quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef doo. het volgende:
Get money Atta, no mercy. Euro's before bro's etc. etc. M.O.B.
Van mijn niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is dit van voor jullie tijd?
Maar wel episch. Heb een oudere broer waardoor ik bekend raakte met die muziek (en meer).quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:33 schreef Bajskorv het volgende:
Zit net even terug te bladeren, maar Enter the Wu is gewoon alweer 20 jaar oud.
Fok mij, ik word echt oud.
Bij mij begon bijna alles bij de Wu, was toen 13.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar wel episch. Heb een oudere broer waardoor ik bekend raakte met die muziek (en meer).
Ik was wat jonger maar cd's uit die periode heb ik nog steeds.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bij mij begon bijna alles bij de Wu, was toen 13.
Nee, een Asics valt in EU kleiner dan Nike. Zou dus goed moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ben aan het twijfelen of de AM1 Yeezy wel past.. Ik heb ze in meet 42 genomen en GL III´s vallen bij mij 41.5, Had ik de AM1 toch 41.5 moeten nemenHet was beter geweest om een paartje te passen bij de footlocker of iets dergelijks, maar ik hou niet echt van passen en vervolgens niet kopen... Iemand advies?
![]()
Heel leuk concert van bijgewoond wat jaren geleden. Na de show nog uitgebreid plaatjes draaien. Gezellige bende.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef Bajskorv het volgende:
De La Soul![]()
Nog steeds de coolste dudes in de industrie.
succes met een 41.5, die bestaat niet eens. AM1 vallen klein, vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ben aan het twijfelen of de AM1 Yeezy wel past.. Ik heb ze in meet 42 genomen en GL III´s vallen bij mij 41.5, Had ik de AM1 toch 41.5 moeten nemenHet was beter geweest om een paartje te passen bij de footlocker of iets dergelijks, maar ik hou niet echt van passen en vervolgens niet kopen... Iemand advies?
![]()
Kun je er geen screenshots van maken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee welke sneakers Jan Kooijman gister in Take me out aan had?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c82fa034-6c22-3a49-801e-25de77a40aba
Op een of andere manier krijg ik dat beeld niet scherp hier met mijn internetverbinding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kun je er geen screenshots van maken?
Dan mag Del the funky homosapien ook niet ontbreken en zijn latere hip hopera (met Dan the automator en kid koala) Deltron 3030.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:09 schreef Bajskorv het volgende:
Deze bois mogen ook mee doen.
[ afbeelding ]
Lijkt me dat er weinig nieuwe interessante dingen nu liggen. Mocht je nog ergens anders langsgaan, hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Bajskorv het volgende:
Zo even de kater wegspoelen met een rondje Footpatrol / Size? / Hideout.
Oh ja, loop ik ook wel ff langs, maar waar wil je nu dat ik naar kijk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lijkt me dat er weinig nieuwe interessante dingen nu liggen. Mocht je nog ergens anders langsgaan, hoor ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |