achter. En niks met een standaard Adidas van de FL, smaak wordt niet verkregen door exclusiviteit. Dat weten echte mannenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef Welvaert het volgende:
[..]
hipsterboys? je bedoeld mannen met smaak die eens wat verder kijken dan standaard adidasjes van de footlocker..
Laat 't topic maar open hoor! ;-)quote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef Welvaert het volgende:
Haha you winquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef xSanjay het volgende:
Ik draag vandaag gewoon deze xDxD!!1121!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef xSanjay het volgende:
Ik draag vandaag gewoon deze xDxD!!1121!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:30 schreef SHOOOTO het volgende:
ik blijf liever down to earth:
[ afbeelding ]
Deze is jammer, want dit is juist een heel tof ding voor dansers en yogabeoefenaars.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer alleen Wms release..
Oh ja, vond het al zo'n raar ding.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Deze is jammer, want dit is juist een heel tof ding voor dansers en yogabeoefenaars.
Alleen de kleur is wat minder.
Er horen trouwens nog 2 onderdelen bij
Heel dope inderdaad, zag de collectie ook al op caliroots voorbij komen. Weet je toevallig of er een Amsterdamse winkel is die Soulland verkoopt?quote:
De woorden in de linkjes van de plaatjes verraden al een beetje waar de aparte onderdelen goed voor zijn Modusjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh ja, vond het al zo'n raar ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is dus wel de bedoeling dat je ze ook los kan dragen (dus niet alleen het complete ding)?
Concrete. In Den Haag had ik nog een Soulland oxford shirt gekocht.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:41 schreef Staal_ het volgende:
[..]
Heel dope inderdaad, zag de collectie ook al op caliroots voorbij komen. Weet je toevallig of er een Amsterdamse winkel is die Soulland verkoopt?
Ah jammer, bedankt.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:44 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, volgens mij enkel bij Damage in R'dam.
True, zag het ook laatst bij Concrete A'dam hangen, maar niet deze collectie.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Concrete. In Den Haag had ik nog een Soulland oxford shirt gekocht.
Waarom zetten ze dat dan wel op de foto.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De woorden in de linkjes van de plaatjes verraden al een beetje waar de aparte onderdelen goed voor zijn Modusje
Je kan ook alles samen dragen, alleen heeft het barefoot gedeelte dan natuurlijk geen functie meer.
Goggle zei dat het exclusief voor NL was, maar kan het altijd proberen. En anders even in Amsterdam je maat checken en dan in hun webshop kopen. Echt een dope collectie, en de Soulland spullen die ik heb zijn allemaal goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef SHOOOTO het volgende:
Ah, dacht Soulland in het algemeen. My bad.
Omdat mensen al die 3 dingen wel samen dragen, anders ziet het er een beetje weird uitquote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat dan wel op de foto..
Als dat het criterium is kunnen we dit topic wel sluiten.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Omdat mensen al die 3 dingen wel samen dragen, anders ziet het er een beetje weird uit
Dat konden we sowieso al na die pony schoenen tochquote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Als dat het criterium is kunnen we dit topic wel sluiten..
idd, schoenen aantrekken voor instafame en weer terugzetten in de doos. boks attaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:28 schreef Atta-boy het volgende:
We konden het helemaal sluiten door die link naar google images idd.
Schoenen niet eens aan maar gewoon op een google plaatje. Je weet hoe we rollen hier G
Je weet hoe we doenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
idd, schoenen aantrekken voor instafame en weer terugzetten in de doos. boks atta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kat heeft ook weer nieuwe gear, swagged the fuck out.
Supreme x fragment bandana, gouden kokertje met adres allessssFaka G
Gelukkig, dan staan we niet opnieuw voor schutquote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Bajskorv het volgende:
BABS, mijn flyknit chukka van nike.com is shipped!
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je weet hoe we doen
Mittins!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kat heeft ook weer nieuwe gear, swagged the fuck out.
[ afbeelding ]
Supreme x fragment bandana, gouden kokertje met adres allessss
Whatever you're about to discover we off that.
Er gaan wel echt geruchten over restockingquote:Op woensdag 17 april 2013 17:03 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, maar laat ons ff weten wanneer die full restock Yeezy's eraan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker weekendje londen tegemoet, fullham - arsenal tickets gekocht zojuist.
[ Bericht 12% gewijzigd door doo. op 17-04-2013 17:21:45 ]
GL3 op frontrunnerquote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef AppleBite het volgende:
Hee, zelf ben ik niet zo enorm thuis in de sneakerwereld, dus ik hoop dat jullie wat kunnen met mijn zoektocht![]()
Weten jullie wanneer die Janoski florals (digi camo) weer een keer verkocht worden? Was vandaag om 12 uur een paar minuten te laat, ook ben ik benieuwd of die asics gel lyte 3 navy orange (zag ze al tof bij iemand 2/3 pagina's geleden) weer ergens terug in stock komen.
bepaalde maten nog te krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef AppleBite het volgende:
Hee, zelf ben ik niet zo enorm thuis in de sneakerwereld, dus ik hoop dat jullie wat kunnen met mijn zoektocht![]()
Weten jullie wanneer die Janoski florals (digi camo) weer een keer verkocht worden? Was vandaag om 12 uur een paar minuten te laat, ook ben ik benieuwd of die asics gel lyte 3 navy orange (zag ze al tof bij iemand 2/3 pagina's geleden) weer ergens terug in stock komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Prima te doen hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Dope hahahaquote:Shoepreme Fragrance Car Tags
2 hours ago / Lifestyle / 773 Views
Shoepreme‘s advice to sneakerheads is simple, “Sell the pairs you’ll never wear and double up on the one’s you do.” A purveyor of hard-to-find kicks like Air Jordans, Foamposites and Nike SB releases, the online sneaker boutique and consignment shop is dedicated to satisfying every sneaker need under the sun. For the biggest of fiends, Shoepreme offers a range of accessories inspired by some of the most coveted of silhouettes. Yeezy 2 air fresheners are offered both white and black colorways, while Air Jordan 3, 4 or 5 car tags include bred, cement or fire red options, making sure your car always looks and smells fresh — even when your kicks don’t.
Shoepreme’s Fragrance Car Tags are available now at our online store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Denk het nietquote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef Stansfield het volgende:
First world problem: de juiste nike runners online gevonden, vrijdag voor 2,5 weken op vakantie naar Curacao.
Ach ja hopelijk zijn ze nog op voorraad als ik terug ben.
niet de CW die ik zou kopen voor een LunarGrand maar toch nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef Steve-O het volgende:
[ link | afbeelding ]
/Crap Florals en HTM's gemist![]()
De Navy Wingtip had ik al wilde ff wat anders .quote:Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet de CW die ik zou kopen voor een LunarGrand maar toch nice.
Nike Flyknit Chukka – Grey – Red
[ afbeelding ]
via Sneaker News
Beetje geitenwollensokken swag maar kan dope zijn als je ze goed combineerd denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
via Sneaker News
Dan zal ik dat maar moeten doen, thanks anyways!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Bajskorv het volgende:
Shops blijven checken, hangt natuurlijk maar net vanaf waar stock vrij komt, etc. Welke maat zoek je?
Vriend van me doet ze misschien wegquote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar moeten doen, thanks anyways!
Heb maat 44,5/45 .
Vandaar dat helaas die tip van frontrunner voor de GL3 ook niet werkt, desondanks toch bedankt voor het tippen!
Kleine kans. Je wilt je geld bewaren voor vakantie neem ik aan, anders gewoon naar iemand anders laten sturen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef Stansfield het volgende:
First world problem: de juiste nike runners online gevonden, vrijdag voor 2,5 weken op vakantie naar Curacao.
Ach ja hopelijk zijn ze nog op voorraad als ik terug ben.
quote:
Die HTMs zijn niet te krijgen, maak je daar geen zorgen om.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef Steve-O het volgende:
[ link | afbeelding ]
/Crap Florals en HTM's gemist![]()
Eerst CW van de flyknit chukka die ik niet hoef.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
via Sneaker News
Geen 8 ton?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jammer dat ik net een paar Blackstones van 140 apart heb laten zetten, anders had ik deze besteld. Helaas 'verdien' ik geen 8 tonze zijn sehr geil.
SNS heeft een 10 en een 11,5, daar val je net tussenin ben ik bang.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar moeten doen, thanks anyways!
Heb maat 44,5/45 .
Vandaar dat helaas die tip van frontrunner voor de GL3 ook niet werkt, desondanks toch bedankt voor het tippen!
Hele strakke simpele c/w idd. Maar geen limited edition/collab dus dit topic onwaardig.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef oLexie het volgende:
Jammer dat ik net een paar Blackstones van 140 apart heb laten zetten, anders had ik deze besteld. Helaas 'verdien' ik geen 8 tonze zijn sehr geil.
Dit is tof.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
via Sneaker News
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef doo. het volgende:
sluit het topic maar
Wivah @ amsterdam roest zonnetje alles
en wtaps x nbhd x supreme x visvim x gucci x comme des garcons x dansen x lichtjes x ditjesRoest <3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker weekendje londen tegemoet, fullham - arsenal tickets gekocht zojuist.![]()
Heb mijn denim weer terug met de kleinere legopening. Sneakers staan er prettig onder.
Nog een paar postsquote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef doo. het volgende:
Dan zijn we ook blij voor jou![]()
Is dit topic nou NOG niet dicht?!!!
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:17 schreef Atta-boy het volgende:
Je moet ook wel die floral swag hebben er voor:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |