Hij is echt zeer zwaar autistisch en dat uit zich op tigduizend verschillende vlakken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus dan weet je hoe erg het is
[..]
Ik ken m helemaal niet
Wat betreft nagellak bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
zit je zo blogs te kijken, besef je je ineens dat je velen dupes hebt...
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders haalt wel gewoon zonnebrand bij apotheek. Hoeren verzendkosten
Ik heb altijd spuit, en daar zit vaak alcohol in = no go voor mijn gezicht. En het is vaak te vet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik smeer altijd gewoon 'normale' zonnebrand op mijn gezicht, gewoon van nivea of kruidvat wat dan in de aanbieding is of zo
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat betreft nagellak bedoel je?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
skjoe wat heb jij met die 14h lipstick gedaan?
laagje - blot - laagje?
LOLquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dezen boots zijn wel ff wat strakker dan mijn andere
KUTKUITEN
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.quote:
Achja, 30 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ze passen wel, maar vind het juist altijd wel mooi als de schacht wat wijd zit. Achja.
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag laatst iemand die niet dun was, niet dik, maar wel dikker dan gemiddeld, en die had toch niet zo'n dikke bovenbenen, er zat zelfs een gat tussen. IK WIL HET OOK.
Goed zoquote:
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
Blijven wandelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigIk ben er echt niet blij mee.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn bovenbenen wel nijlpaardwaardigIk ben er echt niet blij mee.
Dit spreekt zoveel boekdelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
OH als je bij de AH komt, daar hebben ze wasabi mosterd kaas, ermnermnerm![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat niet heel mooi persoonlijk
[..]
Goed zo
Baan binnen?
bespaard nog welquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Had ik ook wel verwacht
![]()
En velen geld bespaard bij Sephora
Ze hadden daar trouwens ook nog pakweg 20 flesjes opi spotted.
UD en Too Faced waren leeggeroofd
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn bovenbenen zijn altijd zo geweest hoor, dan kan ik zoveel sporten als ik wil maar daar wordt t niet minder van.
Daar moeten operaties aan te pas komen vrees ik
Toen ik 50kg woog waren ze best wel hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner toch
Oh, maar dan ben je nu veul beter in verhouding!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik 50kg woog waren ze best wel hetzelfde hoor
Maar nu ben ik te dikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben je nu veul beter in verhouding!
Ja jonge, Volgens de bon heb ik 55 euro bespaardquote:
Wel wat maar niet zo erg als de rest helaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je vermagert, worden je benen meestal ook dunner toch
Maar dat zijn je heupen niet toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja heupvet is wel naar. Als in: het is velen gezonder dan buikvet, maar ook velen moeilijker om te shredden...
Pehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, Volgens de bon heb ik 55 euro bespaard![]()
ja, heupen dijen dan. Mierenneukerquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat zijn je heupen niet toch?
dat is het nadeel van vrouw-zijn. Maar we hebben die spekkies met een redenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
En de buitenkant krijg ik wel strak, maar de binnenkant_
Dijen? wrom dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is het nadeel van vrouw-zijn. Maar we hebben die spekkies met een reden
* SpaceInvaders laat al het vet weghalen.quote:Het extra vet dat vrouwen hebben, dient een doel. Een bepaalde hoeveelheid vet is essentieel voor de ovulatie en de menstruatie en daarom voor het krijgen van kinderen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
SKJOE
KOOP HET VOOR BB
[ afbeelding ]
http://www.zalando.nl/ted(...)w-te422d011-503.html
Al het vet weg, nooit meer ongesteld worden. Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders laat al het vet weghalen.
oh nee, dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt toch een 10 euro eraf code
Plus flamingoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind t heul niet duur voor een polo, die blijft vast lang mooi
HOEzo, gewoon zorgen dat al zijn andere kleren vuil/nat zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel duur voor een polo die nooit het daglicht zal zien
Hang hem op in de woonkamer in plaats van een schilderijquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel duur voor een polo die nooit het daglicht zal zien
dan is de neonlamp goedkoper en mooier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hang hem op in de woonkamer in plaats van een schilderij
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo, gewoon zorgen dat al zijn andere kleren vuil/nat zijn
Ik zeg DOEN.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is de neonlamp goedkoper en mooier!
ermahgerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]dan pakt ie nog eerder mijn kleren
Wat een goeden ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is de neonlamp goedkoper en mooier!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, kwam deze link tegen in een ander topic:
http://gratis.startpagina(...)rs-is-ook-echt-vers-(deel-8)#msg-16453483
Dit zijn dus mensen die speciaal naar de Jumbo gaan om gratis troep te krijgen
ja mooi hequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, kwam deze link tegen in een ander topic:
http://gratis.startpagina(...)rs-is-ook-echt-vers-(deel-8)#msg-16453483
Dit zijn dus mensen die speciaal naar de Jumbo gaan om gratis troep te krijgen
INGquote:ING heeft donderdagavond opnieuw te kampen gehad met DDoS-aanvallen. Donderdagmiddag was het ook al raak.
quote:Dus wat doet deze dame, bijna elke dag even met een mandje de winkel door. Rechtstreeks door naar vers vlees afgeprijsde verpakkingen in het mandje en verder snuffelen. De slager krijgt het er benauwd van want elke andere verpakking die ik vind breng ik naar hem en die prijst ie af en legt ie terug als ik ben doorgelopen. Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen zodra hij zijn terug leg rondje gedaan heeft maak ik opnieuw mijn rondje en pak die verpakkingen ook.
quote:Natuurlijk word ik bekeken door het personeel en de eigenaar en natuurlijk worden er opmerkingen gemaakt dat ik alleen afgeprijsde spullen mee neem. Maar......ik houd mijn rug recht, schouders recht en mijn hoofd omhoog en als ze me aanspreken kijk ik ze recht aan en ga de discussie aan. Ik sta in mijn recht, ik doe niets strafbaars dus laat maar komen.
quote:Bij ons liggen er heel veel producten met een tht van de 30e en 31e, dus morgen en overmorgen gaan we weer heen
quote:
Het is echt briljantquote:Vandaag weer geweest omdat ik gisteren al een hoop spullen had zien staan met datum van morgen. Kwam bij de servicebalie en werd in eerste instantie netjes geholpen tot er iemand bij geroepen moest worden omdat het zoveel was. Mocht niet zoeken en anders dan kreeg ik een winkelverbod! want dit staat ook in de voorwaarden, maar ik redeneer dat het personeel gewoon goed zijn/haar werk moet doen.
Zie de eerste link, daar staat een hele handleidingquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
watdefuck, hoe kun je voor 25 eu gratis krijgen?
OMFGquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie de eerste link, daar staat een hele handleiding
Toen AH even was vergeten in hun voorwaarden een maximaal aantal producten te zettenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Mirjam het volgende:
Dit doet me denken aan die topicreeks van al die mensen die bij de AH velen gratis zooi meenamen
hele kofferbakken vol cola en appeltaarten
Godverdommequote:Vandaag weer even naar jumbo geweest. 15 stukken verschillende kazen, lekker uitgedeeld aan vrienden, 5 zandtaartendeeg, 5 spekkoek chocolade, 1x taaibrood, dit was allemaal op datum vandaag of morgen. 1 fruittas. 1x paulatoetje( overdatum) en 1x paulatoetje op datum morgen. Verder nog 60 eieren op datum morgen, ook uitgedeeld bij vrienden.
ermnermquote:In de Amerikaanse staat New Jersey is dinsdagochtend vroeg een container vol hamburgers gestolen. Het vlees met een totale waarde van ruim 75.000 euro was bestemd voor Nederland.
En het is allemaal een dag later over de datumquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefuck moeten ze er allemaal mee
ik zou niet eens die hele bende willen sjouwen
Er is mij gevraagd of ik een getuigenverklaring wil afleggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je dat serieus? Of wil je het zelf?
En dan gevraagd zodat je een keuze had, of dat het je eigenlijk verplicht werd. Want eigenlijk ben je niet verplicht toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er is mij gevraagd of ik een getuigenverklaring wil afleggen.
quote:Die fokkers zijn meestal lui die de hele dag blowen en op een helder moment FOK even vol blaffen.
Leuke dag-indeling,als ze weten wat je kan besparen(lees meer wiet kopen)dan weten ze niet hoe hard ze naar de Gele olifant moeten rennen.
Hier een extra vriezer aangeschaft,wel een AAA-energiezuinig .
Nu maar hopen dat Jumbo niet stopt met hun 7 Zekerheden.
Respect voor jullie input allemaal!
Als het betekent dat die klapjosti niet meer iedere dag komt jatten, doe ik het graag. Maar hoosbui.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan gevraagd zodat je een keuze had, of dat het je eigenlijk verplicht werd. Want eigenlijk ben je niet verplicht toch?
je vind het niet lekker maar je neemt t wel meequote:Ik had nu dus 4 pakken afbakbrood (breekbroodjes) en 1 pak confetti paaskoekjes (of iets van die strekking). Het glazuur van mijn tanden knalt er al af als ik die koekjes alleen al ZIE, maar ze zullen vast smaken, straks bij de koffie.
WATquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier een extra vriezer aangeschaft,wel een AAA-energiezuinig .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |