Hij is echt zeer zwaar autistisch en dat uit zich op tigduizend verschillende vlakken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus dan weet je hoe erg het is
[..]
Ik ken m helemaal niet
Wat betreft nagellak bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
zit je zo blogs te kijken, besef je je ineens dat je velen dupes hebt...
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders haalt wel gewoon zonnebrand bij apotheek. Hoeren verzendkosten
Ik heb altijd spuit, en daar zit vaak alcohol in = no go voor mijn gezicht. En het is vaak te vet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zo
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat betreft nagellak bedoel je?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
skjoe wat heb jij met die 14h lipstick gedaan?
laagje - blot - laagje?
LOLquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dezen boots zijn wel ff wat strakker dan mijn andere
KUTKUITEN
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.quote:
Achja, 30 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag laatst iemand die niet dun was, niet dik, maar wel dikker dan gemiddeld, en die had toch niet zo'n dikke bovenbenen, er zat zelfs een gat tussen. IK WIL HET OOK.
Goed zoquote:
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
Blijven wandelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigIk ben er echt niet blij mee.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigIk ben er echt niet blij mee.
Dit spreekt zoveel boekdelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
OH als je bij de AH komt, daar hebben ze wasabi mosterd kaas, ermnermnerm![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
bespaard nog welquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Had ik ook wel verwacht
![]()
En velen geld bespaard bij Sephora
Ze hadden daar trouwens ook nog pakweg 20 flesjes opi spotted.
UD en Too Faced waren leeggeroofd
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn bovenbenen zijn altijd zo geweest hoor, dan kan ik zoveel sporten als ik wil maar daar wordt t niet minder van.
Daar moeten operaties aan te pas komen vrees ik
Toen ik 50kg woog waren ze best wel hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner toch
Oh, maar dan ben je nu veul beter in verhouding!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik 50kg woog waren ze best wel hetzelfde hoor
Maar nu ben ik te dikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben je nu veul beter in verhouding!
Ja jonge, Volgens de bon heb ik 55 euro bespaardquote:
Wel wat maar niet zo erg als de rest helaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner toch
Maar dat zijn je heupen niet toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja heupvet is wel naar. Als in: het is velen gezonder dan buikvet, maar ook velen moeilijker om te shredden...
Pehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, Volgens de bon heb ik 55 euro bespaard![]()
ja, heupen dijen dan. Mierenneukerquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat zijn je heupen niet toch?
dat is het nadeel van vrouw-zijn. Maar we hebben die spekkies met een redenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
En de buitenkant krijg ik wel strak, maar de binnenkant_
Dijen? wrom dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is het nadeel van vrouw-zijn. Maar we hebben die spekkies met een reden
* SpaceInvaders laat al het vet weghalen.quote:Het extra vet dat vrouwen hebben, dient een doel. Een bepaalde hoeveelheid vet is essentieel voor de ovulatie en de menstruatie en daarom voor het krijgen van kinderen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
SKJOE
KOOP HET VOOR BB
[ afbeelding ]
http://www.zalando.nl/ted(...)w-te422d011-503.html
Al het vet weg, nooit meer ongesteld worden. Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders laat al het vet weghalen.
oh nee, dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt toch een 10 euro eraf code
Plus flamingoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind t heul niet duur voor een polo, die blijft vast lang mooi
HOEzo, gewoon zorgen dat al zijn andere kleren vuil/nat zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel duur voor een polo die nooit het daglicht zal zien
Hang hem op in de woonkamer in plaats van een schilderijquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel duur voor een polo die nooit het daglicht zal zien
dan is de neonlamp goedkoper en mooier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hang hem op in de woonkamer in plaats van een schilderij
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo, gewoon zorgen dat al zijn andere kleren vuil/nat zijn
Ik zeg DOEN.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is de neonlamp goedkoper en mooier!
ermahgerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]dan pakt ie nog eerder mijn kleren
Wat een goeden ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is de neonlamp goedkoper en mooier!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, kwam deze link tegen in een ander topic:
http://gratis.startpagina(...)rs-is-ook-echt-vers-(deel-8)#msg-16453483
Dit zijn dus mensen die speciaal naar de Jumbo gaan om gratis troep te krijgen
ja mooi hequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, kwam deze link tegen in een ander topic:
http://gratis.startpagina(...)rs-is-ook-echt-vers-(deel-8)#msg-16453483
Dit zijn dus mensen die speciaal naar de Jumbo gaan om gratis troep te krijgen
INGquote:ING heeft donderdagavond opnieuw te kampen gehad met DDoS-aanvallen. Donderdagmiddag was het ook al raak.
quote:Dus wat doet deze dame, bijna elke dag even met een mandje de winkel door. Rechtstreeks door naar vers vlees afgeprijsde verpakkingen in het mandje en verder snuffelen. De slager krijgt het er benauwd van want elke andere verpakking die ik vind breng ik naar hem en die prijst ie af en legt ie terug als ik ben doorgelopen. Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen zodra hij zijn terug leg rondje gedaan heeft maak ik opnieuw mijn rondje en pak die verpakkingen ook.
quote:Natuurlijk word ik bekeken door het personeel en de eigenaar en natuurlijk worden er opmerkingen gemaakt dat ik alleen afgeprijsde spullen mee neem. Maar......ik houd mijn rug recht, schouders recht en mijn hoofd omhoog en als ze me aanspreken kijk ik ze recht aan en ga de discussie aan. Ik sta in mijn recht, ik doe niets strafbaars dus laat maar komen.
quote:Bij ons liggen er heel veel producten met een tht van de 30e en 31e, dus morgen en overmorgen gaan we weer heen
quote:
Het is echt briljantquote:Vandaag weer geweest omdat ik gisteren al een hoop spullen had zien staan met datum van morgen. Kwam bij de servicebalie en werd in eerste instantie netjes geholpen tot er iemand bij geroepen moest worden omdat het zoveel was. Mocht niet zoeken en anders dan kreeg ik een winkelverbod! want dit staat ook in de voorwaarden, maar ik redeneer dat het personeel gewoon goed zijn/haar werk moet doen.
Zie de eerste link, daar staat een hele handleidingquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
watdefuck, hoe kun je voor 25 eu gratis krijgen?
OMFGquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie de eerste link, daar staat een hele handleiding
Toen AH even was vergeten in hun voorwaarden een maximaal aantal producten te zettenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Mirjam het volgende:
Dit doet me denken aan die topicreeks van al die mensen die bij de AH velen gratis zooi meenamen
hele kofferbakken vol cola en appeltaarten
Godverdommequote:Vandaag weer even naar jumbo geweest. 15 stukken verschillende kazen, lekker uitgedeeld aan vrienden, 5 zandtaartendeeg, 5 spekkoek chocolade, 1x taaibrood, dit was allemaal op datum vandaag of morgen. 1 fruittas. 1x paulatoetje( overdatum) en 1x paulatoetje op datum morgen. Verder nog 60 eieren op datum morgen, ook uitgedeeld bij vrienden.
ermnermquote:In de Amerikaanse staat New Jersey is dinsdagochtend vroeg een container vol hamburgers gestolen. Het vlees met een totale waarde van ruim 75.000 euro was bestemd voor Nederland.
En het is allemaal een dag later over de datumquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefuck moeten ze er allemaal mee
ik zou niet eens die hele bende willen sjouwen
Er is mij gevraagd of ik een getuigenverklaring wil afleggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je dat serieus? Of wil je het zelf?
En dan gevraagd zodat je een keuze had, of dat het je eigenlijk verplicht werd. Want eigenlijk ben je niet verplicht toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er is mij gevraagd of ik een getuigenverklaring wil afleggen.
quote:Die fokkers zijn meestal lui die de hele dag blowen en op een helder moment FOK even vol blaffen.
Leuke dag-indeling,als ze weten wat je kan besparen(lees meer wiet kopen)dan weten ze niet hoe hard ze naar de Gele olifant moeten rennen.
Hier een extra vriezer aangeschaft,wel een AAA-energiezuinig .
Nu maar hopen dat Jumbo niet stopt met hun 7 Zekerheden.
Respect voor jullie input allemaal!
Als het betekent dat die klapjosti niet meer iedere dag komt jatten, doe ik het graag. Maar hoosbui.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan gevraagd zodat je een keuze had, of dat het je eigenlijk verplicht werd. Want eigenlijk ben je niet verplicht toch?
je vind het niet lekker maar je neemt t wel meequote:Ik had nu dus 4 pakken afbakbrood (breekbroodjes) en 1 pak confetti paaskoekjes (of iets van die strekking). Het glazuur van mijn tanden knalt er al af als ik die koekjes alleen al ZIE, maar ze zullen vast smaken, straks bij de koffie.
WATquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier een extra vriezer aangeschaft,wel een AAA-energiezuinig .
omdat het leuker is om dit ff te blijven doen nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je kunt je ook afvragen waarom ze ING aanvallen, en niet Rabo, ABN, <insert random bank>
Yayquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft nieuwe baan yay! Geen apeldoorn meer!
Maar ik vraag me serieus af waarom ze bij de ING zijn begonnen. Ik snap wel dat het grappig is om door te gaan want nu staat ING toch al in een slecht daglichtquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het leuker is om dit ff te blijven doen nu
WATquote:Ohhhh ik heb het door. Vandaag voor ¤20,00 gekocht en daarvan kan ik nog twee declareren dmv GTA. En voor bijna ¤100,00 mee gekregen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat gewoon random bank kiezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik vraag me serieus af waarom ze bij de ING zijn begonnen. Ik snap wel dat het grappig is om door te gaan want nu staat ING toch al in een slecht daglicht
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zou je rot fruit willenquote:Ik ben vanmorge even naar een jumbo in een buurdorp gegaan.
Moest daar toch vlak bij zijn dus de proef op de som genomen.
Wat viel mij op:
personeel was zo op de maandagochtend maar druk met producten uithalen
de groente man had net voor ik op de afdeling kwam alle rot fruit eruit gehaald jammer
bij het vlees lagen heel heel veel verpakkingen ambachtelijk vlees allemaal tot morgen.
Morgen rijd ik daar dus toch nog ff heen, wie weet ligt er nog van dat vlees en dat was zo veel dat ik niet eens alles zou kunnen meenemen en invriezen
Ik heb ergens langs zien komen dat de Rabo ook een aanval heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je kunt je ook afvragen waarom ze ING aanvallen, en niet Rabo, ABN, <insert random bank>
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo boven je broodrooster staan te wachten tot je poptart naar boven springt en je dan de tyfus schrikken als hij het daadwerkelijk doet
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo boven je broodrooster staan te wachten tot je poptart naar boven springt en je dan de tyfus schrikken als hij het daadwerkelijk doet
Ja, maar geen 6413545quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ergens langs zien komen dat de Rabo ook een aanval heeft gehad.
Is ING ook niet de grootste?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je rot fruit of groente ziet krijg je een zak met gratis groente en fruit mee.
WATquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je rot fruit of groente ziet krijg je een zak met gratis groente en fruit mee.
Feli!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:AH Verse Pizza Kipsaté – met malse kipsaté, frisse perzik en seroendeng.
Gefeliciteerd bb!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Juist Karin, commentaar hebben op iets wat je gevonden hebt op een forum waar gratis dingen op staan, waar je toch echt zelf bent gaan kijken.
Ach ja ben volgens een van hen de grootste pauper van allemaal:
Mijn God, die site! Vooral die pauper van een SheDevil!
En bedankt sebesse!
Ondertussen neust deze dame lekker verder zodra de griep weer gezakt is, heb er nu ff de fut niet voor
quote:Ik zal ze voortaan ontzien en zal geen foto's meer plaatsen
ga niet stoppen met shoppen!
maak er teveel mensen blij incl mezelf!
ze mogen me noemen hoe ze willen
netjes vind ik het niet maar ja dat is mijn mening
vanmorgen weer goed gescoord
8x4 worstenbroodje
4xsuikerbrood
2x4 eierkoeken
4x mozzarella
4 liter melk
4x optimel
2 blok oude kaas
3blokken leerdammer
ti's de moeite zei knul die kwam scannen
oja zei cassiere worstenbroodjes krijg je niet mee!
onee zei ik normaal wel hoor nee nu niet
o wil je dat even na vragen zei ik want alleen vlees en gebak mag van vandaag
zij bellen o is dat zo oke
je krijgt het blijkbaar toch mee het zal dan wel
dankje wel zei ik
steeds proberen eigen regels te maken nou niet bij mij hahah
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze proberen daar Fok te bashen, maar het lukt ze niet zo goed
[..]
[..]
WEL AAN ONS UITDELEN HEquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik woon dichtbij de GROOTSTE jumbo van Nederland, ik ga binnenkort ook met een vrachtwagen gratis boodschappen halen ermahgerd
Lekker met rijst en worteltjes?quote:
Mag ik mee om het te filmen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik gun jullie ook wel rot fruit en over-de-datum brood hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik gun jullie ook wel rot fruit en over-de-datum brood hoor
DIT!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jumbo is eigenlijk zo briljant. Ze nemen een paar huisvrouwen die gratis ruiken. Die zoeken alle schappen keurig uit. Je geeft ze een gratis product dat je waarschijnlijk anders toch moest weggooien en je bent klaar. Geen kosten voor een vakkenvuller om alles uit te zoeken en schappen waarin niks meer over de datum is
Uit die link van Schaarquote:Gevaarlijk regeltje: In gevallen waarin deze spelregels niet voorzien, is het oordeel van de winkelmanager van Jumbo bepalend. (En die zijn soms ook niet eerlijk)
Jup we duimen mee!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gefeli BB hopelijk kunnen we dat hier ook snel zeggen
Promotie gehad dus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup we duimen mee!
Hij werkt nog wel voor hetzelfde bedrijf overigens, alleen in een andere functie. Hij is nu teamlead
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vinden jullie mensen vegetariër als ze wel vis eten?
Cool!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup we duimen mee!
Hij werkt nog wel voor hetzelfde bedrijf overigens, alleen in een andere functie. Hij is nu teamlead
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Miss, ik denk dat we samen kneusjes zijn. Had ook keelpijn en begin nu best wel heel verkouden te worden.
Houdt het je nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Houdt het je nog steeds bezig?
Oh dat is lekker dichtbij!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ook niet, is andere baan in ander team etc.
En in TILBURGGGG
Ja, die was bij mij ook weg, is nog steeds bijna helemaal weg. Maar ik blijf snuiten joh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meh![]()
De keelpijn is op dit moment ff weg, ik hoop dat ie wegblijft...
quote:Geachte Pikbord,
Bedankt voor uw reactie en onze excuses dat het kopje 'misbruik' op onze website niet het juiste antwoord bood op uw vraag.
Hier:quote:
Iemand die geen vlees eet, maar wel vis is dus een pescotarierquote:Lacto-vegetarisme, ovo-vegetarisme en lacto-ovo-vegetarisme
Ovo-vegetariërs eten wel eieren maar geen zuivel. Lacto-vegetariërs eten wel zuivel maar geen eieren. De lacto-ovo-vegetariër eet zowel eieren als zuivelproducten. Verreweg de meeste vegetariërs vallen in een van deze drie categorieën.
Semi-vegetarisme: pescotarisme, pollotarisme en flexitarisme
Omdat het voor sommige mensen niet praktisch haalbaar is om volledig vegetarisch te eten, of omdat zij dat niet nodig achten, bestaan er een aantal voedingspatronen waarbij dierlijke producten verminderd gebruikt worden, maar wel nog aanwezig zijn. Zo zijn er zogenaamde "parttime-vegetariërs", ook vleesminderaars of flexitariërs genoemd, die om diverse redenen minder vlees willen eten. Anderen schakelen van vlees over op vis (pescotarisme) of op gevogelte (pollotarisme). Pesco-pollotariërs eten zowel vis als gevogelte. Al deze varianten vallen onder de verzamelnaam semi-vegetarisme.
Fuquequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, die was bij mij ook weg, is nog steeds bijna helemaal weg. Maar ik blijf snuiten joh.
Dankquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Iemand die geen vlees eet, maar wel vis is dus een pescotarier
Misschien valt het mee bij jou?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fuque
En ik kan op dit moment ook niks doen om m'n weerstand een beetje te vergroten, ik neem altijd een vitaminesupplement, eet 1-2x fruit per dag, beweeg inmiddels voldoende... En dan wordt B verkouden, heel fijnEn die houdt me nu heel de week al wakker met z'n gesnurk en gesnuf
Dan ben je een klusgeenvisserquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar als je nou wel vlees eet maar geen vis
Ik eet ook niet elke dag vleesquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind t ook niet nodig om elke dag vlees tr eten. Maar dan vind ik me nog geen flexitarier
Flexitarier is heel breed interpretabel. Eigenlijk betekent het alleen dat je eet waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind t ook niet nodig om elke dag vlees tr eten. Maar dan vind ik me nog geen flexitarier
Dat doet iedereen toch wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flexitarier is heel breed interpretabel. Eigenlijk betekent het alleen dat je eet waar je zin in hebt
Dan ben je een vleeseter?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar als je nou wel vlees eet maar geen vis
Behalve als je echt elke dag vlees eetquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flexitarier is heel breed interpretabel. Eigenlijk betekent het alleen dat je eet waar je zin in hebt
Oorzaak gefunden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik eet weinig fruit, beweeg amper, kom nauwelijks buiten en toch ben ik nog niet 1x verkouden geweest dit jaar
als enige van dit huishouden
Een flexi-fruito-tarier?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik eet weinig fruit, beweeg amper, kom nauwelijks buiten en toch ben ik nog niet 1x verkouden geweest dit jaar
als enige van dit huishouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja datquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B had trouwens gister ook een sollicitatiegesprek, om in aanmerking te komen voor een hogere functie waarbij hij ook werkgroepen kan coordineren ipv alleen voor klas te staan. En die heeft ie ook gehaald
En toen wou ie het vieren met friet
Niks gemeens aan. Mensen moeten maar eens van het idee af komen dat leuk nieuws = ongezonde troep in je hoofd stoppen. Net als kinderen troosten met een snoepje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
De snottebellen van man en kinderen vliegen me dagelijks om te oren dus dat lijkt me stugquote:
Misschien heb je daar al immuniteit voor gekweektquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De snottebellen van man en kinderen vliegen me dagelijks om te oren dus dat lijkt me stug
Weerstand is een raar iets
Heb hem ook uitgelegd dat ik nu juist zo goed bezig was en de ongezonde zooi wou beperken tot 1 dag in de week. Ik merk nu redelijk snel resultaat van mijn inspanningen en dan blijft de motivatie hoog. Ik weet ook als ik dan ineens toch toegeef aan een paar dagen ongezonde maar lekkere meuk, dat het voor mij lastig is om de knop weer terug om te zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks gemeens aan. Mensen moeten maar eens van het idee af komen dat leuk nieuws = ongezonde troep in je hoofd stoppen. Net als kinderen troosten met een snoepje.
Mensen gaan wel vaak uit eten om dingen te vieren of zo, dus ergens snap ik het welquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jezelf belonen met voedsel...je bent toch geen hond?
Maar jij hebt je kinderen dan nooit een snoepje gegeven omdat ze zielig waren of juist stoer waren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jezelf belonen met voedsel...je bent toch geen hond?
Ja daarom. En toegeven is zo makkelijk vaak. Goed zo!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb hem ook uitgelegd dat ik nu juist zo goed bezig was en de ongezonde zooi wou beperken tot 1 dag in de week. Ik merk nu redelijk snel resultaat van mijn inspanningen en dan blijft de motivatie hoog. Ik weet ook als ik dan ineens toch toegeef aan een paar dagen ongezonde maar lekkere meuk, dat het voor mij lastig is om de knop weer terug om te zetten.
En aangezien zaterdag al vaststond als 'zondig dag', wil ik de rest van de week gewoon normaal doen. En daarna bedacht hij zich dat ik inderdaad wel een punt had, dat hij met de mannen zaterdag ook niet bepaald gezond gaat eten en toen was ie het er ook wel mee eens. Dus die friet komt een andere keer wel
Godverquote:"Rot ervaring gehad bij de Albert Heijn. Gisteren daar boodschappen gedaan, omdat ik helaas niet meer welkom ben bij de JUMBO. Eenmaal binnen zag ik een plank met gratis stukjes kaas op de versafdeling. Old Amsterdam. Denk dat ze minstens 10 kilo versneden hadden. Nou, Old Amsterdam kaas lust ik wel, en ik had best grote honger.
Er stond geen limiet bij of iets dergelijks, van hoeveel stukjes kaas je pakken mocht. Ook mijn man houdt wel van Old Amsterdam, maar die was thuis gebleven ivm zijn reuma. Daarom liep ik naar de versafdeling voor zo'n groentezakje waar je normaal groente in stopt. Vervolgens liep ik terug naar de versafdeling, om mijn zakje te vullen. (ook voor de kinderen thuis). Bij de kassa, waar ik mijn overige boodschappen afrekende, ging de telefoon over bij het kassameisje. Ze stopte met het scannen van mijn producten. Even later kwam de filiaalhouder me een ontzegging geven. Ook moest ik de kaas inleveren ( ze gingen het wegen, en het bleek 1,5 kilo te zijn). ik was woedend, had bovendien nog voldoende kaas overgelaten voor de andere bezoekers. heb ook een klacht ingediend bij ah.nl"
Kregen wij ook niet... Nou lustten wij allebei ook geen snoep, dat scheelt misschienquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij hebt je kinderen dan nooit een snoepje gegeven omdat ze zielig waren of juist stoer waren?
Dat is wel echt super. Veel moeders zwichten toch.
Lekker joh scheelt een hoop tijdquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ook niet, is andere baan in ander team etc.
En in TILBURGGGG
Kind een snoepje geven omdat het zielig is doe je misschien 1 keer, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij hebt je kinderen dan nooit een snoepje gegeven omdat ze zielig waren of juist stoer waren?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kind een snoepje geven omdat het zielig is doe je misschien 1 keer, daarna nooit meer.
Collega op de BSO heeft een keer een kind een snoepje gegeven omdat het op z'n knie gevallen was. Hij heeft de hele middag jankende kinderen bij zich gehad die hoopten ook snoepjes te krijgen
echt, julliequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kregen wij ook niet... Nou lustten wij allebei ook geen snoep, dat scheelt misschien
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kind een snoepje geven omdat het zielig is doe je misschien 1 keer, daarna nooit meer.
Collega op de BSO heeft een keer een kind een snoepje gegeven omdat het op z'n knie gevallen was. Hij heeft de hele middag jankende kinderen bij zich gehad die hoopten ook snoepjes te krijgen
Wat?quote:
Yeah dat heb k ook wel eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ermygherd hebben jullie dat ook wel eens, dat je voor veel geld iets bestelt en dat er dan een kadootje bij je bestelling zit? Ik heb nu toch zo'n mooie
Nopequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ermygherd hebben jullie dat ook wel eens, dat je voor veel geld iets bestelt en dat er dan een kadootje bij je bestelling zit? Ik heb nu toch zo'n mooie
Verkeerde smilie. Bedoelde deze:quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat?
Ik lust nog steeds geen snoep... Ik vraag mijn collega's nu om de snoeppot vooral met zoete suikerzooi te vullen, daar heb ik helemaal geen moeite mee om vanaf te blijven...
Chocolade en koekjes vind ik echt heel lekker, maar suikersnoep uit schepbakken en zo, redband
En dan raar vinden als je er op aangesproken wordtquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan t nog steeds niet geloven, 1,5 kilo kaas
Dat vooral.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan raar vinden als je er op aangesproken wordt
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
NopeMaar ik bestel haast nooit
Wat hebbie?
Ja vooral die "ik was woedend"quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan raar vinden als je er op aangesproken wordt
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij een grasmaaier en een cirkelzaag
Ghehe..quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkeerde smilie. Bedoelde deze:![]()
Als in: raaaaaaaare mensen
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
ERMAGERD ZO BRILJANTquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KEnde je die nog niet?quote:
Als je maar genoeg over laat voor de andere klantenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Anderhalve kilo kaas, verrekten schraper
Ik ga straks ook ff, morgen viert bb z'n verjaardag, gratis hapjes !
Dat stinkt zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe..
Om naar mijn middelbare school te komen, fietsten we altijd langs de Van Melle fabriek. En aaaaaaaaaaal die kinderen staken dan hun neus in de lucht en dan hoorde je allemaal dingen als Hmmmmmmmmmmm en Lekker! En ik zat te kokhalzen
ik zie het type vrouw ook al helemaal voor mequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg over laat voor de andere klanten
Dat voorspelde de hoes toch al een beetje?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik trouwens ook veel lees van die wijven, is dat ze producten die over de datum zijn laten staan als ze het niet hoeven te hebben.
Dan kan je het toch alsnog even aan het personeel aangeven?
Of ben ik de enige die producten die over de datum zijn aan het personeel geeft zodat de volgende het niet ongezien meepakt?
Het is nog slechter dan datquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat voorspelde de hoes toch al een beetje?
Nein, aai over de bol kunnen ze krijgen. Eten doen we als je honger hebt en zondigen gaat bewust. Gewoon jezelf iets lekkers gunnen en daar dan ook echt van genieten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt vast wel goed met dat nest van je!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein, aai over de bol kunnen ze krijgen. Eten doen we als je honger hebt en zondigen gaat bewust. Gewoon jezelf iets lekkers gunnen en daar dan ook echt van genieten.
Ben zó benieuwd hoe verknipt mijn kinderen uiteindelijk eindigen ondanks al mijn ideeen om ze bewust op te voeden :ap
Waarom zouden ze verknipt eindigen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein, aai over de bol kunnen ze krijgen. Eten doen we als je honger hebt en zondigen gaat bewust. Gewoon jezelf iets lekkers gunnen en daar dan ook echt van genieten.
Ben zó benieuwd hoe verknipt mijn kinderen uiteindelijk eindigen ondanks al mijn ideeen om ze bewust op te voeden
Als ze verknipt raken help ik je wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ben zó benieuwd hoe verknipt mijn kinderen uiteindelijk eindigen ondanks al mijn ideeen om ze bewust op te voeden
Zo wil ik het ook gaan doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ze verknipt raken help ik je wel hoor
hoe ging dat eigenlijk bij jou thuis vroeger? Aangezien jij ook al op jonge leeftijd behoorlijk aan de maat was...quote:
Mijn ouders vonden zichzelf ook altijd hardstikke goed bezig en toch heb ik een zeer verknipte relatie met voedsel. Gelukkig krijgen mijn kinderen daar dan weer niks van meequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zouden ze verknipt eindigen?
Klinkt wel als een goede basis om met eten/snoepen om te gaan!
Euj, dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag laatst wel op googlemaps dat we kennelijk ineens een Ethiopisch restaurant hebben hier, ook maar eens proberen. Heb dat ooit een keer gegeten in Houston, dat was baas. Rauw gekruid vlees dat je met een soort pannekoekje oppakt en in je mond schuift
Maar waren jouw ouders ook echt goed bezig, of vonden ze dat zelf vooral? Daar zit ook nogal verschil in he..quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden zichzelf ook altijd hardstikke goed bezig en toch heb ik een zeer verknipte relatie met voedsel. Gelukkig krijgen mijn kinderen daar dan weer niks van mee
Iedereen heeft toch min of meer een verknipte relatie met voedsel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden zichzelf ook altijd hardstikke goed bezig en toch heb ik een zeer verknipte relatie met voedsel. Gelukkig krijgen mijn kinderen daar dan weer niks van mee
Ja is goed, leuk! Na de bruiloft danquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
keertje samen doen? BB durft dat toch niet
Ik denk dat ik best normaal met voedsel om gaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er mensen die normaal met voedsel om gaan?![]()
![]()
![]()
Ik wilde net "Debs" zeggen jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best normaal met voedsel om ga.
Check!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is goed, leuk! Na de bruiloft dan?
ik sla mjin etenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er mensen die normaal met voedsel om gaan?![]()
![]()
![]()
Dat vinden ze zelf vooral. Ze maakten en maken er een vreselijke teringbende van maar zelf vonden zie zichzelf heel goed bezig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar waren jouw ouders ook echt goed bezig, of vonden ze dat zelf vooral? Daar zit ook nogal verschil in he..
ja maar tegenwoordig hebben we een heel internet vol tips en adviezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat vinden ze zelf vooral. Ze maakten en maken er een vreselijke teringbende van maar zelf vonden zie zichzelf heel goed bezig.
Dat is altijd een beetje mijn vrees met dat hele opvoeden...je kunt pas aan het eind van de rit echt de balans opmaken
Ermagerd hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best normaal met voedsel om ga.
Dat kan ik me eigenlijk niet zo goed meer herinneren. Maar geen snoepjes bij vallen iig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe ging dat eigenlijk bij jou thuis vroeger? Aangezien jij ook al op jonge leeftijd behoorlijk aan de maat was...
Dat is ook altijd afwachten, hoe dat je kinderen het er uiteindelijk vanaf brengen. Je doet je best en meer kun je niet doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat vinden ze zelf vooral. Ze maakten en maken er een vreselijke teringbende van maar zelf vonden zie zichzelf heel goed bezig.
Dat is altijd een beetje mijn vrees met dat hele opvoeden...je kunt pas aan het eind van de rit echt de balans opmaken
Ook daar is het goed ziften hoor! De meest idiote tips kom je er tegen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar tegenwoordig hebben we een heel internet vol tips en adviezen![]()
hehehe, het was ook cynischquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ook daar is het goed ziften hoor! De meest idiote tips kom je er tegen.
Van hoe je je baby zo snel mogelijk laat doorslapen tot hoe je het dagboek van je puber kan lezen zonder dat ze het doorheeft
WAAROM zijn vrouwen zo droog!quote:Er komt vocht vrij in het lichaam als eiwit, vetten en koolhydraten uit eten worden omgezet in energie. Dit vocht wordt oxidatiewater genoemd.
Het lichaam van vrouwen bestaat gemiddeld voor 52% uit vocht en dat van mannen voor 63%. Baby’s bestaan zelfs voor 75% uit vocht.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh sorry, die miste ik ff </autist>
Mwihi, autist en cynisme, daar kan ik mijn broertje af en toe ook heerlijk mee pestenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh sorry, die miste ik ff </autist>
Of tegen een kind van vijf, ook altijd leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mwihi, autist en cynisme, daar kan ik mijn broertje af en toe ook heerlijk mee pesten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan mezelf soms echt dom vinden dat ik zulke dingen niet zie, terwijl ik echt wel weet dat ik er niets aan kan doen
Dat lijkt me ook echt serieus lastig af en toe...quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan mezelf soms echt dom vinden dat ik zulke dingen niet zie, terwijl ik echt wel weet dat ik er niets aan kan doen
Mhehe, gewoon eten, gewoon af en toe zondigen en gewoon af en toe pas op de plaatsquote:
Ik eet het ook echt alleen omdat het 'moet'. Ik moet sowieso iets eten tussen ontbijt en lunch en tussen lunch en avondeten, dus dan pak ik maar fruit. Alternatief is (peper)koek etc, dus dan kan ik beter fruit pakken... Maar ik hou niet echt heel erg van fruit, dus ik blijf heel vaak steken bij appel-peer-banaan en dat wordt heel snel saaiquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe, gewoon eten, gewoon af en toe zondigen en gewoon af en toe pas op de plaats. Normale hoeveelheden e.d.. Ik eet alleen NOOIT fruit, das wel slecht.
Ik waag me gewoon niet in GC of onz en dan gaat het wel aardig. Hoewel ik mijn eigen berichten ook wel eens teruglees en alleen maar zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dan vind ik het best knap dat je Fok al al die jaren overleeft Taart![]()
Ik hou alleen van zomerfruit zoals aardbeien en kersen, laatste tijd ook obsessie voor granaatappel maar dat is ook behoorlijk duur.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet het ook echt alleen omdat het 'moet'. Ik moet sowieso iets eten tussen ontbijt en lunch en tussen lunch en avondeten, dus dan pak ik maar fruit. Alternatief is (peper)koek etc, dus dan kan ik beter fruit pakken... Maar ik hou niet echt heel erg van fruit, dus ik blijf heel vaak steken bij appel-peer-banaan en dat wordt heel snel saai
Ik ken zo'n beetje alle spreekwoorden en weet wanneer ze ingezet worden dus dat heb ik altijd wel door.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heb jij dan bv ook moeite met spreekwoorden/gezegden Taart?
Die wil mijn broer ook nog wel eens letterlijk nemen en dat levert soms ook heule geinige situaties op
Kersen, ja lekker! Maar die zijn er inderdaad niet altijd...quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou alleen van zomerfruit zoals aardbeien en kersen, laatste tijd ook obsessie voor granaatappel maar dat is ook behoorlijk duur.
Binnen dit topic vind ik sarcasme meestal wel herkenbaar omdat het vaak in hoofdletters wordt getyptquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje alle spreekwoorden en weet wanneer ze ingezet worden dus dat heb ik altijd wel door.
Alleen cynisme en sarcasme zijn mijn valkuilen. Tenzij het overduidelijk is
granaatappelquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou alleen van zomerfruit zoals aardbeien en kersen, laatste tijd ook obsessie voor granaatappel maar dat is ook behoorlijk duur.
Dat is vaak wel een aardige indicatie jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Binnen dit topic vind ik sarcasme meestal wel herkenbaar omdat het vaak in hoofdletters wordt getypt
Dat scheelt dan al ja! Mijn broer onthoudt nu alle spreekwoorden die hij tegenkomt zodat ie er niet in trapt om ze dan heel letterlijk te nemen en daar iets heel doms op terug te zeggen. Alleen wil hij ze ook zelf kunnen gebruiken maar snapt ie af en toe niet hoe ze ingezet moeten worden, dus dan vliegt er ineens een voorbij die totaal NIET past bij de rest van het verhaal en dan zit hij zo heel trots te kijken dat ie er een uit heeft geperst en dat is af en toe gewoon te grappigquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje alle spreekwoorden en weet wanneer ze ingezet worden dus dat heb ik altijd wel door.
Alleen cynisme en sarcasme zijn mijn valkuilen. Tenzij het overduidelijk is
Ja klopt! En anders kun je het vaak aan de smileys nog wel zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Binnen dit topic vind ik sarcasme meestal wel herkenbaar omdat het vaak in hoofdletters wordt getypt
Succes!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo. Laptop gaat uit, ik ga aankleden enzo en dan een toets inleveren.
Daaag!
Bij ons op de gang ruikt het naar zweet.. Dan ruik ik liever paprika chipsquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het ruikt hier naar paprika chipsdafuq
Oh haha achgosquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat scheelt dan al ja! Mijn broer onthoudt nu alle spreekwoorden die hij tegenkomt zodat ie er niet in trapt om ze dan heel letterlijk te nemen en daar iets heel doms op terug te zeggen. Alleen wil hij ze ook zelf kunnen gebruiken maar snapt ie af en toe niet hoe ze ingezet moeten worden, dus dan vliegt er ineens een voorbij die totaal NIET past bij de rest van het verhaal en dan zit hij zo heel trots te kijken dat ie er een uit heeft geperst en dat is af en toe gewoon te grappig
En daarbij dus nog de cynisme/sarcasme valkuilen, want die heeft ie ook nog
LOLquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons op de gang ruikt het naar zweet.. Dan ruik ik liever paprika chips
Jaaaaaaa zo herkenbaar, dat niet gewenst gedeeltequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh haha achgos
Mijn oudste is daar wel heel erg goed in, dat is sowieso een taalkunstenaar
Die ziet alleen totaal net wanneer het niet gewenst is dat hij praat, dus die staat regelmatig hele monologen te houden over de archeoptrix of de sterrenwacht van de oude egyptenaren ofzo
Klopt ja! Dan hebben je voor 3 dagen genoeg fruit op zo ongeveerquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
granaatappel
Er komt VEEL uit zo'n ding man
Ja of gewoon open maken, in een afsluitbaar bakje flikkeren en meerdere keren van etenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt ja! Dan hebben je voor 3 dagen genoeg fruit op zo ongeveer.
Bladblazers en bandrecorders hahaha!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaaaaaa zo herkenbaar, dat niet gewenst gedeelte![]()
Alleen gaan die monologen dan over bandrecorders en bladblazers, dan heb ik toch liever de oude egyptenaren
Hij had ook ooit een cabaretstuk wat ie op band had uit zijn hoofd geleerd. En dan kwam ie op een familiefeest en dan vroeg ie aan een willekeurige oom: zal ik een mop vertellen? En hun dan van Ja leuk! En dan ging ie heel dat ding van ruim een half uur voor staan dragen
Oudste heeft asperger. De andere twee kunnen voor normaal doorquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar zijn jouw kinderen ook autistisch dan Taart?
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bladblazers en bandrecorders hahaha!
Een mop vertellen is ook altijd zo leukdat hele verhaal aan een stuk zonder pauze zodat de hele clou je ontgaat
Is dat niet heel lastig, aangezien je zelf autisme hebt? Of helpt dat juist?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oudste heeft asperger. De andere twee kunnen voor normaal door
Hahahaha! Ik houd echt zo van autisten en die onverwachte humorquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JaEn die opname op band miste ook het laatste stuk, dus het verhaal had helemaal geen clou
Die gezichten van mensen ook als hij dan ineens ophield met praten 'want ja, dat was het'
Oudste en ik zitten totaal op een lijn dus dat werkt echt superquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat niet heel lastig, aangezien je zelf autisme hebt? Of helpt dat juist?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik houd echt zo van autisten en die onverwachte humor
Mijn opa een beetje belachelijk makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ze moeten helemaal geen Engels zingen
Zuidlimburgse gepensioneerde mannenkoor dat Schlagers zingt, hoe bedenk je het
Ah, ja dat klinkt eigenlijk ook wel logischquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oudste en ik zitten totaal op een lijn dus dat werkt echt superik moet juist met de jongste twee wat meer moeite doen om duidelijk te communiceren
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JaEn die opname op band miste ook het laatste stuk, dus het verhaal had helemaal geen clou
Die gezichten van mensen ook als hij dan ineens ophield met praten 'want ja, dat was het'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |