quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef aarontje112 het volgende:
Ik heb even gestemd en we staan nu op 6
Die hadden we al wel gezien, maar dit moeten we koesteren. Dus dank voor de repostquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze al? Nee he?
http://wiwibloggs.com/201(...)s-netherlands/23895/
Een van de grootste Eurovisieblogs. Van een Amerikaan die in Londen woont.
Hij heeft elk jaar een jury bestaande uit non-professionals. Ze hebben Birds op 1 staan van alle inzendingen.
En de teksten zijn hilarisch:
(Update: I just watched her first rehearsal and she is amazing. Love the staging. And now I love the song. Pass the towel as I might have that orgasm now!)
Anouk staat daar bovenaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef Cee het volgende:
Hebben we deze poll van onze zuiderburen al voorbij zien komen? Awel, kijk ons toch eens fier bovenaan de lijst prijken!
Ja, zoals op zo veel buitenlandse sites gaat het erover of ze het festival kan winnen en dan twijfel jij of ze überhaupt de finale haalt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Greys het volgende:
Een van de grootste Eurovisieblogs. Van een Amerikaan die in Londen woont.
Hij heeft elk jaar een jury bestaande uit non-professionals. Ze hebben Birds op 1 staan van alle inzendingen.
Onzekere meisjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zoals op zo veel buitenlandse sites gaat het erover of ze het festival kan winnen en dan twijfel jij of ze überhaupt de finale haalt.
Ervaringen uit het verleden enzo...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zoals op zo veel buitenlandse sites gaat het erover of ze het festival kan winnen en dan twijfel jij of ze überhaupt de finale haalt.
Ik denk dat ik dan aan het zuurstof moetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:08 schreef TLC het volgende:
Het gaat je dadelijk toch dun door de broek lopen als er 9 enveloppen geopend zijn en Anouk is nog niet genoemd
Mooi man, nog boven Denemarkenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:25 schreef Fossieltje het volgende:
POLL RESULTS: ANOUK WILL WIN FIRST SEMI-FINAL
http://wiwibloggs.com/201(...)st-semi-final/26159/
Van eurovisionireland.net:quote:I have her among my almost-certain qualifiers. Looks AMAZING on screen and sounded pretty good in the arena.
Duidelijk.quote:Denmark
Surprising but Denmark’s vocals were not of the usual standard and Emmile was very nervous – however she received a strong reaction from the gathered Eurovision fans
Russia
Again Dina was notably nervous and you could see in her eyes that the occasion was getting to her.
Ukraine
The walk on with Igor was out of time. Zlata was good vocally but again a little nervous
Netherlands
Simply stunning – enough said
Volgens mij niet echt geweldig.....twitter laat er weinig van over so far....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:58 schreef Paul het volgende:
JONGENS?!!?
WAT ZIJN DE REACTIES NA HET OPTREDEN IN HET BUITENLAND
DIT IS KEIBELANGRIJK!
ik heb nu eenmaal speciale gaven he......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:08 schreef TLC het volgende:
Het gaat je dadelijk toch dun door de broek lopen als er 9 enveloppen geopend zijn en Anouk is nog niet genoemd
maar blijkbaar was het boeiend genoeg voor je om in dit topic te kijken ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die zich druk maken om wat buitenlanders van Anouk vindenhoe diep kan je zinken
Kwaliteitssmiley.quote:
quote:Anouk wel belachelijk slecht, fuck zeg.
quote:"Slaapliedje zingen" zegt ze
Reacties uit België!quote:Volledig weg van de wereld dat mens
Echt slecht
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die zich druk maken om wat buitenlanders van Anouk vindenhoe diep kan je zinken
En?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan aan het zuurstof moet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |