Dat weten ze alquote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
Geef maar aan je collega's door dat je werk zoekt.
Je hebt toch 10 schroeven over? Gooien dan!quote:
Ze is nu op t werk he?quote:Op maandag 15 april 2013 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik ging gewoon werken toen SD de kast in elkaar zette.
Das heul niet zwaarquote:Op maandag 15 april 2013 12:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt toch 10 schroeven over? Gooien dan!
quote:
Dat is er eentje uit de bekende IKEA Heavy-duty serie.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD, jij zit toch in Sittard te hengelen? Ik kreeg als regiotip dat ik daar fotos moest maken
Ik vond het al zo zwaar gaan met mijn kruiskopje.quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is er eentje uit de bekende IKEA Heavy-duty serie.
Da's geen schroef; da's een boorquote:
Neh, Geleen, maar daar kun jij geen foto's maken hoor; kom je niet opquote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD, jij zit toch in Sittard te hengelen? Ik kreeg als regiotip dat ik daar fotos moest maken
Heb je het nu over je piercingquote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben met Albert bezig. Tijdens het schroeven kom je er dan precies achter waarom het kreng zo goedkoop is![]()
ik mis mn nagelkanon
Loetoning. En ik weet dat ik daar niet op kom, hoeft ook niet. laat mn helm en hesje lekker in de autoquote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen schroef; da's een boor
[..]
Neh, Geleen, maar daar kun jij geen foto's maken hoor; kom je niet op![]()
Zou niet weten wat voor spannends je daar kunt fotograferen trouwens
ik heb geen piercings. momentele überhaupt geen body modifications trouwens.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het nu over je piercing? En willen we dat weten?
Ah, ok, maar daar ben ik niet bezig, ik zat op die Chemobende in Geleenquote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Loetoning. En ik weet dat ik daar niet op kom, hoeft ook niet. laat mn helm en hesje lekker in de auto![]()
Beterschap!
Mja, vind die chemische installaties geen mooie achtergrond persoonlijk, maar er even 5 minuen staan kan wellicht leuk zijn, toch weer spul wat ik thuis niet zie.quote:Op maandag 15 april 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, ok, maar daar ben ik niet bezig, ik zat op die Chemobende in Geleen
Mwah, als achtergrondje vind ik het altijd wel tof; om te werken is het wat minder.quote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, vind die chemische installaties geen mooie achtergrond persoonlijk, maar er even 5 minuen staan kan wellicht leuk zijn, toch weer spul wat ik thuis niet zie.
Ik heb een militaire vliegbasis in mn achtertuin, daar kan 1 foutje ook redelijk desastreus zijnquote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, als achtergrondje vind ik het altijd wel tof; om te werken is het wat minder.
En wees maar blij dat je die troep niet in je achtertuin hebt staan; als er wat mis gaat ben je dik de Sjaak
Da's ook niet helemaal ideaal idd, maar wel met regelmaat iets te zienquote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een militaire vliegbasis in mn achtertuin, daar kan 1 foutje ook redelijk desastreus zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's ook niet helemaal ideaal idd, maar wel met regelmaat iets te zien horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |