Alsof de luiheid er weer in sleept....geen idee waar dit vandaan komt. En dat nog op zijn geliefde gravel ook...Kwali's van ATP toernooien zijn toch echt nog een stapje lager dan die goede challengers die hij wel kan winnen....waar ligt het aan in godsnaam.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Knurft
Denk je dat hij het weer redelijk op de rails heeft, terug in de top-100, krijg je dit gezeik weer
Hahaha, er zitten echt gewoon 0 toppers bijquote:Op zondag 16 juni 2013 18:52 schreef Piperidine het volgende:
Nu snap ik wel waarom Thiemo destijds #1 bij de jeugd stond. Uit die hele lijst ken ik echt amper een speler.
http://www.itftennis.com/(...)ankings.aspx?yr=2006
Moet je eens vergelijken met 2004; Monfils, Schwank, Troicki, Fognini, Chardy, Del Potro, Anderson, Haase, Bellucci, Cilic.
Uit die hele lijst maar 4 man die de top-100 hebben gehaald buiten Thiemo:quote:Op zondag 16 juni 2013 18:52 schreef Piperidine het volgende:
Nu snap ik wel waarom Thiemo destijds #1 bij de jeugd stond. Uit die hele lijst ken ik echt amper een speler.
http://www.itftennis.com/(...)ankings.aspx?yr=2006
Moet je eens vergelijken met 2004; Monfils, Schwank, Troicki, Fognini, Chardy, Del Potro, Anderson, Haase, Bellucci, Cilic.
Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met andere woorden; al het verdiende geld heeft hij opgemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Vandaag een behoorlijk ''huilie huilie'' stukje van Thiemo in de Telegraaf.
Hij heeft effe geen centen voor een trainer, en is blij dat Wimbledon het prijzengeld heeft opgekrikt. 2 a 3 Wedtsrijden winnen (lukt 'm never nooit niet, maar goed) en ik zit gebakken voor de rest van het jaar, aldus Thiemo.
En hij baalt er van dat hij niet 2 forehands achtereen kan inslaan, dat siert de beste man weer.
Zal wel zijn omgegaan met Adothehague (uit WOS)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met andere woorden; al het verdiende geld heeft hij opgemaakt.
Kost nou eenmaal een hoop geld om prof te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met andere woorden; al het verdiende geld heeft hij opgemaakt.
Bedankt hè, 0-30 nu op *5-6quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed op weg naar compleet falen in de TB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |