Je bent iig vergeten gas te geven.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef Paladijn het volgende:
Had ik net op de Waldwei de hele tijd een BX achter me rijden, haalt ie me in, zie ik een Fail sticker achterop met nieuw kenteken en ruik ik 5km lang verbrande benzine, ook al rijdt dat hok 500+ meter voor me...
Heb ik 2cv gespot?
je wilt niet weten wat een paar seconden met een poederblusser uitricht, wat een teringzooi geeft datquote:Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef daNpy het volgende:
Dat moet wel heel erg mis zijn gegaan. Bij ons nog niet zo'n brand gezien iig (maar is wel een paar keer gebeurd voor mijn tijd)
Ligt eraan wat er fikt; sommige branden maken hun eigen brandstof, en dan kun je zuurstof verdrijven wat je wilt, maar dan gaat het lekker niet uitquote:Op maandag 15 april 2013 19:30 schreef daNpy het volgende:
Ja dat wel, maar een fikkie waarbij je het niet met CO2 uitkrijgt is al redelijk erg.
Is schuim niet goedkoper al je daarna je inventaris niet hoeft af te boeken, of is dat het probleem van de verzekeraar?quote:Op maandag 15 april 2013 19:59 schreef densmee het volgende:
en bij een garage hebben ze vaak alleen poederblussers denk ik, want lekker goedkoop
Poeder blust vrijwel alles.. Als je keuken in brand staat ga je echt wel poeder gebruiken als het voor handen is... En het is goedkoop.. Je moet hem hebben maar je hebt 'm toch nooit nodig....quote:Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef densmee het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat een paar seconden met een poederblusser uitricht, wat een teringzooi geeft dat
mag ik je uitlachen?quote:
Wie heeft het hier over rijdend?quote:Op maandag 15 april 2013 20:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom? Rijdende Fuego's zijn zeldzamer dan kievitseieren.
quote:
Blijkbaar geen van beide.quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij Renault kenner of weet je over het algemeen veel over auto's?
Ik sla vooral veel (nutteloze) informatie niet geheel correct op.quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij Renault kenner of weet je over het algemeen veel over auto's?
klopt allemaal, maar het is verstandiger om bij aanschaf van een nieuw blusmiddel niet alleen naar de aanschafprijs te kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
Poeder blust vrijwel alles.. Als je keuken in brand staat ga je echt wel poeder gebruiken als het voor handen is... En het is goedkoop.. Je moet hem hebben maar je hebt 'm toch nooit nodig....
Ja, deed ik ook. Tot ik naar de prijs van CO blussers keek.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt allemaal, maar het is verstandiger om bij aanschaf van een nieuw blusmiddel niet alleen naar de aanschafprijs te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |