ROFLMAO.....Dronten, Hongarije.....wil je nog niet dood gevonden worden.quote:
klopt daarom gaat europa die inkomens gelijk trekken, net als je de uitkering in alle EU landen mag houdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat de lage huizenprijs gekoppelt is aan laag inkomen...
Ja Europa gaat alle inkomens gelijk trekken, jaha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef HD9 het volgende:
[..]
klopt daarom gaat europa die inkomens gelijk trekken, net als je de uitkering in alle EU landen mag houden
Dan zou ik maar gauw een huis kopen in Hongarije als ik jou was, als men daar straks met een half jaarsalaris een huis kan kopen, zijn ze uitverkocht voor je het weet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef HD9 het volgende:
klopt daarom gaat europa die inkomens gelijk trekken, net als je de uitkering in alle EU landen mag houden
Tja en al die kanslozen Pollakken en volgend jaar ook die rovende en stelende Bulgaren en Roemenen helpen ons land nog verder het afvoerputje inquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben op het moment aan het couchsurfen door Oost Europa, ben inmiddels beland in Polen.
Foto's die ik vandaag geschoten heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interesse?![]()
nee ik heb al wat/.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben op het moment aan het couchsurfen door Oost Europa, ben inmiddels beland in Polen.
Foto's die ik vandaag geschoten heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interesse?![]()
half jaarsalaris??quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gauw een huis kopen in Hongarije als ik jou was, als men daar straks met een half jaarsalaris een huis kan kopen, zijn ze uitverkocht voor je het weet.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef HD9 het volgende:
nee ik heb al wat/.
3000 m2 kavel 125 m2 bebouwd
koste 9000 euro
[ afbeelding ]
Heb je die vuilnisbelt ook even gecheckt op bodemvervuiling?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee ik heb al wat/.
koste 9000 euro
[ afbeelding ]
Geeft niet, dat is inherent aan de locatie.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geeft niet, dat is inherent aan de locatie.user-id
nee wel op water van kuuroordkwaliteit, en dat kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je die vuilnisbelt ook even gecheckt op bodemvervuiling?
En nu een foto van dezelfde plek met een briefje met; Speciaal voor Sjabba!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee ik heb al wat/.
koste 9000 euro
[ afbeelding ]
na de 5 mei 2013quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:41 schreef Sjabba het volgende:
[..]
En nu een foto van dezelfde plek met een briefje met; Speciaal voor Sjabba!
Wat een gribus zooiquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee ik heb al wat/.
koste 9000 euro
[ afbeelding ]
gezellig, ik zoek nog een varkenquote:
Bevrijdingsdag krijgt zowaar een dubbele betekenis.quote:
een varken?quote:
Ik kan niet spreken voor HD9 maar je snapt hopelijk dat de hoge huizenprijzen gekoppeld zijn aan gesubsidieerd lenen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Sjabba het volgende:
Je snapt hopelijk dat de lage huizenprijs gekoppelt is aan laag inkomen...
Nee, dat snap ik niet. Leg eens uit?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor HD9 maar je snapt hopelijk dat de hoge huizenprijzen gekoppeld zijn aan gesubsidieerd lenen?
Je weet toch dat in 1893 toen de hypotheekrenteaftrek in de wet inkomstenbelasting werd geintroduceerd, de prijzen een enorme sprong maakten, waar we nu nog last van hebbenquote:
Dat komt omdat jouw 9 jarige dochtertje geen onderwaterhypotheek heeftquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef thedarkpoet het volgende:
tja ik kan dit mijn 9 jarige dochtertje uitleggen maar den haag snapt het niet en vele mensen verklaren me voor gek
jij snapt het als een van de weinigenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw 9 jarige dochtertje geen onderwaterhypotheek heeft![]()
Of naar de woorden van Upton Sinclair:
"It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!"
Feitelijk zouden ze een soort van waarschuwing moeten plaatsen op de eerste pagina van een hypotheekcontract:
"waarschuwing, het tekenen van deze overeenkomst kan een ernstige daling van de intelligentie coefficient en een chronische vorm van cognitieve dissonantie veroorzaken"
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |