ik herhaal mijn klacht van laatst. er word teveel gejankt hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef Anne het volgende:
Voor de rest heb ik trouwens niks meer te klagen hoor, nu mogen jullie.
Ah, het probleem met de roodstand is spoedig voorbij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
Wel erg verdacht dat je 'ziek' bent SD:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-in-cuijk.html
Als ie even wat wil overmaken naar mijn rekening inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, het probleem met de roodstand is spoedig voorbij.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Anne het volgende:
Ik ben niet zo dol op het (Italiaans) ijs uit Duitsland.
Om de een of andere reden moet ik daar nog harder van hoesten als van bijvoorbeeld een softijsje.
Maar als je dan ijs gaat eten in Deutschland, moet je wel spaghetti-eis nemen, geen doodgewone aardbei!
[ afbeelding ]
Flikker op met je kutbloemen, ik heb hooikoortsquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik herhaal mijn klacht van laatst. er word teveel gejankt hier![]()
weesblij met wat je wel hebt*strooit met bloemetjes*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Euhh! Vast wel! Als jij een ijsboer weet daar!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIs dat iets wat in de Ring-meet ook in het programma zou passen?
Het is altijd zooo jammer dat ik dat niet meemaak hequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
Wel erg verdacht dat je 'ziek' bent SD:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-in-cuijk.html
Jij komt met het plaatjequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhh! Vast wel! Als jij een ijsboer weet daar!
Ja, ik weet wel waar het te vinden is jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij komt met het plaatjeIk dacht dat je dan ook vast wel wist waar het te vinden is
Met dank aan een collega die per se boven mij moest gaan staan werken terwijl ik 2 minuten op de grond lag om iets op te schrijven onder de truck.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die de veiligheidsbril nog niet uitgevonden hebben
Je ligt onder iets waar vuil vanaf kan vallen -> bril !quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met dank aan een collega die per se boven mij moest gaan staan werken terwijl ik 2 minuten op de grond lag om iets op te schrijven onder de truck.
Veiligheidsbrillen zijn ook niet zaligmakend helaas. Ooit eens op een paar mm na een klodder lijm/thinner in mijn oog gekregen, ondanks de veiligheidsbril op mijn reukorgaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die de veiligheidsbril nog niet uitgevonden hebben
Je dient JEZELF te realiseren wat je doet, wat je gáát doen, en wat daarvan de risico's zouden kunnen zijn, en je daartegen beschermen. Wijzen naar een ander is daar nooit een antwoord op.. and you know thatquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:05 schreef daNpy het volgende:
Als die collega héél even had gewacht was er niks aan de hand geweest. En hij had ook aan de andere kant kunnen beginnen.
Ja, kan idd altijd onder bepaalde omstandigheden. Vorige week werd ik nog gered door het ding omdat een afsluiter die ik ergens tussenuit viste boven mijn hoofd, nog een litertje ammoniakoplossing bleek te bevattenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Veiligheidsbrillen zijn ook niet zaligmakend helaas. Ooit eens op een paar mm na een klodder lijm/thinner in mijn oog gekregen, ondanks de veiligheidsbril op mijn reukorgaan.
Jep, ik neem aan dat je geleerd hebt voor de volgende keerquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef daNpy het volgende:
Ik ging met een pennetje en papier onder een truck liggen om 6 karakters op te schrijven.
Ik realiseer me dat een veiligheidsbril, alsmede een chemisch pak en valbescherming noodzakelijk waren. Maar dat is mosterd na de maaltijd.
Haal een stomme stunt uit met je motor in privé tijd, ben je meteen klaar voor een tijdjequote:
Welkom in dit topic.quote:
quote:
Ik heb een hipsterbril en geen zin in een ijsje. Wat nu?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen met een hipsterbril krijgt een gratis ijsje van me vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Danpy, kusje op je oogbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |