Wat is er mis met BBC1?quote:Op zondag 14 april 2013 08:33 schreef BaraCuda het volgende:
Formule 1 op z'n duits is echt kutter dat kut.
Bij een interview in het engels wanneer ik het eindelijk kan volgen gaat zo'n kut duitser het meteen vertolken
bbc zit niet op de schotelquote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met BBC1?
En@ versnellingsbak 2cv
Moet je een nieuwe schotel kopen met 3 van die koppen eropquote:
Beetje fohnen en peuteren maar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef VMSDKR het volgende:
Weinig zin om voor zo'n kleinigheidje een nieuw topic te openen, maar heeft iemand tips om die NL-sticker zo net mogelijk van m'n Aerodeck af te halen?
[ afbeelding ]
Ja, dat is een optie, maar ik vind het wel prima zoquote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Moet je een nieuwe schotel kopen met 3 van die koppen erop. Wij hebben trouwens ook geen BBC op de scotel
Ik ben em nu van nieuwsgroepen aan het binnentrekken. 4 uur resterend![]()
![]()
Klopt, hij doet bij Veronica de samenvatting beetje aan elkaar kleppen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:59 schreef Paladijn het volgende:
Je zag later bij de BBC interviews linksboven Olav Mol een beetje moeilijk kijkend staan zonder iemand om mee te praten, dat was wel wat sneuTijdens het interview met Vettel was hij ook boos om iets terwijl zijn cameraman er wat zuur naast stond te kijken
Is hij tegenwoordig voor Veronica aanwezig trouwens? Meende een blauwe 'V' op zijn mic te zien.
Nee, daar word je lak vaak niet beter van.quote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus niet met vloeistoffen gaan lopen kutten?
Thanks, ga ik dat even proberen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar word je lak vaak niet beter van.
toevallig een paar posts eerder al opgemerkt door mij hoe goed het werkt: caramelschijfquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef VMSDKR het volgende:
Weinig zin om voor zo'n kleinigheidje een nieuw topic te openen, maar heeft iemand tips om die NL-sticker zo net mogelijk van m'n Aerodeck af te halen?
[ afbeelding ]
niet doen. dat bijt in de lak en krijg je een doffe plek.quote:
Zo horen die blokjes te klinken. Je weet overigens dat zelfs Nissan die 1905cc dieselblokjes in hun auto's stopt ?quote:Op zondag 14 april 2013 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
die Citroën klinkt nog erger dan een echte trekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |