SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
Je weet het nooit met PSV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef ShaoliN het volgende:
PSV heeft geen schijn van kans in de huidige vorm...
Poulsen vs Toivonen, ben wel benieuwd naar dat duel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
Poulsen in de basis dus, was te verwachten
Opvallend dat hij met 3 wedstrijden gespeeld dit seizoen en een blunder afgelopen dinsdag er toch bij is, maar goed dat gunnen we hem maar.quote:De Boer over zijn keuze. 'Ik vind dat Chiel het hele jaar al een goede en stabiele indruk maakt op de training. Hij straalt ook een bepaalde rust uit.'
Dat Kramer aan het einde van het seizoen wil vertrekken, vindt de Ajax coach logisch. 'Chiel wil een volgende stap maken en dat gunnen wij hem van harte. Hij kan hier niet derde keeper worden. Er is de nodige interesse voor hem.'
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:34:12De Boer is duidelijk, natuurlijk wil hij kampioen worden. "Ik wil prijzen winnen. Als we geen prijzen winnen ben ik niet tevreden." #psvaja reageer retweet
Zolang hij maar op de bank blijft is het goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opvallend dat hij met 3 wedstrijden gespeeld dit seizoen en een blunder afgelopen dinsdag er toch bij is, maar goed dat gunnen we hem maar.
Kansen krijgen ze altijd, dan gaat het erom of die erin gaan of nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Potentie is er wel, maar er zal toch wel tering veel moeten veranderen in een week.
Met Vermeer ga je al de fout inquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:45 schreef tammepiet het volgende:
Poulsen basis:
Vermeer; Rhijn, Toby, Mooi, Blind; Eriksen, Poulsen, de Jong; Schone, Sig, Fischer.
Sig eruit Babel erin. Of Fischer eruit en Babel erin. Babel heb je nodig met zijn snelheid en fysiek in zulk soort wedstrijdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:45 schreef tammepiet het volgende:
Poulsen basis:
Cilessen; Rhijn, Toby, Mooi, Blind; Eriksen, Poulsen, de Jong; Schone, Sig, Fischer.
Babel kan nog geen hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sig eruit Babel erin. Of Fischer eruit en Babel erin. Babel heb je nodig met zijn snelheid en fysiek in zulk soort wedstrijden
Babel vond ik uit bij fey dramatisch. Zal een soortgelijke pot worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sig eruit Babel erin. Of Fischer eruit en Babel erin. Babel heb je nodig met zijn snelheid en fysiek in zulk soort wedstrijden
Feyenoord is een betere ploeg dan PSV imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Babel vond ik uit bij fey dramatisch. Zal een soortgelijke pot worden.
/care dan speelt hij 60 minuten en scoort hij er 2 ook primaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Babel kan nog geen hele wedstrijd.
Fischer - Hoesen - Schone en dan tweede helft de joker Ryan er in .
Helemaal top. Sowieso dat Babel die Marcelo de tyfus inlooptquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care dan speelt hij 60 minuten en scoort hij er 2 ook prima
Siemquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:45 schreef Syntix het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)stukje-barca-spelers
Hij is doorgestuurd naar de NOS+ even een aanmerking op hun fap-beleid richting barca en messi.
Ik heb toch liever Babel in de tweede helft als stormram./quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat ik toch met Fischer-De Jong-Babel zou beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |